Damn. Zo'n te gek feestje gehad?quote:Op zaterdag 8 december 2012 12:04 schreef Høken het volgende:
Ik leef nog! Dat is het belangrijkste.Lig welliswaar met gekneusde ribben op bed, en ben een heel stuk van gisteravond kwijt, maar ik leef nog!
jij bent een troll, dat kan gewoon niet andersquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:04 schreef Høken het volgende:
Ik leef nog! Dat is het belangrijkste.Lig welliswaar met gekneusde ribben op bed, en ben een heel stuk van gisteravond kwijt, maar ik leef nog!
en toch reageren op die trollquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
jij bent een troll, dat kan gewoon niet anders
Het was gezellig, ja. Hahah.quote:
Oke.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
jij bent een troll, dat kan gewoon niet anders
Wie ben jijquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:38 schreef eleusis het volgende:
Ik voel mij als Neo-Mullen die stage loopt in het gebouw van een pabo-opleiding
Hoe voelt dat dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:38 schreef eleusis het volgende:
Ik voel mij als Neo-Mullen die stage loopt in het gebouw van een pabo-opleiding
Moet wel want ik weet niet wanneer ik hem weer zal zien en ik heb geen geduldquote:Op zaterdag 8 december 2012 19:59 schreef ArnosL het volgende:
[..]![]()
OT: Verveel me, dat is vervelend.
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:06 schreef Akantha het volgende:
Heel eenzaam, als iemand wilt praten dm maar!
Ik hou gewoon van gezelschap.quote:
Ik lees wel even mee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:06 schreef Akantha het volgende:
Heel eenzaam, als iemand wilt praten dm maar!
Dan inviteer ik jou met mij te komen dmn, dat is gezelliger dan mee lezen. Of heb je z'n grote hekel aan me?quote:
Ik ga niet dmen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:16 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dan inviteer ik jou met mij te komen dmn, dat is gezelliger dan mee lezen. Of heb je z'n grote hekel aan me?
Mijn keuzequote:
Dat dat een keuze is, is een ding maar nogmaals. Het is veel leuker mee te praten, of ben je bang dat je me gaat mogen?quote:
Ga je nou zielig doen...?quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:24 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dat dat een keuze is, is een ding maar nogmaals. Het is veel leuker mee te praten, of ben je bang dat je me gaat mogen?
Nee aandacht zoekenquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:51 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Ga je nou zielig doen...?
Dit idd jaquote:Op zondag 9 december 2012 00:03 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Nee aandacht zoeken![]()
OT: en zoals altijd rond deze tijd word ik weer wakkerhad ik nou maar gaan slapen een paar uur geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |