Stel je aan.quote:Op zondag 9 december 2012 12:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ga weg uit mn dm.
Ot: lekker weekend gehad, nu afsluoten in den bosch
quote:Op zondag 9 december 2012 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet niet hoe lang ik dit nog trek.
Das mooi!quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:34 schreef formerjellybean het volgende:
Opgelucht mijn telefoontje naar een 112 heeft heel erg geholpen want niet alleen hebben ze hem binnengelaten, er is ook dat dus instanties over zijn aangesproken , zijn buurvrouw heeft dus ook de politie gesproken . Ik wist niet dat een simpel telefoontje zoveel voet in de aarde kan hebben en oh ik hoop zo dat er gauw een oplossing komt en dat de demente buurman de zorg krijgt die die verdient , want ik denk dat de tijd gauw komt dat hij echt niet meer zelfstandig kan wonen dat bleek van de week al.
De man heeft familie een zoon maar die woont verder weg, zijn buurvrouw en ik zijn beiden degenen die een beetje helpen maar word wel steeds duidelijker dat het niet kan . Kijk aan een kant heel erg voor hem dat die buitensluit maar het is op het punt dat we niets steeds bij kunnen springen is al een tip dat als het weer gebeurd contact op te nemen met de hulpverlening want het punt is namelijk dit . Hij kan niet meer op zichzelf wonen en nu zullen juist sommige dingen moeten gebeuren zodat het gemeld kan worden en hij uiteindelijk de zorg krijgt die die verdient.quote:Op zondag 9 december 2012 19:11 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
Das mooi!heel goed dat je hebt gebeld. Zelf werk ik op een afdeling met dementerenden, en je hoort daar soms hele schrijnende verhalen
Heeft die beste man ook familie? en misschien idee om de sleutel van die man te vragen? Dan is er tenminste iemand in de buurt die hem naar binnen kan laten als dat weer gebeurt... ook al hoop ik natuurlijk van niet : (
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend Duinrell verlaten en naar Den Bosch gereden, daar nog geshopt en vervolgens lekker uitetenHeerlijk dus!
Cuz I'm Mr. Brightside
Gooi het in de groep meidquote:Op zondag 9 december 2012 20:53 schreef Ambipur het volgende:
Ik word schijtziek van die vage acties van sommigen... Echt totaal ziek gewoon.
quote:Op zondag 9 december 2012 21:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
Top weekend gehad!
Met vrienden vrijdagavond naar Duinrell gegaan waar we voor een prikkie (30euro pp) 2 overnachtingen hadden in een huisje en vrije toegang tot het tikibad hadden.Wel grappig dat de bomen op Duinrell nog vol in het blad zitten, bij mij buiten is alles kaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanochtend Duinrell verlaten en naar Den Bosch gereden, daar nog geshopt en vervolgens lekker uitetenHeerlijk dus!
En toch sneaky jonge meisjes fotograferen...smeerlap
kap nah
quote:Op zondag 9 december 2012 21:42 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Wel grappig dat de bomen op Duinrell nog vol in het blad zitten, bij mij buiten is alles kaal.
En toch sneaky jonge meisjes fotograferen...smeerlap
Da's wel erg fout..quote:Op zondag 9 december 2012 21:50 schreef zipper4u het volgende:
ik heb tranen in mijn ogen van het lachen om mijn eigen opmerking, dan wordt je pas oud
(of beginnende dementie, dan kan ook)
Heb je die vent nou mee uit gevraagd?quote:
Het beste dat je kan doen is inderdaad anoniem op internet hierover zeuren en vooral niet je ouders of de politie inschakelen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef Høken het volgende:
Stom. Bang. Iets gedaan waarvan ik mezelf had beloofd nooit meer te doen, en bang omdat m'n ex en z'n 'matties' morgen ook de hele dag aanwezig zijn waar ik dus ook ben. Eens zien of ie me daadwerkelijk in elkaar zal slaan..
En dat waar jij over zeurt heb ik ook vooral nog niet gedaan enzo.quote:Op zondag 9 december 2012 23:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het beste dat je kan doen is inderdaad anoniem op internet hierover zeuren en vooral niet je ouders of de politie inschakelen.
Wie en wat?quote:
Nou, als ze je dan aanraken is de politie er zo bij.quote:Op zondag 9 december 2012 23:15 schreef Høken het volgende:
[..]
En dat waar jij over zeurt heb ik ook vooral nog niet gedaan enzo.
Haha nee dat ga ik morgen doenquote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je die vent nou mee uit gevraagd?
OT: goed, leuke studiedate gehad, belangrijk vak gehaald en ik begin iemand steeds leuker te vinden
Die tweede, nog niks gebeurd maar ben aan hem aan het denkenquote:Op zondag 9 december 2012 23:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wie en wat?
Plantenjongen of die vriend van je neef?
NIET VIA DE MAIL!! Kan ik niet genoeg benadrukken. Vooral de eerste keer uitvragen moet gewoon face to face gebeuren.quote:Op zondag 9 december 2012 23:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha nee dat ga ik morgen doen
Hoop dat hij erop in gaat, anders heb ik vorig jaar de grootste fout van mijn leven gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |