oh nee... Sterkte..quote:Op maandag 10 december 2012 15:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, bij mijn ouders thuis. Dus of wij 20 klapstoelen en 10 warmhoudplaatjes hadden...
Mja, daarom was ik er ook al helemaal geen fan van, mijn moeder die leeft voor dit soort dingen. Hapjes maken, dingen regelen, gasten verwennen... we nemen d'r nu iets uit handen wat ze echt heel erg graag zelf doet altijd. Maarja. Zeg maar eens nee dan heb je het gedaan he.quote:Op maandag 10 december 2012 15:33 schreef livelink het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn ouders hun 50-jarige bruiloft helemaal zelf hebben geregeld, inclusief catering.
Katja heeft zelfs geld gekregen voor een mooi jurkje. Ik geloof dat ze weinig vertrouwen in ons hebben![]()
*aai*quote:Op maandag 10 december 2012 15:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit ging dus om een feestje voro mijn ouders die 40 jaar getrouwd zijn. Harstikke leuk natuurlijk maar dan moet je niet het hele jaar roepen dat we er niks aan zouden doen en dan eind november bedenken dat dat toch misschien wel leuk is (en er geen euro aan uit willen geven).
En als je dan op een maandag belt of dat okay is en woensdag liggen de uitnodigingen kant en klaar op mijn deurmat dan is het kennelijk niet echt de bedoeling dat ik meedenk ofzo. Echt, ik organiseer graag dit soort dingen hoor, maar ook écht he. Niet op deze manier.
mijn bonusmoeder is echt meester in goedkope vluchten regelen. Als je vanaf eindhoven vliegt en dan niet naar Stockholm maar naar Nörrskoping kan dat echt voor wehnag.quote:Op maandag 10 december 2012 18:18 schreef Ticootje het volgende:
Wij zijn heel erg aan het kijken of we het kunnen ophoesten om in maart naar Zweden te vliegen.
ik zou echt onmeunig de smoor inhebben als een ander zonder overleg over mijn agenda beschikt. T kan wel geen werk zijn, maar op een volle agenda is t teveel. Overleg over wie wat doet is t minste.quote:Op maandag 10 december 2012 19:10 schreef Brighteyes het volgende:
Maar zo moeilijk is het nou toch ook weer niet?
Ok, wat extra tijd en overleg zou mss handig geweest zijn, maar dan nog zijn dit niet dingen die je echt lang van te voren kan maken. Hooguit had je dan de saté in kunnen vriezen.
Dat dusquote:Op maandag 10 december 2012 19:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zou echt onmeunig de smoor inhebben als een ander zonder overleg over mijn agenda beschikt. T kan wel geen werk zijn, maar op een volle agenda is t teveel. Overleg over wie wat doet is t minste.
Ik reageerde op de post van buuf over 'wat wel lukt'.quote:Plus dat het idd meer gaat om de manier waarop. Niet of het nou zo moeilijk is of niet.
Nee, die houding neem je altijd aan als het om posts van mij gaat en je zit er naast. Iedereen mag van mij van alles vinden hoor. Alleen mag ík daar weer tegengas op geven, toch? Meelullen hoeft echt niet. Beetje flauw ook dit.quote:Op maandag 10 december 2012 19:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik reageerde op de post van buuf over 'wat wel lukt'.
En sorry, ik had niet in de gaten dat je alleen op zoek was naar 'ach en wee, wat vreselijk posts', ik trek me wel even terug uit het gesprek.
je woont niet bij mij in de buurt zeker? ik heb alle tijd om kilo's satee in elkaar te draaien.quote:Op maandag 10 december 2012 19:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, die houding neem je altijd aan als het om posts van mij gaat en je zit er naast. Iedereen mag van mij van alles vinden hoor. Alleen mag ík daar weer tegengas op geven, toch? Meelullen hoeft echt niet. Beetje flauw ook dit.
quote:Op maandag 10 december 2012 19:36 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nee, die houding neem je altijd aan als het om posts van mij gaat en je zit er naast. Iedereen mag van mij van alles vinden hoor. Alleen mag ík daar weer tegengas op geven, toch? Meelullen hoeft echt niet. Beetje flauw ook dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |