Awesome!!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik heb er een staf bij ingeprikt
[ afbeelding ]
[..]
Nu kun je kiezen
Zeer bedankt!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:19 schreef HaJee het volgende:
BBQ-kip:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
Zou iemand deze plaatje kunnen verkleinen zodat ik na de feestdagen als UI kan gebruiken
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
Zou iemand deze plaatje kunnen verkleinen zodat ik na de feestdagen als UI kan gebruiken
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godver verkeerde topic, ik dacht show hier je nagels.
Dankje welquote:Op donderdag 17 november 2011 13:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Of met elk willekeurig ander kleurtje, als je de verhoudingen kloppend wilt houden.
Holy shit, 100 frames.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:13 schreef Broertie het volgende:
Weet niet of het mogelijk is, maar zou de ronddraaiende bal vervangen kunnen worden door een rondrennend rendiertje? Zo niet, no hard feelings!
Dat rondrennende rendiertje wordt inderdaad erg lastig. Is dit misschien een aardig alternatief?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:13 schreef Broertie het volgende:
Weet niet of het mogelijk is, maar zou de ronddraaiende bal vervangen kunnen worden door een rondrennend rendiertje? Zo niet, no hard feelings!
Nog effe gauw danquote:Op vrijdag 18 november 2011 01:34 schreef bjanaan het volgende:
Wie maakt er een leuke voor mij ? :-)
Helemaal top!quote:Op vrijdag 18 november 2011 01:29 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat rondrennende rendiertje wordt inderdaad erg lastig. Is dit misschien een aardig alternatief?
[ afbeelding ]
Dan doe je toch iets verkeerd. Hij wordt wel geaccepteerd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:26 schreef Broertie het volgende:
[..]
Helemaal top!![]()
Maarre.... Ik krijg hem niet ge-upload.....![]()
Hij doet het wel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:26 schreef Broertie het volgende:
[..]
Helemaal top!![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zou iemand die van mij in sintsfeer en alvast in kerstsfeer kunnen maken?
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:08 schreef Loqi het volgende:
tof, zou iemand mijn katje een mijter willen geven en een kerstmuts voor later?
Dank je! Ze zijn tof!quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:56 schreef HaJee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:01 schreef Bluezz het volgende:
Hi
Ooit had ik een sinterklaasmuts, maar kan hem niet meer vinden... is er iemand die een poging wil wagen?
Alsnog gelukt! Nogmaals dank voor de maker(s)!quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:26 schreef Broertie het volgende:
[..]
Helemaal top!![]()
Graag gedaan. Sneeuw toevoegen aan een geanimeerde UI dat lukt mij (nog) niet. Misschien een ander?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:40 schreef Broertie het volgende:
[..]
Alsnog gelukt! Nogmaals dank voor de maker(s)!
Misschien vraag ik teveel als ik er ook nog een beetje sneeuw bij vraag?![]()
Dank je!quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik kan die avatar niet eens openen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Graag gedaan. Sneeuw toevoegen aan een geanimeerde UI dat lukt mij (nog) niet. Misschien een ander?
Omdat het een gif is en geen jpg? Misschien ff renamen?quote:Op zondag 20 november 2011 12:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik kan die avatar niet eens openen.
(photoshop en animationshop) unknown/invalid JPEG marker.
Gewoon hele sneeuwanimatie selecteren en op de andere animatie slepen (in Jasc Animation Shop)quote:Op zondag 20 november 2011 12:42 schreef shiznuts het volgende:
Wil prima hier, anders...
Alleen weet ik ook niet hoe je animatie aan een bestaande animatie toevoegt zonder dat handmatig frame-by-frame te doen.
quote:Op zondag 20 november 2011 13:06 schreef shiznuts het volgende:
Ah, ik probeerde het weleens en dan werd het alleen maar effectief voor 1 frame, maar je moet dus eerst alles selecteren. Je snapsemoi.
Wil je bij mijn UI boven aan het dak van het stadion ook zo'n slingerende zwarte piet plakken ?quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 13:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wil je bij mijn UI boven aan het dak van het stadion ook zo'n slingerende zwarte piet plakken ?![]()
[ afbeelding ]
Hier zonder de sneeuw mocht dat makkelijker zijn.
[ afbeelding ]
haha, geweldig.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 13:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
haha, geweldig.![]()
Bedankt.
Edit :
Volgens mij kan ik nu geen sneeuweffect meer toevoegen ?
Even een klein schopje, zou de mijne ook kunnen? Of is hij te lastig?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Oeee kan de mijne ook voor kerst en sinterklaas gemaakt worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |