Sorry hoor, maar mensen bedreigen met 'in elkaar slaan'. Wat voor domme Tokkies zijn dat dan...quote:Op zondag 9 december 2012 23:13 schreef Høken het volgende:
Stom. Bang. Iets gedaan waarvan ik mezelf had beloofd nooit meer te doen, en bang omdat m'n ex en z'n 'matties' morgen ook de hele dag aanwezig zijn waar ik dus ook ben. Eens zien of ie me daadwerkelijk in elkaar zal slaan..
Iddquote:Op zondag 9 december 2012 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
NIET VIA DE MAIL!! Kan ik niet genoeg benadrukken. Vooral de eerste keer uitvragen moet gewoon face to face gebeuren.Wel lache dat we allebei een beetje
zijn
Hm... nja als je hem een tijd niet ziet dan moet het wel, maar dan blijft het toch beter om het te doen via de telefoon dan via de mailquote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Idd
Ik vraag het ook liever in het echt, maar ik weet niet wanneer ik hem weer zie, dat kan een tijdje duren.
En ik wil niet dat hij wordt ingepikt door een andere meid
Ja miss wel..quote:Op zondag 9 december 2012 23:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... nja als je hem een tijd niet ziet dan moet het wel, maar dan blijft het toch beter om het te doen via de telefoon dan via de mail
Zo'n meisje die ik via via ken. Vroeg haar wel de eerste avond tijdens het stappen al mee uit. De eerste date was niks. 4 maanden later probeerden we het opnieuw, dat was leuk en na een paar maanden daten liep het vast. Nu proberen we het weer opnieuwquote:
Met deze man heb jij vorig jaar toch al een paar keer mee gedate?quote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Idd
Ik vraag het ook liever in het echt, maar ik weet niet wanneer ik hem weer zie, dat kan een tijdje duren.
En ik wil niet dat hij wordt ingepikt door een andere meid
Single, zeker. Ik ben er zeker nog niet klaar voor om een relatie te krijgenquote:Op zondag 9 december 2012 23:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wauw, iedereen is een beetje (of beetje meer) verliefdWat wordt het: single de kerst door, of gaan we nog acties ondernemen voor die tijd?
Wacht maar totdat je de jaarafrekening van gas/water/licht ontvangtquote:Op zondag 9 december 2012 23:23 schreef Yuki het volgende:
Goed. Ik geniet elke dag meer van m'n nieuwe huisje
Ik doe niet moeilijk, pak de buurvrouw.quote:Op zondag 9 december 2012 23:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wauw, iedereen is een beetje (of beetje meer) verliefdWat wordt het: single de kerst door, of gaan we nog acties ondernemen voor die tijd?
Haha leuk!quote:Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo'n meisje die ik via via ken. Vroeg haar wel de eerste avond tijdens het stappen al mee uit. De eerste date was niks. 4 maanden later probeerden we het opnieuw, dat was leuk en na een paar maanden daten liep het vast. Nu proberen we het weer opnieuw
Hm, het scheelt dan wel dat ik haar in die tijd nog best vaak gezien heb en het goed bleef klikken. Maar als je er mee gedate hebt kan je hem wel gewoon bellen ofzo, zoiets zou ik iig niet awkward vindenquote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha leuk!
Zoiets heb ik met hem ook, maar dan zit er ong. 1,5 jaar tussen en hem daarin ook niet echt meer gesproken.
quote:Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo'n meisje die ik via via ken. Vroeg haar wel de eerste avond tijdens het stappen al mee uit. De eerste date was niks. 4 maanden later probeerden we het opnieuw, dat was leuk en na een paar maanden daten liep het vast. Nu proberen we het weer opnieuw
Dus je date iemand om een potentiele relatie mee te krijgen maar eigenlijk wil je helemaal geen relatie?quote:Op zondag 9 december 2012 23:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Single, zeker. Ik ben er zeker nog niet klaar voor om een relatie te krijgen
Ik date met haar omdat ik haar erg leuk vind en het goed klikt. Dat ik niet klaar ben voor een relatie wil niet zeggen dat ik nooit iets met haar wil. Alleen op dit moment kan het gewoon even nietquote:Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef Plums het volgende:
[..]
[..]
Dus je date iemand om een potentiele relatie mee te krijgen maar eigenlijk wil je helemaal geen relatie?
Wat meestal toch op een relatie uitdraait maar goed, iedereen wil even in z'n waan zitten hequote:Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef Plums het volgende:
[..]
[..]
Dus je date iemand om een potentiele relatie mee te krijgen maar eigenlijk wil je helemaal geen relatie?
[/quote[quote]Op zondag 9 december 2012 23:44 schreef Plums het volgende:
[..]
[..]
Partypooperquote:Op zondag 9 december 2012 23:39 schreef zipper4u het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je de jaarafrekening van gas/water/licht ontvangt
Ik hoop dat het op een relatie uitdraait. Maar dat gaat niet binnen nu en een korte tijd gebeuren.quote:Op zondag 9 december 2012 23:46 schreef Snikch het volgende:
Wat meestal toch op een real
[..]
Wat meestal toch op een relatie uitdraait maar goed, iedereen wil even in z'n waan zitten he
Gemeentelijke belastingen van Den haag komen rond begin Februari.quote:Op zondag 9 december 2012 23:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Partypooper
Gelukkig alleen elektra hier
Duur genoeg, daar niet van...
: ( triest zeg!quote:Op zondag 9 december 2012 19:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
De man heeft familie een zoon maar die woont verder weg, zijn buurvrouw en ik zijn beiden degenen die een beetje helpen maar word wel steeds duidelijker dat het niet kan . Kijk aan een kant heel erg voor hem dat die buitensluit maar het is op het punt dat we niets steeds bij kunnen springen is al een tip dat als het weer gebeurd contact op te nemen met de hulpverlening want het punt is namelijk dit . Hij kan niet meer op zichzelf wonen en nu zullen juist sommige dingen moeten gebeuren zodat het gemeld kan worden en hij uiteindelijk de zorg krijgt die die verdient.
Wij als buren redden dat ook niet meer , er is al hulpverlening en word getest maar het zou eigenlijk fijn zijn als hij toch bij een plek terechtkomt waar echt goed voor hem gezorgd word.
Het is aan iedereen in omgeving al gezegd laat het nu aan de professionelen over en ik wilde zelf ook dat het bij de hulpverlening terecht kwam om te laten zien hoe ernstig het was, met iets zoals sleutel in huis of huisdeur openbreken is die namelijk niet echt geholpen.
Het is zowieso al fijn dat er nu aan geholpen word.
Dat merk nu dus ook dat ik schijnbaar door 112 gebeld heb een boel in gang heb gezet en daar ben ik blij mee . Moet wel zeggen dat ik het even moeilijk vond want het is zo ontzettend confronterend met wat een kutziekte eigenlijk dementie is.quote:Op maandag 10 december 2012 00:13 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
: ( triest zeg!als het al zo ver is... Je kan trouwens altijd de crisisdienst bellen he? Ook als hij niet, direct, in gevaar is zoals in het geval van buitensluiten. Het is niet volledig afgestemd op mensen met dementie, maar er komt vaak wel vanalles wat op gang.
Natuurlijk kan ik gemakkelijk deze tips geven, maar ik weet niet wat ik in zo'n geval zou doen, moet ook de situatie op dat moment bekijken. Vind het iig 'mooi' om te zien dat je je zorgen om hem maakt en knap dat je je inzet voor hem door 112 te bellensucces de komende tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |