Haha jawel meestal wel, maar op dit moment is het even gezaktquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:38 schreef dawg het volgende:
[..]
wat? niet in de wolken omdat je mail terug hebt?
Komt wel goed, schatje..quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:48 schreef Daalder82 het volgende:
Ik word moe van mezelf. Waarschijnlijk is het die schijt angst waar ik tegen zit te vechten. Geen zin meer in zo op deze manier![]()
Nee, ik ga niet voor een trein springen of zo, ik word alleen ongelooflijk moe van mezelf; ik heb me per slot van rekening wel eens meer kutter gevoeld en toen ben ik er ook bovenop gekomen.
Omdat ik in Nederland geen leuke overknee laarzen kon vinden. Meestal zijn ze óf heel duur en/of ordinair/hoerig en/of lelijke brede hak en/of te lage hak en/of helemaal geen hak en/of glimmend en/of plateauzolen en/of maar een paar millimeter over de knie en/of zo lelijk puntig aan de voorkant (i.p.v. wat rondere neuzen)...quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef Ambipur het volgende:
En waarom haal je die uit China? heb ik ooit gedaan voor mijn trouwjurk..Was niet zo slim.
Komt wel goed, schatje..quote:
Was zo saai, bij nader inzien..quote:Op dinsdag 11 december 2012 20:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Omdat ik in Nederland geen leuke overknee laarzen kon vinden. Meestal zijn ze óf heel duur en/of ordinair/hoerig en/of lelijke brede hak en/of te lage hak en/of helemaal geen hak en/of glimmend en/of plateauzolen en/of maar een paar millimeter over de knie en/of zo lelijk puntig aan de voorkant (i.p.v. wat rondere neuzen)...
Maar deze vind ik perfect!
Maar wat ging er dan niet goed met je trouwjurk?
quote:
Dat had je gewild.quote:
Typischquote:Op dinsdag 11 december 2012 18:32 schreef PinoOnline het volgende:
Eenzaam en blut. Here jezus red mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |