Je hoeft zeker niet naar je werk ofzo.quote:Op maandag 10 december 2012 22:21 schreef flowerbox het volgende:
[..]![]()
Wit is het nieuwe groen en I love it
Yep, morgen om zes uur weer mijn bedje uit hoor. Gewoon iets meer tijd voor uittrekken.quote:Op maandag 10 december 2012 22:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je hoeft zeker niet naar je werk ofzo.
Mensen die enthousiast kunnen worden van vertragingen, files en ruiten krabben. Het kan, kennelijk.quote:Op maandag 10 december 2012 22:24 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Yep, morgen om zes uur weer mijn bedje uit hoor. Gewoon iets meer tijd voor uittrekken.
Ja, je veranderd er toch niets aan dus dan kun je maar beter erin mee gaan toch?quote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mensen die enthousiast kunnen worden van vertragingen, files en ruiten krabben. Het kan, kennelijk.
Wow, doe je dat zelf? Lijkt me nog een hele klus.quote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef Luigi het volgende:
Nou goed, omdat mijn week nog niet hectisch genoeg is ben ik morgen dus onverwachts vrij om een lekkende radiator in de gang te vervangen... joy. Somebody shoot me?
Ja. Want ik word er pestpokke chagrijnig van als ik om zeven uur naar het station fiets, op m'n plaat ga vanwege die klote gladheid en aldaar te horen krijg dat er een trein vertraging heeft, helemaal niet rijd of gewoon niet komt opdagen. Daar is weinig leuks aan hoor. Dan liever geen sneeuw dus. Sneeuw is leuk als je 6, of werkloos bent.quote:Op maandag 10 december 2012 22:27 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja, je veranderd er toch niets aan dus dan kun je maar beter erin mee gaan toch?
Volgens mij verbroederd sneeuw of word ik nu te zweverig
Laat ik zeggen dat ik hoop dat mijn pa voorlopig het loodje niet legt. En dat ik zijn klusgenen duidelijk níet heb gekregen...quote:Op maandag 10 december 2012 22:28 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wow, doe je dat zelf? Lijkt me nog een hele klus.
Hoef je niet in de file te staan iig![]()
Elk nadeel .....
Ik was vorige week de eerste die zijn snowboots aanhad om sneeuwballen te maken. De kinderen volgden al snel. Dus ook vóór je werk kun je er van genieten. 's avonds een kwartier later thuis vanwege de sneeuw. Dat viel mee.quote:Op maandag 10 december 2012 22:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja. Want ik word er pestpokke chagrijnig van als ik om zeven uur naar het station fiets, op m'n plaat ga vanwege die klote gladheid en aldaar te horen krijg dat er een trein vertraging heeft, helemaal niet rijd of gewoon niet komt opdagen. Daar is weinig leuks aan hoor. Dan liever geen sneeuw dus. Sneeuw is leuk als je 6, of werkloos bent.
tof!quote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Het gaat goed op moment kankervrij en "genezen"genieten van de feestdagen en mijn gezin.
Goede berichten dus, fijn!quote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Het gaat goed op moment kankervrij en "genezen"genieten van de feestdagen en mijn gezin.
Ik dacht dat jij een vrouw wasquote:Op maandag 10 december 2012 22:33 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik was vorige week de eerste die zijn snowboots aanhad om sneeuwballen te maken. De kinderen volgden al snel. Dus ook vóór je werk kun je er van genieten. 's avonds een kwartier later thuis vanwege de sneeuw. Dat viel mee.
Fijn. En lekker genieten en kneuteren.quote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Oooh wat fijn!!!quote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Wat een geweldig nieuwsquote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef Rottdog het volgende:
[..]
In de radiator zelf?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:55 schreef Luigi het volgende:
Mja, het is een gok maar een redelijke. Het gaatje is zo miniscuul dat het het de moeite van het proberen waard is. Kunnen we van de zomer altijd nog kijken wat we doen. Het is alleen berekoud nu in huis omdat het ff een paar uur uit moet harden (verwarming uit dus)..
Ja in de radiator zelf. Voor deze afmeting beginnen ze bij 150 euro en dan heb je een enkelplaats. Voor een HR modelletje ga je zo de 250 euro te boven. En het geld is het nog geeneens, het is idd een leuke 2 dagen hobbyen in mijn tempo en leidingen omleggen als je pech hebt, nieuwe gaten boren voor de ophanging, systeem leeg laten lopen, etc. Als ik dat ff van de zomer op mijn gemak kan doen door nu 6 euro uit te geven dan is mijn keuze snel gemaaktquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In de radiator zelf?
Die kosten echt een knoop... Tis alleen gedoe met je systeem leegpompen..
Oh ja, dat zou ik zeker niet in de winter gaan doen als je eromheen kunt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:01 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja in de radiator zelf. Voor deze afmeting beginnen ze bij 150 euro en dan heb je een enkelplaats. Voor een HR modelletje ga je zo de 250 euro te boven. En het geld is het nog geeneens, het is idd een leuke 2 dagen hobbyen in mijn tempo en leidingen omleggen als je pech hebt, nieuwe gaten boren voor de ophanging, systeem leeg laten lopen, etc. Als ik dat ff van de zomer op mijn gemak kan doen door nu 6 euro uit te geven dan is mijn keuze snel gemaakt.
Mooi he zo een koophuisquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:03 schreef Luigi het volgende:
Maar goed met mijn mazzel ligt dat stukje metaal er morgenochtend gewoon naast en is de radiator verder uitgescheurd waardoor mijn hele cv systeem in de gang is leeggelopen..
Tegen die tijd moet je gewoon een nieuw huis laten bouwen met 200 jaar bouwgarantie ofzo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Lachen gieren brullen. En over 25 jaar is het helemaal van mij![]()
.
Tuurlijk mevrouw. Heeft u kinderen die jonger zijn dan 2 jaar? Nee?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:14 schreef Ticootje het volgende:
Huren <3
"HE, mn verwarming is lek, fix het!"
JA Die heb ik!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Tuurlijk mevrouw. Heeft u kinderen die jonger zijn dan 2 jaar? Nee?
Nou dan hebben we over 3 weken wel een plekje voor U.
Dat was bij mijn Oma en ouders
Ja jijquote:
Teveel gepoept?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:20 schreef Vicky het volgende:
Had ik maar huur... Mijn wc is kapot ..
whahaha.. Nee het kreng loopt door na het doortrekken..quote:
OH fuck dat wist ik!quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
whahaha.. Nee het kreng loopt door na het doortrekken..
Alle tegrls moeten eraf.
Niemand snapt Facebook. Daarom is het Facebookquote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Is er hier trouwens iemand die facebook snapt?
Als je in het tekstvak klikt, krijg je de knop 'plaatsen' te zien. Links naast die knop staat 'vrienden', daar moet je op klikken, dan vouwt er een menuutje uit en daar kan je het instellen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Stel dat ik al mijn friends in wil delen in groepen omdat niet iedereen altijd alles hoeft te lezen en ik zelf wil kunnen bepalen wie wat leest.
Dat indelen in groepen kan ik nog volgen, maar dan? Dan moet ik bij elke post aangeven wie dat kan zien? Ik heb geen idee hoe dat werkt.![]()
Ja,quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Stel dat ik al mijn friends in wil delen in groepen omdat niet iedereen altijd alles hoeft te lezen en ik zelf wil kunnen bepalen wie wat leest.
Dat indelen in groepen kan ik nog volgen, maar dan? Dan moet ik bij elke post aangeven wie dat kan zien? Ik heb geen idee hoe dat werkt.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Niemand snapt Facebook. Daarom is het Facebook. Zelfs Facebook zelf snapt Facebook niet!
Maar... maar... ik zie dat ook niet?quote:Op dinsdag 11 december 2012 14:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja,
ik post standaard aangepast, omdat ik best wat erop plemp over mij en J en/of de baby en ik vind het niet nodig dat mijn ex dat leest... Puur omdat ik het onnodig vind zout in wonden te strooien.
Tja. Verzekeringen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:16 schreef E.T. het volgende:
Als hij de achterste is, is ie wel mooi de sjaak qua aansprakelijkheid.. Niet genoeg afstand gehouden
Bij een kettingbotsing ben jij sowieso aansprakelijk voor de schade aan jouw voorkant en achterkant van je voorganger. Degene die achterop jou knalt is weer verantwoordelijk voor de schade aan jouw achterkant.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:16 schreef E.T. het volgende:
Als hij de achterste is, is ie wel mooi de sjaak qua aansprakelijkheid.. Niet genoeg afstand gehouden
je niemand met een lasapparaat? ff een las over dat gaatje heen en klaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef Luigi het volgende:
Nou, samenvatting... de radiator opgelapt met kneedbaar staal (heus, het bestaat!) gezien het ieniemienie miniscule gaatje de moeite van het proberen waard volgens mijn vader de kluskanjer. Misschien dat ik er morgen spijt van heb maar voorlopig heb ik me 150 euro en 2 dagen etteren uitgespaard mocht het werken.
Daarnaast net 4 kilo vlees ingeslagen, vanavond maar een vietnamees stoofpotje in elkaar draaien en in de vriezer flikkeren. Mensen van die gore sate voorschotelen kan ik gewoon niet...
En daartussendoor probeer ik thuis nog wat werk te verzetten.
Wat fijnquote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Klinkt goed Spring! Alvast gefeliciteerd. Is die netwerkborrel niets meer geworden verder?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:38 schreef -Spring het volgende:
Whoei, vandaag is in MT besloten dat ik mag blijven. Deels ander project (lees: stichting) en andere taken, maar dat maakt niet uit. Ambtenaren zijn toch overal even saai.![]()
Er staat nog niets zwart op wit en de plannen moeten nog geschreven worden, maar de wil is er.
Trusten!
Nah. Ik weet dat het amper voor te stellen is, gezelligheidsdiertje dat ik ben, maar ik heb weinig vrienden Swetsquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ken
[..]
je niemand met een lasapparaat? ff een las over dat gaatje heen en klaar.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nah. Ik weet dat het amper voor te stellen is, gezelligheidsdiertje dat ik ben, maar ik heb weinig vrienden Swets![]()
.
Je moet ook geen vrienden hebben maar vage kennissen in een netwerkje die je voor een geeltje kan paaien voor kutklusjes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nah. Ik weet dat het amper voor te stellen is, gezelligheidsdiertje dat ik ben, maar ik heb weinig vrienden Swets![]()
.
En voor je het weet sloopt ie met z'n halve blauwe kop je radiator volledig FUBAR en lach je erom wegens de andere helft van de krat.quote:
Ik huur wel iemand in dus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En voor je het weet sloopt ie met z'n halve blauwe kop je radiator volledig FUBAR en lach je erom wegens de andere helft van de krat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |