Iedereen met prachtige avatars moet meedoen. Dus daar hoor jij ook bij. Of je wil of nietquote:Op maandag 17 december 2012 09:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moest meedoen van Natalie, dus bij deze
Wat is je probleem?quote:Op vrijdag 14 december 2012 14:12 schreef StormS.A het volgende:
[..]
Ik meen gewonnen met zijn kerst avater dus dan heeft hij 2x gewonnen
Er is geen probleem ik wil je alleen vertellen dat je nogmaals wint proficiat bij deze. Dat houdt in dat ik het een leuk user icon vindtquote:Op dinsdag 18 december 2012 10:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat is je probleem?
Dat was een Sinterklaas UI
Bedankt voor het compliment. We zullen zienquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:04 schreef StormS.A het volgende:
[..]
Er is geen probleem ik wil je alleen vertellen dat je nogmaals wint proficiat bij deze. Dat houdt in dat ik het een leuk user icon vindt
Dit jaar kun je een badkamerradio-badeend winnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:08 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ik wil ook iets winnen, mag ik meedoen?
Je staat erbijquote:
Het staat niet in de regels, maar de achterliggende gedachte is om de kerstsfeer over 't forum te verspreiden. Dan is het wel leuker als je 'm ook voertquote:Op woensdag 19 december 2012 19:09 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik meld mezelf aanHeb hem nu op dit moment niet ingesteld, weet niet of dat uitmaakt?
Mwjah, maar ik heb nu mijn SR-avatar t/m 24 december. Geeft nietquote:Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Het staat niet in de regels, maar de achterliggende gedachte is om de kerstsfeer over 't forum te verspreiden. Dan is het wel leuker als je 'm ook voert
Het is voor de overige deelnemers en users toch wel het leukst als je de UI tijdelijk wél wil gebruiken. Ook omdat de achterliggende gedachte JUIST is om de Kerstsfeer te verspreiden op FOK!quote:Op woensdag 19 december 2012 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mwjah, maar ik heb nu mijn SR-avatar t/m 24 december. Geeft niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |