Ja idd! Ik baal ook al een stekker dat ik niet mee mag doen. Ik spaar badeendjes, en deze heb ik nog niet!quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:10 schreef HaJee het volgende:
Oei, da's wel een leuke prijs! De UI die ik nu gebruik was vorig jaar al goed voor een prijs en aangezien ik op dit moment geen idee heb hoe ik deze UI nog weer kan toppen gaat dat wel lastig worden. Hopelijk krijg ik nog inspiratie voor iets moois.
Ja, maar ik moet even wachten op een berichtje van de PR tot ik hem kan posten. Nog even geduldquote:PS: is er al een uitslag van de Sint-UI-wedstrijd?
Ach so, okéquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja idd! Ik baal ook al een stekker dat ik niet mee mag doen. Ik spaar badeendjes, en deze heb ik nog niet!
[..]
Ja, maar ik moet even wachten op een berichtje van de PR tot ik hem kan posten. Nog even geduld
Nee joh, hij is leukquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:35 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ach so, oké
Ik zag trouwens in het feestdagen-UI-topic dat Briggy nog wat voor je gemaakt heeft: FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #19
Als je toch nog wat anders wilt kan ik ook nog wel eens wat proberen.
Very nicequote:Op zondag 9 december 2012 10:07 schreef Broertie het volgende:
Ik doe ook mee! Met dank aan Briggy en Rucky voor het fabrieken ervan!![]()
[ afbeelding ]
FEE / Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #17quote:Op zondag 9 december 2012 10:07 schreef Broertie het volgende:
Ik doe ook mee! Met dank aan Briggy en Rucky voor het fabrieken ervan!![]()
[ afbeelding ]
Oeps, hoe kon ik je vergeten.....quote:Ahum, zij hebben wel voor de sneeuw gezorgd omdat ik niet wist hoe dat moest maar de basis was mijn werk. Dus als je wint moet je het eendje vierendelen
Dat is nog een beter idee inderdaadquote:Op zondag 9 december 2012 12:44 schreef Broertie het volgende:
[..]
Oeps, hoe kon ik je vergeten.....![]()
Heb de post gelijk maar even aangepast.
En als ik het eendje win, wil ik hem doneren aan iemand die ze spaart, maar niet mee mag doen...![]()
Je hebt al een prijs: FEE / [Winnaars!] DE FOK! SINT-AVATAR WEDSTRIJD 2012!quote:Op zondag 9 december 2012 18:30 schreef henkde_j het volgende:
Ah, een prijs die ik wel kan gebruiken.![]()
Ik doe mee!
[ afbeelding ]
Jij ook!quote:Op zondag 9 december 2012 18:47 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je hebt al een prijs: FEE / [Winnaars!] DE FOK! SINT-AVATAR WEDSTRIJD 2012!
Je hebt al gewonnen !quote:Op zondag 9 december 2012 18:30 schreef henkde_j het volgende:
Ah, een prijs die ik wel kan gebruiken.![]()
Ik doe mee!
[ afbeelding ]
Dat maakt niet uit. Hij mag best nog een keer mee doen, zolang het maar met een andere icon is.quote:
Ik meen gewonnen met zijn kerst avater dus dan heeft hij 2x gewonnenquote:Op vrijdag 14 december 2012 13:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Hij mag best nog een keer mee doen, zolang het maar met een andere icon is.
Overigens, sluit dit topic op 20 december, dusse wie nog wil
Ik snap je niet.quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:12 schreef StormS.A het volgende:
[..]
Ik meen gewonnen met zijn kerst avater dus dan heeft hij 2x gewonnen
Iedereen met prachtige avatars moet meedoen. Dus daar hoor jij ook bij. Of je wil of nietquote:Op maandag 17 december 2012 09:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moest meedoen van Natalie, dus bij deze
Wat is je probleem?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:12 schreef StormS.A het volgende:
[..]
Ik meen gewonnen met zijn kerst avater dus dan heeft hij 2x gewonnen
Er is geen probleem ik wil je alleen vertellen dat je nogmaals wint proficiat bij deze. Dat houdt in dat ik het een leuk user icon vindtquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat is je probleem?
Dat was een Sinterklaas UI
Bedankt voor het compliment. We zullen zienquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:04 schreef StormS.A het volgende:
[..]
Er is geen probleem ik wil je alleen vertellen dat je nogmaals wint proficiat bij deze. Dat houdt in dat ik het een leuk user icon vindt
Dit jaar kun je een badkamerradio-badeend winnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:08 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ik wil ook iets winnen, mag ik meedoen?
Je staat erbijquote:
Het staat niet in de regels, maar de achterliggende gedachte is om de kerstsfeer over 't forum te verspreiden. Dan is het wel leuker als je 'm ook voertquote:Op woensdag 19 december 2012 19:09 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik meld mezelf aanHeb hem nu op dit moment niet ingesteld, weet niet of dat uitmaakt?
Mwjah, maar ik heb nu mijn SR-avatar t/m 24 december. Geeft nietquote:Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Het staat niet in de regels, maar de achterliggende gedachte is om de kerstsfeer over 't forum te verspreiden. Dan is het wel leuker als je 'm ook voert
Het is voor de overige deelnemers en users toch wel het leukst als je de UI tijdelijk wél wil gebruiken. Ook omdat de achterliggende gedachte JUIST is om de Kerstsfeer te verspreiden op FOK!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwjah, maar ik heb nu mijn SR-avatar t/m 24 december. Geeft niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |