Ik reageerde op de post van buuf over 'wat wel lukt'.quote:Plus dat het idd meer gaat om de manier waarop. Niet of het nou zo moeilijk is of niet.
Nee, die houding neem je altijd aan als het om posts van mij gaat en je zit er naast. Iedereen mag van mij van alles vinden hoor. Alleen mag ík daar weer tegengas op geven, toch? Meelullen hoeft echt niet. Beetje flauw ook dit.quote:Op maandag 10 december 2012 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik reageerde op de post van buuf over 'wat wel lukt'.
En sorry, ik had niet in de gaten dat je alleen op zoek was naar 'ach en wee, wat vreselijk posts', ik trek me wel even terug uit het gesprek.
je woont niet bij mij in de buurt zeker? ik heb alle tijd om kilo's satee in elkaar te draaien.quote:Op maandag 10 december 2012 19:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, die houding neem je altijd aan als het om posts van mij gaat en je zit er naast. Iedereen mag van mij van alles vinden hoor. Alleen mag ík daar weer tegengas op geven, toch? Meelullen hoeft echt niet. Beetje flauw ook dit.
quote:Op maandag 10 december 2012 19:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, die houding neem je altijd aan als het om posts van mij gaat en je zit er naast. Iedereen mag van mij van alles vinden hoor. Alleen mag ík daar weer tegengas op geven, toch? Meelullen hoeft echt niet. Beetje flauw ook dit.
Ik denk dat je dat ook niet zomaar doet, want je wilt je ouders niet in de kou laten staan en bovendien is het jouw naam die aan gort gaat als je het niet doetquote:Op maandag 10 december 2012 19:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ja, natuurlijk is dit echt bizar geregeld, ik zou er ook niet blij mee zijn, maar dan doe je het toch niet als het echt niet gaat?
Ik ben precíes zo'n lafbek als jij schetst. Ik miep, zeik en zeur dat ik totáál geen zin heb in dat verplichte gedoe en ondertussen sms ik m'n moeder of ze zin heeft om tweede kerst te komen lunchen. Want volgens mij heb ik dat vorig jaar in een manische bui beloofd en bovendien voel ik me sowieso altijd al schuldig jegens haar.quote:Op maandag 10 december 2012 19:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Srsly? Wek ik die indruk?
Dat is absoluut niet met opzet, maar ik word echt zo moe van altijd die oeverloze sessies hier over hoe naar en hoe vervelend en hoeveel geen zin men wel niet heeft in dat soort dingen. Wees dan een echte contactgestoorde nerd en doe er wat mee, of tegen en doe er gewoon niet aan mee! Grow some balls!
En ja, natuurlijk is dit echt bizar geregeld, ik zou er ook niet blij mee zijn, maar dan doe je het toch niet als het echt niet gaat?
is dat die van de rechtsdraaiende havervlokken en sla van paardebloemblaadjes?quote:Op maandag 10 december 2012 19:43 schreef Estrys het volgende:
Je belt een slager en een bakker. Geeft even je bestelling door en haalt het zaterdag op. Ben je van het gezeur af toch?
Mijn moeder haaaaaat feestjes en kerst en verjaardagen en alles wat ook maar enigszins gezellig zou kunnen worden.
Ja, dit dus. Lekker makkelijk zeggen dat je niet mee moet doen aan dit soort onzin en in m'n hart vind ik dat ook, die hele decembermaand kan me letterlijk gestolen worden, maar ik heb nog een vrouw, kind en familie die ik niet aan de kant van de weg wil zetten om een paar stokjes saté bij wijze van sprekenquote:Op maandag 10 december 2012 19:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat ook niet zomaar doet, want je wilt je ouders niet in de kou laten staan en bovendien is het jouw naam die aan gort gaat als je het niet doet
Ik noem dit de Libelle terreur van gezellig Nederland, dusquote:Op maandag 10 december 2012 19:42 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik ben precíes zo'n lafbek als jij schetst. Ik miep, zeik en zeur dat ik totáál geen zin heb in dat verplichte gedoe en ondertussen sms ik m'n moeder of ze zin heeft om tweede kerst te komen lunchen. Want volgens mij heb ik dat vorig jaar in een manische bui beloofd en bovendien voel ik me sowieso altijd al schuldig jegens haar.
Eigenlijk.
Bedenk ik me nu.
Nee dat is mijn stiefschoonmoeder die is doooool op feestjes. En maakt dan hele biologisch verantwoorde onbespoten pastinaaktaart met havikswortel salade.quote:Op maandag 10 december 2012 19:44 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is dat die van de rechtsdraaiende havervlokken en sla van paardebloemblaadjes?
Dat is een vies prijzige oplossingquote:Op maandag 10 december 2012 19:43 schreef Estrys het volgende:
Je belt een slager en een bakker. Geeft even je bestelling door en haalt het zaterdag op. Ben je van het gezeur af toch?
Mijn moeder haaaaaat feestjes en kerst en verjaardagen en alles wat ook maar enigszins gezellig zou kunnen worden.
Ik hoor net dat BE ook wel sateetjes wil draaienquote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat weet ik ook wel dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar nou ja, ik had even eengaan we weer gevoel.
Mss ook wel omdat ik het ook gewoon echt niet snap.Ik vind dat soort dingen altijd supergezellig en leuk.
Ik mis dus ook een gezelligheids gen ofzo. Zal ook allemaal wel aan mij liggen, maar so be it. Dit soort feestjes wil ik in principe nog niet doodgevonden worden. Maar die mening hou ik dus meestal maar voor mequote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat soort dingen altijd supergezellig en leuk.
Oh ja hoor, ik heb al zitten rekenen... 3 stokjes pp is 75 stokjes. Easy does it.quote:Op maandag 10 december 2012 19:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik hoor net dat BE ook wel sateetjes wil draaien![]()
Heel erg herkenbaar. Ik heb hetzelfde. Mijn moeder vroeg aan mij: 'wil je cadeautjes doen met kerst'? Ik zeg: 'nee, van mij hoeft het niet. Niet zoveel tijd + geld voor'. Nou...toen had ik het gedaan hoor. Needless to say dat we cadeautjes doen met kerstquote:Op maandag 10 december 2012 19:45 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar ik mis altijd een beetje de tegemoetkoming hierin. Voor m'n gevoel ben ik elke keer op zoek naar manieren waarop ik anderen kan plezieren, maar kan kennelijk niemand zich voorstellen dat het bijv. voor anderen écht niet leuk is om bepaalde dingen te moeten doen. Ik hoor daar nooit wat over althans.
Bij boer Aad ja.quote:Op maandag 10 december 2012 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond drie juist veel!want ik begrijp dat er ook nog een pastasalade en heel wat meer eten zal zijn. Dan is drie stokjes heel normaal. Althans, dat is iig de gebruikelijke 'portie saté per persoon'.
Ja zie je, dit dus. Niks doen is kennelijk geen optie. Het moet en het zal!quote:Op maandag 10 december 2012 19:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar. Ik heb hetzelfde. Mijn moeder vroeg aan mij: 'wil je cadeautjes doen met kerst'? Ik zeg: 'nee, van mij hoeft het niet. Niet zoveel tijd + geld voor'. Nou...toen had ik het gedaan hoor. Needless to say dat we cadeautjes doen met kerst
Er zijn veel zakjes waarbij ik dat met je eens ben, maar neits gaat boven die specifieke zakquote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
En zelf marineren in ketjap met citroen en knoflook en een tikkie rode wijn is veeeeeeeeeel lekkerder dan uit zakjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |