quote:
Op maandag 10 december 2012 00:17 schreef formerjellybean het volgende:[..]
Dat merk nu dus ook dat ik schijnbaar door 112 gebeld heb een boel in gang heb gezet en daar ben ik blij mee . Moet wel zeggen dat ik het even moeilijk vond want het is zo ontzettend confronterend met wat een kutziekte eigenlijk dementie is.
En het is logisch want het is een lieve oude man die ik al tien jaar ken en altijd voor iedereen klaarstaat alleen takelt die nu steeds meer af en dat is tragisch.
Bedankt .
OT: gaat wat redelijker bijgekomen van de schok van de week en eigenlijk ook even door tekenen lekker hoe je daarin jezelf kwijtkan
klopt dat dementie een nare ziekte is.. als ik op de afdeling stage loop vind ik het haast al "normaal" dat mijn cliënten zo zijn, en als je dan een stapje terug doet en voor je gevoel van een afstand gaat kijken naar wat je eigenlijk ziet.. mag je blij zijn dat sommigen niet (meer) beseffen wat ze doen.
Nogmaals, ik vind het goed en knap dat je het doet, want ookal wonen mensen al hun hele leven bij lieve aardige mensen in de straat, dan nog is er niet altijd iemand die voor een ander opkomt.
OT: het gaat aardig goed met de verslagen, ik gok dat het een nacht niet slapen wordt en om kwart over 7 vrolijk en fris gedoucht op de afdeling staan

alles om een stage niet te hoeven afbreken.