nu ben ik benieuwd hoe dan met een stuk houtquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Toch gelukt dankzij vriendelijke buum met stuk hout
*sleutels aan autosleutel maakt*
O ja, dat was jij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:39 schreef Poppejans het volgende:
Hier ook, alleen was ik niet zo slim om een sleutel bij me te dragen en moest ik uiteindelijk de ruit van de balkondeur intikken met een tuinkabouter om binnen bij mn kind te komen (en me laten hechten op de HAP)
Die had de grootste lol met kijken naar mij en slaan op het raam, terwijl ik natuurlijk wanhopig probeerde hem die klink weer te laten omdraaien..hij pakte wel een grote glasscherf toen ik bezig was met de ruit kapot te slaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:44 schreef -Spring het volgende:
[..]
O ja, dat was jij.![]()
![]()
Ik weet nog dat Wolf binnen zat te huilen, toch? Of had iets gevaarlijks vast of zo?
wat vind ik dat fijn om te lezenquote:Op zaterdag 8 december 2012 17:22 schreef livelink het volgende:
Winterpret is hier wel van toepassing. Ik heb mijn kind de hele dag nauwelijks gezien. Hij is alleen maar in de weer met de slee. Af en toe rent hij even naar binnen om naar de wc te gaan, maar verder is hij alleen maar buiten.
Ja, die zit hier wel. Tnx!quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:32 schreef Vivi het volgende:
Bij de Action hebben ze sleetjes voor 6 euro, heb je die in de buurt?
nou, misschien over de weg? Vanaf dinsdaggaat t weer bar vriezen heurde ik. Dus wie weet....quote:Op zaterdag 8 december 2012 23:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dus geen elfstedentocht deze week?
Ik zweer dat ik er gisteren al iemand over hoorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |