Tja. Verzekeringen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:16 schreef E.T. het volgende:
Als hij de achterste is, is ie wel mooi de sjaak qua aansprakelijkheid.. Niet genoeg afstand gehouden
Bij een kettingbotsing ben jij sowieso aansprakelijk voor de schade aan jouw voorkant en achterkant van je voorganger. Degene die achterop jou knalt is weer verantwoordelijk voor de schade aan jouw achterkant.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:16 schreef E.T. het volgende:
Als hij de achterste is, is ie wel mooi de sjaak qua aansprakelijkheid.. Niet genoeg afstand gehouden
je niemand met een lasapparaat? ff een las over dat gaatje heen en klaar.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:35 schreef Luigi het volgende:
Nou, samenvatting... de radiator opgelapt met kneedbaar staal (heus, het bestaat!) gezien het ieniemienie miniscule gaatje de moeite van het proberen waard volgens mijn vader de kluskanjer. Misschien dat ik er morgen spijt van heb maar voorlopig heb ik me 150 euro en 2 dagen etteren uitgespaard mocht het werken.
Daarnaast net 4 kilo vlees ingeslagen, vanavond maar een vietnamees stoofpotje in elkaar draaien en in de vriezer flikkeren. Mensen van die gore sate voorschotelen kan ik gewoon niet...
En daartussendoor probeer ik thuis nog wat werk te verzetten.
Wat fijnquote:Op maandag 10 december 2012 22:34 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Het gaat goed op moment kankervrij en "genezen"genieten van de feestdagen en mijn gezin.
Klinkt goed Spring! Alvast gefeliciteerd. Is die netwerkborrel niets meer geworden verder?quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:38 schreef -Spring het volgende:
Whoei, vandaag is in MT besloten dat ik mag blijven. Deels ander project (lees: stichting) en andere taken, maar dat maakt niet uit. Ambtenaren zijn toch overal even saai.![]()
Er staat nog niets zwart op wit en de plannen moeten nog geschreven worden, maar de wil is er.
Trusten!
Nah. Ik weet dat het amper voor te stellen is, gezelligheidsdiertje dat ik ben, maar ik heb weinig vrienden Swetsquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ken
[..]
je niemand met een lasapparaat? ff een las over dat gaatje heen en klaar.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nah. Ik weet dat het amper voor te stellen is, gezelligheidsdiertje dat ik ben, maar ik heb weinig vrienden Swets![]()
.
Je moet ook geen vrienden hebben maar vage kennissen in een netwerkje die je voor een geeltje kan paaien voor kutklusjes.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:06 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nah. Ik weet dat het amper voor te stellen is, gezelligheidsdiertje dat ik ben, maar ik heb weinig vrienden Swets![]()
.
En voor je het weet sloopt ie met z'n halve blauwe kop je radiator volledig FUBAR en lach je erom wegens de andere helft van de krat.quote:
Ik huur wel iemand in dus.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En voor je het weet sloopt ie met z'n halve blauwe kop je radiator volledig FUBAR en lach je erom wegens de andere helft van de krat.
goed nieuws!quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:38 schreef -Spring het volgende:
Whoei, vandaag is in MT besloten dat ik mag blijven. Deels ander project (lees: stichting) en andere taken, maar dat maakt niet uit. Ambtenaren zijn toch overal even saai.![]()
Er staat nog niets zwart op wit en de plannen moeten nog geschreven worden, maar de wil is er.
Trusten!
Voor dat geld wil ik je vriend ook wel zijn hoorquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Er is vast wel een loodgieter te vinden die voor een meier of 3, 4 ff mijn vriend wil zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |