Mooi he zo een koophuisquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:03 schreef Luigi het volgende:
Maar goed met mijn mazzel ligt dat stukje metaal er morgenochtend gewoon naast en is de radiator verder uitgescheurd waardoor mijn hele cv systeem in de gang is leeggelopen..
Tegen die tijd moet je gewoon een nieuw huis laten bouwen met 200 jaar bouwgarantie ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Lachen gieren brullen. En over 25 jaar is het helemaal van mij![]()
.
Tuurlijk mevrouw. Heeft u kinderen die jonger zijn dan 2 jaar? Nee?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:14 schreef Ticootje het volgende:
Huren <3
"HE, mn verwarming is lek, fix het!"
JA Die heb ik!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Tuurlijk mevrouw. Heeft u kinderen die jonger zijn dan 2 jaar? Nee?
Nou dan hebben we over 3 weken wel een plekje voor U.
Dat was bij mijn Oma en ouders
Ja jijquote:
Teveel gepoept?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:20 schreef Vicky het volgende:
Had ik maar huur... Mijn wc is kapot ..
whahaha.. Nee het kreng loopt door na het doortrekken..quote:
OH fuck dat wist ik!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
whahaha.. Nee het kreng loopt door na het doortrekken..
Alle tegrls moeten eraf.
Niemand snapt Facebook. Daarom is het Facebookquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Is er hier trouwens iemand die facebook snapt?
Als je in het tekstvak klikt, krijg je de knop 'plaatsen' te zien. Links naast die knop staat 'vrienden', daar moet je op klikken, dan vouwt er een menuutje uit en daar kan je het instellen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Stel dat ik al mijn friends in wil delen in groepen omdat niet iedereen altijd alles hoeft te lezen en ik zelf wil kunnen bepalen wie wat leest.
Dat indelen in groepen kan ik nog volgen, maar dan? Dan moet ik bij elke post aangeven wie dat kan zien? Ik heb geen idee hoe dat werkt.![]()
Ja,quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Stel dat ik al mijn friends in wil delen in groepen omdat niet iedereen altijd alles hoeft te lezen en ik zelf wil kunnen bepalen wie wat leest.
Dat indelen in groepen kan ik nog volgen, maar dan? Dan moet ik bij elke post aangeven wie dat kan zien? Ik heb geen idee hoe dat werkt.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Niemand snapt Facebook. Daarom is het Facebook. Zelfs Facebook zelf snapt Facebook niet!
Maar... maar... ik zie dat ook niet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja,
ik post standaard aangepast, omdat ik best wat erop plemp over mij en J en/of de baby en ik vind het niet nodig dat mijn ex dat leest... Puur omdat ik het onnodig vind zout in wonden te strooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |