nu ben ik benieuwd hoe dan met een stuk houtquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Toch gelukt dankzij vriendelijke buum met stuk hout
*sleutels aan autosleutel maakt*
O ja, dat was jij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:39 schreef Poppejans het volgende:
Hier ook, alleen was ik niet zo slim om een sleutel bij me te dragen en moest ik uiteindelijk de ruit van de balkondeur intikken met een tuinkabouter om binnen bij mn kind te komen (en me laten hechten op de HAP)
Die had de grootste lol met kijken naar mij en slaan op het raam, terwijl ik natuurlijk wanhopig probeerde hem die klink weer te laten omdraaien..hij pakte wel een grote glasscherf toen ik bezig was met de ruit kapot te slaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:44 schreef -Spring het volgende:
[..]
O ja, dat was jij.![]()
![]()
Ik weet nog dat Wolf binnen zat te huilen, toch? Of had iets gevaarlijks vast of zo?
wat vind ik dat fijn om te lezenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:22 schreef livelink het volgende:
Winterpret is hier wel van toepassing. Ik heb mijn kind de hele dag nauwelijks gezien. Hij is alleen maar in de weer met de slee. Af en toe rent hij even naar binnen om naar de wc te gaan, maar verder is hij alleen maar buiten.
Ja, die zit hier wel. Tnx!quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:32 schreef Vivi het volgende:
Bij de Action hebben ze sleetjes voor 6 euro, heb je die in de buurt?
nou, misschien over de weg? Vanaf dinsdaggaat t weer bar vriezen heurde ik. Dus wie weet....quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dus geen elfstedentocht deze week?
Ik zweer dat ik er gisteren al iemand over hoorde
Ik snap het nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 23:29 schreef Rixtje het volgende:
Ja erg hè taartjesfee ze hadden er een hele discussie over bij DWDD ik denk WTF omdat ze een nacht -17 voorspellen
Krijgen we een ijstijd?quote:Op maandag 10 december 2012 12:08 schreef debuurvrouw het volgende:
De wereld zoals wij die kennen hè.eerst zien dan geloven.
ik las ergens juist een nieuwe age of aquarius. Love and peace and understanding.quote:
Ik zag dat er nog wel weersvoorspellingen waren voor na de 21e....quote:Op maandag 10 december 2012 12:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik las ergens juist een nieuwe age of aquarius. Love and peace and understanding.
Voor en na!quote:Op maandag 10 december 2012 12:24 schreef trui het volgende:
jahee is 't nou voor of na?
12.21 was 't tijdstip dat ik dit las trouwens.
Zolang je zelf de bal hebt, kan de tegenpartij niet scoren?quote:
ja, jemig Trui, ik had mijn alu-hoedje al op hoor.quote:Op maandag 10 december 2012 12:24 schreef trui het volgende:
jahee is 't nou voor of na?
12.21 was 't tijdstip dat ik dit las trouwens.*insert veelbetekenende blik-smiley*
(althans dat was 't op mijn pc, maar die loopt kennelijk 2 min achter bij de fok-tijd-telling...).
Ff snel de kringloop in? Voor een tijdelijkheidje?quote:Op maandag 10 december 2012 13:05 schreef Saffier het volgende:
Nja, van die hond kan ik echt geen voordeel verzinnen. De wasmachine.... Tja kan er niets aan veranderen op dit moment. Ben blij dat mijn ouders wéér helpende handen bieden.
De schrik kwam later pas. Na de beet moesten we gewoon handelen, kind kalmeren, troosten, knuffelen. En op naar de hap. Kon ook daar aan de situatie niets veranderen. Balen is het wel. Vooral dat het zo middenin d'r gezicht zit. Maar ook daar kan ik niets aan veranderen.
jij moet echt op assertiviteitstraining hequote:Op maandag 10 december 2012 15:01 schreef Luigi het volgende:
Hoi.
Of je voor zaterdag even taarten, pastasalade en saté voor 25 man kunt maken dus.. Kan iemand me neerschieten svp?
Ja datquote:Op maandag 10 december 2012 15:04 schreef simmu het volgende:
[..]
jij moet echt op assertiviteitstraining he
Zover was ik ondertussen ook al jaquote:Op maandag 10 december 2012 15:07 schreef livelink het volgende:
Saté zou ik gewoon bestellen bij de slager trouwens. Kost je wat centen, maar scheelt een heleboel werk.
Nouja, 'wij' dus.quote:Op maandag 10 december 2012 15:11 schreef trui het volgende:
kan dat niet beter verdeeld worden luigi? of heeft elk van die 25 mensen zo'n soort opdracht gekregen.
en wat zeg je nou, vrouwlief? ik dacht dat JIJ 't moest doen?
Hemataarten!quote:Op maandag 10 december 2012 15:01 schreef Luigi het volgende:
Hoi.
Of je voor zaterdag even taarten, pastasalade en saté voor 25 man kunt maken dus.. Kan iemand me neerschieten svp?
Ehm nee .quote:Op maandag 10 december 2012 15:01 schreef Luigi het volgende:
Hoi.
J. Het is zaterdag nog geen kerst ?quote:
Prekerstfeest...quote:Op maandag 10 december 2012 15:22 schreef Joene het volgende:
[..]
J. Het is zaterdag nog geen kerst ?
Nee die griebus moet nog komen dan!quote:Op maandag 10 december 2012 15:22 schreef Joene het volgende:
[..]
J. Het is zaterdag nog geen kerst ?
Waarom een familiehappening en de week daarna weer ? ik vind het eng ?quote:Op maandag 10 december 2012 15:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee die griebus moet nog komen dan!. Man man man.
Dit ging dus om een feestje voro mijn ouders die 40 jaar getrouwd zijn. Harstikke leuk natuurlijk maar dan moet je niet het hele jaar roepen dat we er niks aan zouden doen en dan eind november bedenken dat dat toch misschien wel leuk is (en er geen euro aan uit willen geven)quote:
Mag ik mee.quote:Op maandag 10 december 2012 15:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga zaterdag lekker kerststukjes knutselen in de kerk...
Hoe burgelijk.
Surequote:
Het is toch wel in het lokale dorpshuis ofzo he ?quote:Op maandag 10 december 2012 15:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit ging dus om een feestje voro mijn ouders die 40 jaar getrouwd zijn. Harstikke leuk natuurlijk maar dan moet je niet het hele jaar roepen dat we er niks aan zouden doen en dan eind november bedenken dat dat toch misschien wel leuk is (en er geen euro aan uit willen geven).
En als je dan op een maandag belt of dat okay is en woensdag liggen de uitnodigingen kant en klaar op mijn deurmat dan is het kennelijk niet echt de bedoeling dat ik meedenk ofzo. Echt, ik organiseer graag dit soort dingen hoor, maar ook écht he. Niet op deze manier.
De bejaardensoos?quote:Op maandag 10 december 2012 15:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is toch wel in het lokale dorpshuis ofzo he ?
Nee, bij mijn ouders thuisquote:Op maandag 10 december 2012 15:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is toch wel in het lokale dorpshuis ofzo he ?
Hoe knus , lekker opelkaar zitten / staan in een huisquote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, bij mijn ouders thuis. Dus of wij 20 klapstoelen en 10 warmhoudplaatjes hadden...
oh nee... Sterkte..quote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, bij mijn ouders thuis. Dus of wij 20 klapstoelen en 10 warmhoudplaatjes hadden...
Mja, daarom was ik er ook al helemaal geen fan van, mijn moeder die leeft voor dit soort dingen. Hapjes maken, dingen regelen, gasten verwennen... we nemen d'r nu iets uit handen wat ze echt heel erg graag zelf doet altijd. Maarja. Zeg maar eens nee dan heb je het gedaan he.quote:Op maandag 10 december 2012 15:33 schreef livelink het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn ouders hun 50-jarige bruiloft helemaal zelf hebben geregeld, inclusief catering.
Katja heeft zelfs geld gekregen voor een mooi jurkje. Ik geloof dat ze weinig vertrouwen in ons hebben![]()
*aai*quote:Op maandag 10 december 2012 15:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit ging dus om een feestje voro mijn ouders die 40 jaar getrouwd zijn. Harstikke leuk natuurlijk maar dan moet je niet het hele jaar roepen dat we er niks aan zouden doen en dan eind november bedenken dat dat toch misschien wel leuk is (en er geen euro aan uit willen geven).
En als je dan op een maandag belt of dat okay is en woensdag liggen de uitnodigingen kant en klaar op mijn deurmat dan is het kennelijk niet echt de bedoeling dat ik meedenk ofzo. Echt, ik organiseer graag dit soort dingen hoor, maar ook écht he. Niet op deze manier.
mijn bonusmoeder is echt meester in goedkope vluchten regelen. Als je vanaf eindhoven vliegt en dan niet naar Stockholm maar naar Nörrskoping kan dat echt voor wehnag.quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Ticootje het volgende:
Wij zijn heel erg aan het kijken of we het kunnen ophoesten om in maart naar Zweden te vliegen.
ik zou echt onmeunig de smoor inhebben als een ander zonder overleg over mijn agenda beschikt. T kan wel geen werk zijn, maar op een volle agenda is t teveel. Overleg over wie wat doet is t minste.quote:Op maandag 10 december 2012 19:10 schreef Brighteyes het volgende:
Maar zo moeilijk is het nou toch ook weer niet?
Ok, wat extra tijd en overleg zou mss handig geweest zijn, maar dan nog zijn dit niet dingen die je echt lang van te voren kan maken. Hooguit had je dan de saté in kunnen vriezen.
Dat dusquote:Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou echt onmeunig de smoor inhebben als een ander zonder overleg over mijn agenda beschikt. T kan wel geen werk zijn, maar op een volle agenda is t teveel. Overleg over wie wat doet is t minste.
Ik reageerde op de post van buuf over 'wat wel lukt'.quote:Plus dat het idd meer gaat om de manier waarop. Niet of het nou zo moeilijk is of niet.
Nee, die houding neem je altijd aan als het om posts van mij gaat en je zit er naast. Iedereen mag van mij van alles vinden hoor. Alleen mag ík daar weer tegengas op geven, toch? Meelullen hoeft echt niet. Beetje flauw ook dit.quote:Op maandag 10 december 2012 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik reageerde op de post van buuf over 'wat wel lukt'.
En sorry, ik had niet in de gaten dat je alleen op zoek was naar 'ach en wee, wat vreselijk posts', ik trek me wel even terug uit het gesprek.
je woont niet bij mij in de buurt zeker? ik heb alle tijd om kilo's satee in elkaar te draaien.quote:Op maandag 10 december 2012 19:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, die houding neem je altijd aan als het om posts van mij gaat en je zit er naast. Iedereen mag van mij van alles vinden hoor. Alleen mag ík daar weer tegengas op geven, toch? Meelullen hoeft echt niet. Beetje flauw ook dit.
quote:Op maandag 10 december 2012 19:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, die houding neem je altijd aan als het om posts van mij gaat en je zit er naast. Iedereen mag van mij van alles vinden hoor. Alleen mag ík daar weer tegengas op geven, toch? Meelullen hoeft echt niet. Beetje flauw ook dit.
Ik denk dat je dat ook niet zomaar doet, want je wilt je ouders niet in de kou laten staan en bovendien is het jouw naam die aan gort gaat als je het niet doetquote:Op maandag 10 december 2012 19:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ja, natuurlijk is dit echt bizar geregeld, ik zou er ook niet blij mee zijn, maar dan doe je het toch niet als het echt niet gaat?
Ik ben precíes zo'n lafbek als jij schetst. Ik miep, zeik en zeur dat ik totáál geen zin heb in dat verplichte gedoe en ondertussen sms ik m'n moeder of ze zin heeft om tweede kerst te komen lunchen. Want volgens mij heb ik dat vorig jaar in een manische bui beloofd en bovendien voel ik me sowieso altijd al schuldig jegens haar.quote:Op maandag 10 december 2012 19:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Srsly? Wek ik die indruk?
Dat is absoluut niet met opzet, maar ik word echt zo moe van altijd die oeverloze sessies hier over hoe naar en hoe vervelend en hoeveel geen zin men wel niet heeft in dat soort dingen. Wees dan een echte contactgestoorde nerd en doe er wat mee, of tegen en doe er gewoon niet aan mee! Grow some balls!
En ja, natuurlijk is dit echt bizar geregeld, ik zou er ook niet blij mee zijn, maar dan doe je het toch niet als het echt niet gaat?
is dat die van de rechtsdraaiende havervlokken en sla van paardebloemblaadjes?quote:Op maandag 10 december 2012 19:43 schreef Estrys het volgende:
Je belt een slager en een bakker. Geeft even je bestelling door en haalt het zaterdag op. Ben je van het gezeur af toch?
Mijn moeder haaaaaat feestjes en kerst en verjaardagen en alles wat ook maar enigszins gezellig zou kunnen worden.
Ja, dit dus. Lekker makkelijk zeggen dat je niet mee moet doen aan dit soort onzin en in m'n hart vind ik dat ook, die hele decembermaand kan me letterlijk gestolen worden, maar ik heb nog een vrouw, kind en familie die ik niet aan de kant van de weg wil zetten om een paar stokjes saté bij wijze van sprekenquote:Op maandag 10 december 2012 19:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat ook niet zomaar doet, want je wilt je ouders niet in de kou laten staan en bovendien is het jouw naam die aan gort gaat als je het niet doet
Ik noem dit de Libelle terreur van gezellig Nederland, dusquote:Op maandag 10 december 2012 19:42 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik ben precíes zo'n lafbek als jij schetst. Ik miep, zeik en zeur dat ik totáál geen zin heb in dat verplichte gedoe en ondertussen sms ik m'n moeder of ze zin heeft om tweede kerst te komen lunchen. Want volgens mij heb ik dat vorig jaar in een manische bui beloofd en bovendien voel ik me sowieso altijd al schuldig jegens haar.
Eigenlijk.
Bedenk ik me nu.
Nee dat is mijn stiefschoonmoeder die is doooool op feestjes. En maakt dan hele biologisch verantwoorde onbespoten pastinaaktaart met havikswortel salade.quote:Op maandag 10 december 2012 19:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is dat die van de rechtsdraaiende havervlokken en sla van paardebloemblaadjes?
Dat is een vies prijzige oplossingquote:Op maandag 10 december 2012 19:43 schreef Estrys het volgende:
Je belt een slager en een bakker. Geeft even je bestelling door en haalt het zaterdag op. Ben je van het gezeur af toch?
Mijn moeder haaaaaat feestjes en kerst en verjaardagen en alles wat ook maar enigszins gezellig zou kunnen worden.
Ik hoor net dat BE ook wel sateetjes wil draaienquote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat weet ik ook wel dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar nou ja, ik had even eengaan we weer gevoel.
Mss ook wel omdat ik het ook gewoon echt niet snap.Ik vind dat soort dingen altijd supergezellig en leuk.
Ik mis dus ook een gezelligheids gen ofzo. Zal ook allemaal wel aan mij liggen, maar so be it. Dit soort feestjes wil ik in principe nog niet doodgevonden worden. Maar die mening hou ik dus meestal maar voor mequote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat soort dingen altijd supergezellig en leuk.
Oh ja hoor, ik heb al zitten rekenen... 3 stokjes pp is 75 stokjes. Easy does it.quote:Op maandag 10 december 2012 19:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik hoor net dat BE ook wel sateetjes wil draaien![]()
Heel erg herkenbaar. Ik heb hetzelfde. Mijn moeder vroeg aan mij: 'wil je cadeautjes doen met kerst'? Ik zeg: 'nee, van mij hoeft het niet. Niet zoveel tijd + geld voor'. Nou...toen had ik het gedaan hoor. Needless to say dat we cadeautjes doen met kerstquote:Op maandag 10 december 2012 19:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar ik mis altijd een beetje de tegemoetkoming hierin. Voor m'n gevoel ben ik elke keer op zoek naar manieren waarop ik anderen kan plezieren, maar kan kennelijk niemand zich voorstellen dat het bijv. voor anderen écht niet leuk is om bepaalde dingen te moeten doen. Ik hoor daar nooit wat over althans.
Bij boer Aad ja.quote:Op maandag 10 december 2012 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond drie juist veel!want ik begrijp dat er ook nog een pastasalade en heel wat meer eten zal zijn. Dan is drie stokjes heel normaal. Althans, dat is iig de gebruikelijke 'portie saté per persoon'.
Ja zie je, dit dus. Niks doen is kennelijk geen optie. Het moet en het zal!quote:Op maandag 10 december 2012 19:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar. Ik heb hetzelfde. Mijn moeder vroeg aan mij: 'wil je cadeautjes doen met kerst'? Ik zeg: 'nee, van mij hoeft het niet. Niet zoveel tijd + geld voor'. Nou...toen had ik het gedaan hoor. Needless to say dat we cadeautjes doen met kerst
Er zijn veel zakjes waarbij ik dat met je eens ben, maar neits gaat boven die specifieke zakquote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
En zelf marineren in ketjap met citroen en knoflook en een tikkie rode wijn is veeeeeeeeeel lekkerder dan uit zakjes.
Ja, nou, geloof me, ik weet prima hoe ik dat zou doen als het voor mezelf is en dat begint bij geweldig vlees te bestellen bij beefensteak bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
En zelf marineren in ketjap met citroen en knoflook en een tikkie rode wijn is veeeeeeeeeel lekkerder dan uit zakjes.
Tsja, dan zou ik toch echt eerst gaan vragen hoeveel ander eten er is voor ik me te buiten zou gaan aan 5 stokjes per persoon...quote:
Oh ja, dat is waar ja, zoiets postte je van de zomer idd. Sollyquote:Op maandag 10 december 2012 19:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, nou, geloof me, ik weet prima hoe ik dat zou doen als het voor mezelf is en dat begint bij geweldig vlees te bestellen bij beefensteak bijvoorbeeld. En dan lekker gaar grillen op de BBQ... Maarja.
Ik ben blijkbaar net zo'n ongezellige als Luigi.quote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat weet ik ook wel dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar nou ja, ik had even eengaan we weer gevoel.
Mss ook wel omdat ik het ook gewoon echt niet snap.Ik vind dat soort dingen altijd supergezellig en leuk.
Let's agree to disagree, dan sla ik even in mijn zenlijstje op dat ik er voortaan maar gewoon overheen moet lezen.
Dat is ook nog eens mijn probleem... ik doe het liever goed of helemaal niet...quote:Op maandag 10 december 2012 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ja, zoiets postte je van de zomer idd. Solly
vandaar eerst ff voorproevenquote:Op maandag 10 december 2012 20:03 schreef livelink het volgende:
Die broccolimousse lijkt me niet lekker, maar de tompouce en de soep wel.
Simmu, kom er maar in.quote:Op maandag 10 december 2012 20:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar net zo'n ongezellige als Luigi.ik hááát t dat ik ergens uitgenodigd wordt en dan godbetert zelf nog vieze ransmeuk moet maken die ik mijn gasten thuis nooit voor zou zetten. Ik heb een ander idee van gezellig. Vrijwilligheid, zelf weten wanneer te komen en wanneer te gaan maken daar groot onderdeel van uit.
Plus dat ik graag zelf over mijn in te delen tijd beschik.
Ook door de gevangenis die het dus is. Zij mogen mij wél iets opdringen, ik mag niet zonder algehele pleurisuitbreking zeggen dat ik het níet leuk vind,
Gourmetten is voor homo's zeggen ze dan denk ik Swetsquote:Op maandag 10 december 2012 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik doe geen flikker met kerst waar ik geen zin in heb. Eloise is dit jaar 2 dagen werken. Ik ga een dag gourmetten met de kinderen. Mijn moeder is welkom als ze wil, wil ze niet ook goed.
En O&N wordt een gezinsfeestje.
Dat beefensteak is wel wat... hebben die ook gourmet schotels?
wat een rotnieuws spring. Hopelijk valt het mee.quote:Op maandag 10 december 2012 20:14 schreef -Spring het volgende:
Oh, nou, geloof dat mn moeder er ook niet zoveel zin in heeft. Dr vriend heeft ws hodgekin en deze week heeft ie een ct-scan. Ze wil eerst even kijken wat daar uitkomt. Logisch.
Dat is lief (ook iemand anders bood al zoiets aan hier net, sorry, niet op gereageerd) maar ik moet het zelf maar ff oplossen denk ikquote:Op maandag 10 december 2012 20:16 schreef _Bar_ het volgende:
Luigi het is dat we niet zo dichtbij elkaar wonen,maar had de pastasalade en de sate met veel plezier voor jullie gemaakt.
indoor barbecuequote:Op maandag 10 december 2012 20:17 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gourmetten is voor homo's zeggen ze dan denk ik Swets. Die gasten denken in stukken vlees van minimaal een kilo
.
UUuuuuuuuuuren gourmetten dus.quote:Op maandag 10 december 2012 20:17 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gourmetten is voor homo's zeggen ze dan denk ik Swets. Die gasten denken in stukken vlees van minimaal een kilo
.
Ja... die kans is natuurlijk heel groot EN net gehoord dat je kanker hebt EN een miljoen winnen in de staatsloterij.quote:Op maandag 10 december 2012 20:20 schreef -Spring het volgende:
Je bent zo gek als een deur, Bar.
Op Rtl4 wordt nu de strekking van de staatsloterij gedaan. Wint iemand, een adres eigenlijk, want er komt geen winnaar in beeld 1 miljoen, zegt die kerel: 'Heel fijne feestdagen, maar dat zal wel lukken met 1 miljoen.'
Tuurlijk. Je zal net gehoord hebben dat je kanker hebt.
misschien een beetje maar nee ik vind dat soort dingen leuk,en zo ingewikkeld en veel werk is pastasalade en sate ook niet.quote:
Als hij nog steeds last heeft is het wrsch ook geen tia geweest, die verschijnselen moeten, dacht ik, altijd binnen 24 of 36 uur weg zijn anders is het een infarct.quote:Op maandag 10 december 2012 20:21 schreef Luigi het volgende:
Ohja ik heb dus ook nog een oom die met de gevolgen van een TIA in het ziekenhuis ligt. Ik weet uberhaupt niet of m'n ouders wel zitten te wachten om een feestje nu...
quote:De bloeddoorstroming van een (groter of kleiner) deel van de hersenen wordt even onderbroken door een niet nader gespecificeerde oorzaak (meestal een stolseltje) maar de verschijnselen die dit teweegbrengt zijn binnen 24 uur geheel verdwenen. Is dat laatste niet het geval dan betreft het per definitie geen TIA. Verdwijnen de verschijnselen wel volledig, maar duurt dit langer dan 24 uur, dan spreekt men van een RIND (Reversible Ischaemic Neurologic Deficit). Bij zeer nauwkeurig onderzoek blijkt overigens dat veel TIA's toch niet helemaal overgaan en dus eigenlijk geen TIA's waren. Verdwijnen de verschijnselen niet volledig, dan spreekt men ook wel van een beroerte of Cerebrovasculair accident (CVA).
Ook daar heb ik gelukkig amper verstand van maar ik ga ff bellen hoe het er mee staatquote:Op maandag 10 december 2012 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als hij nog steeds last heeft is het wrsch ook geen tia geweest, die verschijnselen moeten, dacht ik, altijd binnen 24 of 36 uur weg zijn anders is het een infarct of bloeding.
Dat weet de hele wereld al!quote:Op maandag 10 december 2012 20:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jamaar je zei niet dat je with me was..
Wat pijnlijk verdrietig maar wat een geluk dat je t droomde.quote:Op maandag 10 december 2012 20:56 schreef -Spring het volgende:
Ik droomde vannacht dat wij overleden en L naar de bij de notaris benoemde voogden ging. Eiste om vader (onterfd) ineens zn omgangsrecht op. Nog nóóit eerder bij dat scenario stilgestaan.![]()
Dus de notaris gebeld. Die vertelde mn vader idd bij de rechter beroep kan doen op zn recht om omgang t e hebben. Dus om zn kansen dan te verkleinen moet ik nu een document opstellen voor bij testament waarin ik aangeef waarom dat niet handig is. Moeilijk. Gelukkig heb ik nog een paar briefjes van hem waarin ie me voor rotte vis uitmaakt. Mooie bijlagen.
Yay!quote:Op maandag 10 december 2012 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kreeg vandaag weer te horen dat er een grote kans is dat mijn aanstelling bij Erasmus uitgebreid wordt. Zou leuk zijn als dat eens concreet werd.
Zeg hou op... was blij dat die ellendige sneeuw van het weekend pleite was.quote:Op maandag 10 december 2012 22:17 schreef flowerbox het volgende:
het sneeuwt hier weer. Eindelijk dat groene weer weg. <3
quote:Op maandag 10 december 2012 22:20 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zeg hou op... was blij dat die ellendige sneeuw van het weekend pleite was.
Je hoeft zeker niet naar je werk ofzo.quote:Op maandag 10 december 2012 22:21 schreef flowerbox het volgende:
[..]![]()
Wit is het nieuwe groen en I love it
Yep, morgen om zes uur weer mijn bedje uit hoor. Gewoon iets meer tijd voor uittrekken.quote:Op maandag 10 december 2012 22:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je hoeft zeker niet naar je werk ofzo.
Mensen die enthousiast kunnen worden van vertragingen, files en ruiten krabben. Het kan, kennelijk.quote:Op maandag 10 december 2012 22:24 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Yep, morgen om zes uur weer mijn bedje uit hoor. Gewoon iets meer tijd voor uittrekken.
Ja, je veranderd er toch niets aan dus dan kun je maar beter erin mee gaan toch?quote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mensen die enthousiast kunnen worden van vertragingen, files en ruiten krabben. Het kan, kennelijk.
Wow, doe je dat zelf? Lijkt me nog een hele klus.quote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef Luigi het volgende:
Nou goed, omdat mijn week nog niet hectisch genoeg is ben ik morgen dus onverwachts vrij om een lekkende radiator in de gang te vervangen... joy. Somebody shoot me?
Ja. Want ik word er pestpokke chagrijnig van als ik om zeven uur naar het station fiets, op m'n plaat ga vanwege die klote gladheid en aldaar te horen krijg dat er een trein vertraging heeft, helemaal niet rijd of gewoon niet komt opdagen. Daar is weinig leuks aan hoor. Dan liever geen sneeuw dus. Sneeuw is leuk als je 6, of werkloos bent.quote:Op maandag 10 december 2012 22:27 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja, je veranderd er toch niets aan dus dan kun je maar beter erin mee gaan toch?
Volgens mij verbroederd sneeuw of word ik nu te zweverig
Laat ik zeggen dat ik hoop dat mijn pa voorlopig het loodje niet legt. En dat ik zijn klusgenen duidelijk níet heb gekregen...quote:Op maandag 10 december 2012 22:28 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wow, doe je dat zelf? Lijkt me nog een hele klus.
Hoef je niet in de file te staan iig![]()
Elk nadeel .....
Ik was vorige week de eerste die zijn snowboots aanhad om sneeuwballen te maken. De kinderen volgden al snel. Dus ook vóór je werk kun je er van genieten. 's avonds een kwartier later thuis vanwege de sneeuw. Dat viel mee.quote:Op maandag 10 december 2012 22:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja. Want ik word er pestpokke chagrijnig van als ik om zeven uur naar het station fiets, op m'n plaat ga vanwege die klote gladheid en aldaar te horen krijg dat er een trein vertraging heeft, helemaal niet rijd of gewoon niet komt opdagen. Daar is weinig leuks aan hoor. Dan liever geen sneeuw dus. Sneeuw is leuk als je 6, of werkloos bent.
tof!quote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Het gaat goed op moment kankervrij en "genezen"genieten van de feestdagen en mijn gezin.
Goede berichten dus, fijn!quote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Het gaat goed op moment kankervrij en "genezen"genieten van de feestdagen en mijn gezin.
Ik dacht dat jij een vrouw wasquote:Op maandag 10 december 2012 22:33 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik was vorige week de eerste die zijn snowboots aanhad om sneeuwballen te maken. De kinderen volgden al snel. Dus ook vóór je werk kun je er van genieten. 's avonds een kwartier later thuis vanwege de sneeuw. Dat viel mee.
Fijn. En lekker genieten en kneuteren.quote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Oooh wat fijn!!!quote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Wat een geweldig nieuwsquote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef Rottdog het volgende:
[..]
In de radiator zelf?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:55 schreef Luigi het volgende:
Mja, het is een gok maar een redelijke. Het gaatje is zo miniscuul dat het het de moeite van het proberen waard is. Kunnen we van de zomer altijd nog kijken wat we doen. Het is alleen berekoud nu in huis omdat het ff een paar uur uit moet harden (verwarming uit dus)..
Ja in de radiator zelf. Voor deze afmeting beginnen ze bij 150 euro en dan heb je een enkelplaats. Voor een HR modelletje ga je zo de 250 euro te boven. En het geld is het nog geeneens, het is idd een leuke 2 dagen hobbyen in mijn tempo en leidingen omleggen als je pech hebt, nieuwe gaten boren voor de ophanging, systeem leeg laten lopen, etc. Als ik dat ff van de zomer op mijn gemak kan doen door nu 6 euro uit te geven dan is mijn keuze snel gemaaktquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In de radiator zelf?
Die kosten echt een knoop... Tis alleen gedoe met je systeem leegpompen..
Oh ja, dat zou ik zeker niet in de winter gaan doen als je eromheen kunt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja in de radiator zelf. Voor deze afmeting beginnen ze bij 150 euro en dan heb je een enkelplaats. Voor een HR modelletje ga je zo de 250 euro te boven. En het geld is het nog geeneens, het is idd een leuke 2 dagen hobbyen in mijn tempo en leidingen omleggen als je pech hebt, nieuwe gaten boren voor de ophanging, systeem leeg laten lopen, etc. Als ik dat ff van de zomer op mijn gemak kan doen door nu 6 euro uit te geven dan is mijn keuze snel gemaakt.
Mooi he zo een koophuisquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:03 schreef Luigi het volgende:
Maar goed met mijn mazzel ligt dat stukje metaal er morgenochtend gewoon naast en is de radiator verder uitgescheurd waardoor mijn hele cv systeem in de gang is leeggelopen..
Tegen die tijd moet je gewoon een nieuw huis laten bouwen met 200 jaar bouwgarantie ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Lachen gieren brullen. En over 25 jaar is het helemaal van mij![]()
.
Tuurlijk mevrouw. Heeft u kinderen die jonger zijn dan 2 jaar? Nee?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:14 schreef Ticootje het volgende:
Huren <3
"HE, mn verwarming is lek, fix het!"
JA Die heb ik!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Tuurlijk mevrouw. Heeft u kinderen die jonger zijn dan 2 jaar? Nee?
Nou dan hebben we over 3 weken wel een plekje voor U.
Dat was bij mijn Oma en ouders
Ja jijquote:
Teveel gepoept?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:20 schreef Vicky het volgende:
Had ik maar huur... Mijn wc is kapot ..
whahaha.. Nee het kreng loopt door na het doortrekken..quote:
OH fuck dat wist ik!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
whahaha.. Nee het kreng loopt door na het doortrekken..
Alle tegrls moeten eraf.
Niemand snapt Facebook. Daarom is het Facebookquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Is er hier trouwens iemand die facebook snapt?
Als je in het tekstvak klikt, krijg je de knop 'plaatsen' te zien. Links naast die knop staat 'vrienden', daar moet je op klikken, dan vouwt er een menuutje uit en daar kan je het instellen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Stel dat ik al mijn friends in wil delen in groepen omdat niet iedereen altijd alles hoeft te lezen en ik zelf wil kunnen bepalen wie wat leest.
Dat indelen in groepen kan ik nog volgen, maar dan? Dan moet ik bij elke post aangeven wie dat kan zien? Ik heb geen idee hoe dat werkt.![]()
Ja,quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Stel dat ik al mijn friends in wil delen in groepen omdat niet iedereen altijd alles hoeft te lezen en ik zelf wil kunnen bepalen wie wat leest.
Dat indelen in groepen kan ik nog volgen, maar dan? Dan moet ik bij elke post aangeven wie dat kan zien? Ik heb geen idee hoe dat werkt.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Niemand snapt Facebook. Daarom is het Facebook. Zelfs Facebook zelf snapt Facebook niet!
Maar... maar... ik zie dat ook niet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja,
ik post standaard aangepast, omdat ik best wat erop plemp over mij en J en/of de baby en ik vind het niet nodig dat mijn ex dat leest... Puur omdat ik het onnodig vind zout in wonden te strooien.
Tja. Verzekeringen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:16 schreef E.T. het volgende:
Als hij de achterste is, is ie wel mooi de sjaak qua aansprakelijkheid.. Niet genoeg afstand gehouden
Bij een kettingbotsing ben jij sowieso aansprakelijk voor de schade aan jouw voorkant en achterkant van je voorganger. Degene die achterop jou knalt is weer verantwoordelijk voor de schade aan jouw achterkant.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:16 schreef E.T. het volgende:
Als hij de achterste is, is ie wel mooi de sjaak qua aansprakelijkheid.. Niet genoeg afstand gehouden
je niemand met een lasapparaat? ff een las over dat gaatje heen en klaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef Luigi het volgende:
Nou, samenvatting... de radiator opgelapt met kneedbaar staal (heus, het bestaat!) gezien het ieniemienie miniscule gaatje de moeite van het proberen waard volgens mijn vader de kluskanjer. Misschien dat ik er morgen spijt van heb maar voorlopig heb ik me 150 euro en 2 dagen etteren uitgespaard mocht het werken.
Daarnaast net 4 kilo vlees ingeslagen, vanavond maar een vietnamees stoofpotje in elkaar draaien en in de vriezer flikkeren. Mensen van die gore sate voorschotelen kan ik gewoon niet...
En daartussendoor probeer ik thuis nog wat werk te verzetten.
Wat fijnquote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Klinkt goed Spring! Alvast gefeliciteerd. Is die netwerkborrel niets meer geworden verder?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:38 schreef -Spring het volgende:
Whoei, vandaag is in MT besloten dat ik mag blijven. Deels ander project (lees: stichting) en andere taken, maar dat maakt niet uit. Ambtenaren zijn toch overal even saai.![]()
Er staat nog niets zwart op wit en de plannen moeten nog geschreven worden, maar de wil is er.
Trusten!
Nah. Ik weet dat het amper voor te stellen is, gezelligheidsdiertje dat ik ben, maar ik heb weinig vrienden Swetsquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ken
[..]
je niemand met een lasapparaat? ff een las over dat gaatje heen en klaar.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nah. Ik weet dat het amper voor te stellen is, gezelligheidsdiertje dat ik ben, maar ik heb weinig vrienden Swets![]()
.
Je moet ook geen vrienden hebben maar vage kennissen in een netwerkje die je voor een geeltje kan paaien voor kutklusjes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nah. Ik weet dat het amper voor te stellen is, gezelligheidsdiertje dat ik ben, maar ik heb weinig vrienden Swets![]()
.
En voor je het weet sloopt ie met z'n halve blauwe kop je radiator volledig FUBAR en lach je erom wegens de andere helft van de krat.quote:
Ik huur wel iemand in dus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En voor je het weet sloopt ie met z'n halve blauwe kop je radiator volledig FUBAR en lach je erom wegens de andere helft van de krat.
goed nieuws!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:38 schreef -Spring het volgende:
Whoei, vandaag is in MT besloten dat ik mag blijven. Deels ander project (lees: stichting) en andere taken, maar dat maakt niet uit. Ambtenaren zijn toch overal even saai.![]()
Er staat nog niets zwart op wit en de plannen moeten nog geschreven worden, maar de wil is er.
Trusten!
Voor dat geld wil ik je vriend ook wel zijn hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Er is vast wel een loodgieter te vinden die voor een meier of 3, 4 ff mijn vriend wil zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |