Ja, nou, geloof me, ik weet prima hoe ik dat zou doen als het voor mezelf is en dat begint bij geweldig vlees te bestellen bij beefensteak bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 december 2012 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
En zelf marineren in ketjap met citroen en knoflook en een tikkie rode wijn is veeeeeeeeeel lekkerder dan uit zakjes.
Tsja, dan zou ik toch echt eerst gaan vragen hoeveel ander eten er is voor ik me te buiten zou gaan aan 5 stokjes per persoon...quote:
Oh ja, dat is waar ja, zoiets postte je van de zomer idd. Sollyquote:Op maandag 10 december 2012 19:57 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, nou, geloof me, ik weet prima hoe ik dat zou doen als het voor mezelf is en dat begint bij geweldig vlees te bestellen bij beefensteak bijvoorbeeld. En dan lekker gaar grillen op de BBQ... Maarja.
Ik ben blijkbaar net zo'n ongezellige als Luigi.quote:Op maandag 10 december 2012 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat weet ik ook wel dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar nou ja, ik had even eengaan we weer gevoel.
Mss ook wel omdat ik het ook gewoon echt niet snap.Ik vind dat soort dingen altijd supergezellig en leuk.
Let's agree to disagree, dan sla ik even in mijn zenlijstje op dat ik er voortaan maar gewoon overheen moet lezen.
Dat is ook nog eens mijn probleem... ik doe het liever goed of helemaal niet...quote:Op maandag 10 december 2012 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ja, zoiets postte je van de zomer idd. Solly
vandaar eerst ff voorproevenquote:Op maandag 10 december 2012 20:03 schreef livelink het volgende:
Die broccolimousse lijkt me niet lekker, maar de tompouce en de soep wel.
Simmu, kom er maar in.quote:Op maandag 10 december 2012 20:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar net zo'n ongezellige als Luigi.ik hááát t dat ik ergens uitgenodigd wordt en dan godbetert zelf nog vieze ransmeuk moet maken die ik mijn gasten thuis nooit voor zou zetten. Ik heb een ander idee van gezellig. Vrijwilligheid, zelf weten wanneer te komen en wanneer te gaan maken daar groot onderdeel van uit.
Plus dat ik graag zelf over mijn in te delen tijd beschik.
Ook door de gevangenis die het dus is. Zij mogen mij wél iets opdringen, ik mag niet zonder algehele pleurisuitbreking zeggen dat ik het níet leuk vind,
Gourmetten is voor homo's zeggen ze dan denk ik Swetsquote:Op maandag 10 december 2012 20:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik doe geen flikker met kerst waar ik geen zin in heb. Eloise is dit jaar 2 dagen werken. Ik ga een dag gourmetten met de kinderen. Mijn moeder is welkom als ze wil, wil ze niet ook goed.
En O&N wordt een gezinsfeestje.
Dat beefensteak is wel wat... hebben die ook gourmet schotels?
wat een rotnieuws spring. Hopelijk valt het mee.quote:Op maandag 10 december 2012 20:14 schreef -Spring het volgende:
Oh, nou, geloof dat mn moeder er ook niet zoveel zin in heeft. Dr vriend heeft ws hodgekin en deze week heeft ie een ct-scan. Ze wil eerst even kijken wat daar uitkomt. Logisch.
Dat is lief (ook iemand anders bood al zoiets aan hier net, sorry, niet op gereageerd) maar ik moet het zelf maar ff oplossen denk ikquote:Op maandag 10 december 2012 20:16 schreef _Bar_ het volgende:
Luigi het is dat we niet zo dichtbij elkaar wonen,maar had de pastasalade en de sate met veel plezier voor jullie gemaakt.
indoor barbecuequote:Op maandag 10 december 2012 20:17 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gourmetten is voor homo's zeggen ze dan denk ik Swets. Die gasten denken in stukken vlees van minimaal een kilo
.
UUuuuuuuuuuren gourmetten dus.quote:Op maandag 10 december 2012 20:17 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gourmetten is voor homo's zeggen ze dan denk ik Swets. Die gasten denken in stukken vlees van minimaal een kilo
.
Ja... die kans is natuurlijk heel groot EN net gehoord dat je kanker hebt EN een miljoen winnen in de staatsloterij.quote:Op maandag 10 december 2012 20:20 schreef -Spring het volgende:
Je bent zo gek als een deur, Bar.
Op Rtl4 wordt nu de strekking van de staatsloterij gedaan. Wint iemand, een adres eigenlijk, want er komt geen winnaar in beeld 1 miljoen, zegt die kerel: 'Heel fijne feestdagen, maar dat zal wel lukken met 1 miljoen.'
Tuurlijk. Je zal net gehoord hebben dat je kanker hebt.
misschien een beetje maar nee ik vind dat soort dingen leuk,en zo ingewikkeld en veel werk is pastasalade en sate ook niet.quote:
Als hij nog steeds last heeft is het wrsch ook geen tia geweest, die verschijnselen moeten, dacht ik, altijd binnen 24 of 36 uur weg zijn anders is het een infarct.quote:Op maandag 10 december 2012 20:21 schreef Luigi het volgende:
Ohja ik heb dus ook nog een oom die met de gevolgen van een TIA in het ziekenhuis ligt. Ik weet uberhaupt niet of m'n ouders wel zitten te wachten om een feestje nu...
quote:De bloeddoorstroming van een (groter of kleiner) deel van de hersenen wordt even onderbroken door een niet nader gespecificeerde oorzaak (meestal een stolseltje) maar de verschijnselen die dit teweegbrengt zijn binnen 24 uur geheel verdwenen. Is dat laatste niet het geval dan betreft het per definitie geen TIA. Verdwijnen de verschijnselen wel volledig, maar duurt dit langer dan 24 uur, dan spreekt men van een RIND (Reversible Ischaemic Neurologic Deficit). Bij zeer nauwkeurig onderzoek blijkt overigens dat veel TIA's toch niet helemaal overgaan en dus eigenlijk geen TIA's waren. Verdwijnen de verschijnselen niet volledig, dan spreekt men ook wel van een beroerte of Cerebrovasculair accident (CVA).
Ook daar heb ik gelukkig amper verstand van maar ik ga ff bellen hoe het er mee staatquote:Op maandag 10 december 2012 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als hij nog steeds last heeft is het wrsch ook geen tia geweest, die verschijnselen moeten, dacht ik, altijd binnen 24 of 36 uur weg zijn anders is het een infarct of bloeding.
Dat weet de hele wereld al!quote:Op maandag 10 december 2012 20:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jamaar je zei niet dat je with me was..
Wat pijnlijk verdrietig maar wat een geluk dat je t droomde.quote:Op maandag 10 december 2012 20:56 schreef -Spring het volgende:
Ik droomde vannacht dat wij overleden en L naar de bij de notaris benoemde voogden ging. Eiste om vader (onterfd) ineens zn omgangsrecht op. Nog nóóit eerder bij dat scenario stilgestaan.![]()
Dus de notaris gebeld. Die vertelde mn vader idd bij de rechter beroep kan doen op zn recht om omgang t e hebben. Dus om zn kansen dan te verkleinen moet ik nu een document opstellen voor bij testament waarin ik aangeef waarom dat niet handig is. Moeilijk. Gelukkig heb ik nog een paar briefjes van hem waarin ie me voor rotte vis uitmaakt. Mooie bijlagen.
Yay!quote:Op maandag 10 december 2012 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kreeg vandaag weer te horen dat er een grote kans is dat mijn aanstelling bij Erasmus uitgebreid wordt. Zou leuk zijn als dat eens concreet werd.
Zeg hou op... was blij dat die ellendige sneeuw van het weekend pleite was.quote:Op maandag 10 december 2012 22:17 schreef flowerbox het volgende:
het sneeuwt hier weer. Eindelijk dat groene weer weg. <3
quote:Op maandag 10 december 2012 22:20 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zeg hou op... was blij dat die ellendige sneeuw van het weekend pleite was.
Je hoeft zeker niet naar je werk ofzo.quote:Op maandag 10 december 2012 22:21 schreef flowerbox het volgende:
[..]![]()
Wit is het nieuwe groen en I love it
Yep, morgen om zes uur weer mijn bedje uit hoor. Gewoon iets meer tijd voor uittrekken.quote:Op maandag 10 december 2012 22:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je hoeft zeker niet naar je werk ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |