quote:Op maandag 10 december 2012 13:17 schreef Luxuria het volgende:
Damn, nu zit ik weer tegen mijn collega aan te kijken die de halve tijd met haar vinger in haar neus zit en haar vangst daarna wegschiet
Lol hopelijk niet in jouw richtingquote:Op maandag 10 december 2012 13:17 schreef Luxuria het volgende:
Damn, nu zit ik weer tegen mijn collega aan te kijken die de halve tijd met haar vinger in haar neus zit en haar vangst daarna wegschiet
Ik hoop het ook nietquote:Op maandag 10 december 2012 13:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Lol hopelijk niet in jouw richting
Inderdaad, dan zijn al die herriemakende snotjong tenminste thuis en niet op de basisschool hier recht tegenoverquote:Op maandag 10 december 2012 14:46 schreef Ernemmertje het volgende:
Ongeduldig. Laat die kerstvakantie maar komen.
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 72quote:Op maandag 10 december 2012 14:54 schreef msacras het volgende:
Misselijk. Antibiotica kuurtje heeft de nodige bijwerkingen.
Verder ook wel goed want over 2 weken en 1 dag is het KERSTMIS![]()
![]()
meer hoofdpijnquote:Op maandag 10 december 2012 13:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
OT: hoofdpijn, misschien echt tijd voor een bril? Of is het dat juist niet...
Ik had het nog niet gepostquote:Op maandag 10 december 2012 15:30 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Luxuria, ik ben benieuwd of je nou al gemaild/gebeld/getongd hebt met die vriend van je neef!
Misschien dat je het gepost hebt, maar ik heb nooit zin om die 'hoe voel je je nu's' terug te lezen.![]()
Ontopic: misselijk
O jee, wat eng!quote:Op maandag 10 december 2012 15:35 schreef Luxuria het volgende:
Ik had het nog niet gepost
Ik heb hem vanmiddag een mailtje gestuurd, dus ik zit gespannen te wachten of en wat hij reageert
Haha ja ik hoop zo dat hij positief reageert!quote:Op maandag 10 december 2012 15:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
O jee, wat eng!
Hoe laat heb je die mail verstuurd? En heb je echt letterlijk zoiets erin gezet dat je met hem wilt daten en dat je hem leuk vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |