Ook daar heb ik gelukkig amper verstand van maar ik ga ff bellen hoe het er mee staatquote:Op maandag 10 december 2012 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als hij nog steeds last heeft is het wrsch ook geen tia geweest, die verschijnselen moeten, dacht ik, altijd binnen 24 of 36 uur weg zijn anders is het een infarct of bloeding.
Dat weet de hele wereld al!quote:Op maandag 10 december 2012 20:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
Jamaar je zei niet dat je with me was..
Wat pijnlijk verdrietig maar wat een geluk dat je t droomde.quote:Op maandag 10 december 2012 20:56 schreef -Spring het volgende:
Ik droomde vannacht dat wij overleden en L naar de bij de notaris benoemde voogden ging. Eiste om vader (onterfd) ineens zn omgangsrecht op. Nog nóóit eerder bij dat scenario stilgestaan.![]()
Dus de notaris gebeld. Die vertelde mn vader idd bij de rechter beroep kan doen op zn recht om omgang t e hebben. Dus om zn kansen dan te verkleinen moet ik nu een document opstellen voor bij testament waarin ik aangeef waarom dat niet handig is. Moeilijk. Gelukkig heb ik nog een paar briefjes van hem waarin ie me voor rotte vis uitmaakt. Mooie bijlagen.
Yay!quote:Op maandag 10 december 2012 21:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kreeg vandaag weer te horen dat er een grote kans is dat mijn aanstelling bij Erasmus uitgebreid wordt. Zou leuk zijn als dat eens concreet werd.
Zeg hou op... was blij dat die ellendige sneeuw van het weekend pleite was.quote:Op maandag 10 december 2012 22:17 schreef flowerbox het volgende:
het sneeuwt hier weer. Eindelijk dat groene weer weg. <3
quote:Op maandag 10 december 2012 22:20 schreef Luigi het volgende:
[..]
Zeg hou op... was blij dat die ellendige sneeuw van het weekend pleite was.
Je hoeft zeker niet naar je werk ofzo.quote:Op maandag 10 december 2012 22:21 schreef flowerbox het volgende:
[..]![]()
Wit is het nieuwe groen en I love it
Yep, morgen om zes uur weer mijn bedje uit hoor. Gewoon iets meer tijd voor uittrekken.quote:Op maandag 10 december 2012 22:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Je hoeft zeker niet naar je werk ofzo.
Mensen die enthousiast kunnen worden van vertragingen, files en ruiten krabben. Het kan, kennelijk.quote:Op maandag 10 december 2012 22:24 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Yep, morgen om zes uur weer mijn bedje uit hoor. Gewoon iets meer tijd voor uittrekken.
Ja, je veranderd er toch niets aan dus dan kun je maar beter erin mee gaan toch?quote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mensen die enthousiast kunnen worden van vertragingen, files en ruiten krabben. Het kan, kennelijk.
Wow, doe je dat zelf? Lijkt me nog een hele klus.quote:Op maandag 10 december 2012 22:25 schreef Luigi het volgende:
Nou goed, omdat mijn week nog niet hectisch genoeg is ben ik morgen dus onverwachts vrij om een lekkende radiator in de gang te vervangen... joy. Somebody shoot me?
Ja. Want ik word er pestpokke chagrijnig van als ik om zeven uur naar het station fiets, op m'n plaat ga vanwege die klote gladheid en aldaar te horen krijg dat er een trein vertraging heeft, helemaal niet rijd of gewoon niet komt opdagen. Daar is weinig leuks aan hoor. Dan liever geen sneeuw dus. Sneeuw is leuk als je 6, of werkloos bent.quote:Op maandag 10 december 2012 22:27 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja, je veranderd er toch niets aan dus dan kun je maar beter erin mee gaan toch?
Volgens mij verbroederd sneeuw of word ik nu te zweverig
Laat ik zeggen dat ik hoop dat mijn pa voorlopig het loodje niet legt. En dat ik zijn klusgenen duidelijk níet heb gekregen...quote:Op maandag 10 december 2012 22:28 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wow, doe je dat zelf? Lijkt me nog een hele klus.
Hoef je niet in de file te staan iig![]()
Elk nadeel .....
Ik was vorige week de eerste die zijn snowboots aanhad om sneeuwballen te maken. De kinderen volgden al snel. Dus ook vóór je werk kun je er van genieten. 's avonds een kwartier later thuis vanwege de sneeuw. Dat viel mee.quote:Op maandag 10 december 2012 22:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja. Want ik word er pestpokke chagrijnig van als ik om zeven uur naar het station fiets, op m'n plaat ga vanwege die klote gladheid en aldaar te horen krijg dat er een trein vertraging heeft, helemaal niet rijd of gewoon niet komt opdagen. Daar is weinig leuks aan hoor. Dan liever geen sneeuw dus. Sneeuw is leuk als je 6, of werkloos bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |