SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarmee bevestig je wel wat vooroordelen denk je niet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit als een Nederlander. Ik ben Turks opgevoed. Ik vier geen Nederlandse/Christelijke feestdagen. Ik wordt niet gezien als Nederlander. Etc etc
Zoals?quote:Op vrijdag 7 december 2012 04:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daarmee bevestig je wel wat vooroordelen denk je niet?
Profiteren?quote:
Wees eens to the point. Hoe profiteer ik vind je, waarvan, op welk manier?quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Profiteren?
Meer loyaliteit met een ander land?
Met alle gevolgen van dien dan?
Problemen met integratie vervolgens?
Je bent wel in Nederland, als je je meer verbonden voelt met Turkije en weinig binding hebt met het 'Nederlanderschap', waarom ben je dan hier? Dit klinkt enigszins discriminerend maar zo bedoel ik het niet, en dit bedoel ik evenmin verwijtend, maar ik probeer zo meer de standpunten en idealen van Turkse Nederlanders bijvoorbeeld te begrijpen!quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wees eens to the point. Hoe profiteer ik vind je, waarvan, op welk manier?
Welke gevolgen?
Ik ben hier omdat ik hier ben geboren en alles hier heb opgebouwd, dit betekend niet automatisch dat ik mij Nederlands voel. Ik neem aan, zodra jij emigreerd naar China voel jij je ook geen Chinees. Of wel? Je bent dan gewoon een Nederlander in het buitenland.quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:17 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je bent wel in Nederland, als je je meer verbonden voelt met Turkije en weinig binding hebt met het 'Nederlanderschap', waarom ben je dan hier? Dit klinkt enigszins discriminerend, en dit bedoel ik niet verwijtend, maar ik probeer zo meer de standpunten en idealen van Turkse Nederlanders bijvoorbeeld te begrijpen!
Dat ligt er aan, het kan best dat je kinderen zich zo gaan voelen en jij naar verloop van tijd ook, maar veel Nederlanders hebben de angst dat bijvoorbeeld een Turkse groep zo explosief groeit dat Nederlandse idealen onder druk komen te staan! Als jij stelt dat je je meer Turks voelt, en laten we zeggen dat je representatief bent, is deze angst volgens jou dan gerechtvaardigd?quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ben hier omdat ik hier ben geboren en alles hier heb opgebouwd, dit betekend niet automatisch dat ik mij Nederlands voel. Ik neem aan, zodra jij emigreerd naar China voel jij je ook geen Chinees. Of wel?
Van zaken die je in Turkije niet hebt en de redenen waarvoor je dus naar Nederland bent gekomen, ik zeg niet dat je profiteert, maar het is een bekend vooroordeel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:20 schreef xaban06 het volgende:
Maar je hebt nog steeds niet verteld waar ik van profiteer?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat ligt er aan, het kan best dat je kinderen zich zo gaan voelen en jij naar verloop van tijd ook, maar veel Nederlanders hebben de angst dat bijvoorbeeld een Turkse groep zo explosief groeit dat Nederlandse idealen onder druk komen te staan! Als jij stelt dat je je meer Turks voelt, en laten we zeggen dat je representatief bent, is deze angst volgens jou dan gerechtvaardigd?
Ik geef net aan dat ik hier ben geboren. Ik profiteer nergens van, ik heb hier gestudeerd, ik werk hier, ik heb een woning gekocht in Nederland. Dus net als jij. Profiteer jij ook?quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Van zaken die je in Turkije niet hebt en de redenen waarvoor je dus naar Nederland bent gekomen, ik zeg niet dat je profiteert, maar het is een bekend vooroordeel.
Zo'n 400.000-500.000 Turken, en dan hebben we het ook nog over andere groepen als Marokkanen bijvoorbeeld, maar dit is wat veel PVV-stemmers wel degelijk drijft. Ik vind het aan de ene kant zeer verontrustend dat de PVV toch weer groeit, zie de peilingen, maar ook hun verwijten. Daarnaast is het niet goed dat Turken weinig binding hebben met Nederland. Dat blijkt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]![]()
Hoe kom je erbij dat veel Nederlanders die gedachte hebben? 2% van de Nederlandse bevolking heeft Turkse roots, eng zeg.
Maar jij voelt je geen Nederlander.quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik geef net aan dat ik hier ben geboren. Ik profiteer nergens van, ik heb hier gestudeerd, ik werk hier, ik heb een woning gekocht in Nederland. Dus net als jij. Profiteer jij ook?Foei!
Dus?quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar jij voelt je geen Nederlander.
Om je gerust te stellen, Turkse Nederlanders gaan steeds vaker terug naar Turkije, dan dat er Turken naar Nederland komen. Ik kan het artikeltje niet even snel terug vinden, maar het is zoquote:Op vrijdag 7 december 2012 05:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zo'n 400.000-500.000 Turken, en dan hebben we het ook nog over andere groepen als Marokkanen bijvoorbeeld, maar dit is wat veel PVV-stemmers wel degelijk drijft. Ik vind het aan de ene kant zeer verontrustend dat de PVV toch weer groeit, zie de peilingen, maar ook hun verwijten. Daarnaast is het niet goed dat Turken weinig binding hebben met Nederland. Dat blijkt.
Ik weet niet of ik dat als positief ervaar, sterker nog, misschien wel niet want wat zegt dat over Nederland dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Om je gerust te stellen, Turkse Nederlanders gaan steeds vaker terug naar Turkije, dan dat er Turken naar Nederland komen. Ik kan het artikeltje niet even snel terug vinden, maar het is zo
Voor veel Nederlanders die waarde hechten aan hun etniciteit, net als jij aan je Turkse etniciteit, kennelijk heel erg veel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nee, verre van. Wat maakt het gevoel nou uit? Of wat maakt een papiertje nou uit?
Stick to the point please. Ik heb het over profiteren waar jij het net over had. Als ik me Nederlands zou voelen was er niks aan de hand?quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:34 schreef DeParo het volgende:
[..]
Voor veel Nederlanders die waarde hechten aan hun etniciteit, net als jij aan je Turkse etniciteit, kennelijk heel erg veel.
quote:Jaarlijks vertrekken meer dan 40.000 Turken uit Duitsland, terwijl er minder dan 30.000 bij komen. De Turkse populatie in Duitsland is sinds 2006 al aan het krimpen, maar de migratie heeft vooral tijdens de economische crisis een vlucht genomen. De crisis heeft Turkije niet geraakt, en Turkse bedrijven blijven derhalve mensen aannemen.
Volgens die Nederlanders mogelijk niet inderdaad.quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Stick to the point please. Ik heb het over profiteren waar jij het net over had. Als ik me Nederlands zou voelen was er niks aan de hand?
Dat gaat over Duitsland.quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:37 schreef xaban06 het volgende:
http://www.nederlandersin(...)tsland-en-nederland/
[..]
Klopt, artikel waar ik het over heb kan ik niet vinden. Maar denk jij dat Nederland het beter doet dan Duitsland?quote:
Ik denk dat er veel meer Turken in Duitsland zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Klopt, artikel waar ik het over heb kan ik niet vinden. Maar denk jij dat Nederland het beter doet dan Duitsland?
Dank voor je antwoorden, uiteraard heb ik niets tegen Turken in Nederland overigens heb er zelf nog op een gestemd bij de afgelopen verkiezingen, maar zoals gezegd ik zoek wat informatie hier en daar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:41 schreef xaban06 het volgende:
DeParo, ik moet afsluiten. Als je er verder over wilt hebben moet je o.a. Bilge even triggerenAmbipur moet je achterwege laten.
Vermijd die suggestieve vragen eensquote:Op vrijdag 7 december 2012 05:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dank voor je antwoorden, uiteraard heb ik niets tegen Turken in Nederland overigens heb er zelf nog op een gestemd bij de afgelopen verkiezingen, maar zoals gezegd ik zoek wat informatie hier en daar.
Verklaar je nader eens.quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vermijd die suggestieve vragen eens
Dit een zwaar irritant onderwerp. Velen worden moe van die belerende opmerkingen, suggestieve vragen etc.quote:
Auto is lekker warm. Muziekje hard aan staan. Enige wat me para maakte is die vrachtwagen die aan het bumperen was, maar voor de rest. Arme studenten, toch. Wat een zwaar leventje hebben we met z'n allenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:55 schreef xminator het volgende:
Ik kon niet wakker worden en zit zo in de college en dan denk ik van was ik maar niet gegaan.
En het sneeuwt plus koude wind het is ook nog eens spekglad!
jewaitz tis je swekkeboi weissquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn bericht hebt aangevuld.
Niet nodig ? Overbodig ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:21 schreef xminator het volgende:
Namenlijst versturen naar de aanwezigen?
Ik kan moeilijk over de auto voor me rijden, hequote:Op vrijdag 7 december 2012 10:16 schreef xminator het volgende:
Vrachtwagen aan het bumperen? Doe je iets verkeerd![]()
It's the hard knock life, for us!
Hoe bedoel je namenlijst?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:21 schreef xminator het volgende:
Namenlijst versturen naar de aanwezigen?
Tabii olm, ik ben die gene met die zonnebril, sowieso !quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:23 schreef xminator het volgende:
Anders daar voorstellen ook goed, spannohnd enzo
Was sarcasme als reactie op jou berichtjequote:Op vrijdag 7 december 2012 10:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk over de auto voor me rijden, he
Wat hard knock life man. Act like a man
Links slootje, rechts gras. Waar haal ik in? Yuru la, de meeste chicks rijden niet eens met dit weer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Was sarcasme als reactie op jou berichtje, mijn leven is lay lay lom (op dit moment dan).
Inhalen dan, ekt vrouwen hoe krijgen ze een rijbewijs?
Zonnebrilsiz gelen ne olsun? Topp olsungggmu?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tabii olm, ik ben die gene met die zonnebril, sowieso !
Top hafif kacar, senin gibi olsunquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Zonnebrilsiz gelen ne olsun? Topp olsungggmu?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Top hafif kacar, senin gibi olsun
Oke, zei het alleen omdat wanneer ik een grote groep mensen voor het eerst zie vergeet ik meteen hun naam na kennismakingquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zal ik mijn schoenmaat ook vermelden? Akisina biraksana hele... Je kunt niet alles plannen.
Ik kom toch alleen voor het eten, niet voor de mensen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, zei het alleen omdat wanneer ik een grote groep mensen voor het eerst zie vergeet ik meteen hun naam na kennismaking.
Ik kom alleen voor de drank.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kom toch alleen voor het eten, niet voor de mensen.
u mad ?
Die is lachen..quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:54 schreef fb12fb12 het volgende:
Hey bikkels ik moest vanochtend door de sneeuw en kou naar school fietsen en ben nog 2x gevallen
Doei
Jaloers.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:09 schreef xminator het volgende:
HahahahahahHaHanxnHa
Ik ga lekker naar huis, sla werkcollege en falen van NS over. Zondag ga ik wel bikkelen aan ders (nott)
Mazzelaar....... Jaloezie wordt afgunstquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Joh! Heb het verdiend hoor! De gehele week maar liefst 3 uur college gehad.
3 klokuren?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Joh! Heb het verdiend hoor! De gehele week maar liefst 3 uur college gehad.
Vind deze toch beter:quote:
Waar werken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:18 schreef xminator het volgende:
Nu kan ik dat nog vanaf volgend jaar werken, werken en nog eens werken. Dus laat mij even
4 collegeuren maakt circa 3 klokuren (meestal zelfs iets minder was 2,5 deze week)
Niet in die sectorquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Kan, een andere kakfirma zou ook kunnen.
The world is mine
Met mijn opleiding ben ik geschikt om bijna 99% van alle economische banen uit te voeren, dus no worries en anders start ik zelf een bedrijfje. Mogelijkheden zat!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet in die sector![]()
Ik ga vanaf vandaag maar weer eens vol aan de bak. Moet snel 'afstuderen'. MBO werk is zo saai.
Sinds wanneer is saai minachtend?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Met mijn opleiding ben ik geschikt om bijna 99% van alle economische banen uit te voeren, dus no worries en anders start ik zelf een bedrijfje. Mogelijkheden zat!
Always look on the bright side of life tutututu
Niet zo minachtend doen jegens MBO werk, is ook heel fijn werken en iemand moet het doen.
Ik kan het zeggen, ook HBO heeft werk dat saai en waarschijnlijk administratief is, maar het MBO blinkt daarin uit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:20 schreef xminator het volgende:
Hmm dat is een goede maar je maakt de combinatie met mbo en vervolgens met saai (negatief), terwijl je ook kon zeggen mijn werk is saai begrijp je? Wie zegt dat hbo/wo werk niet saai is?
Hou nog even vol, kan je zo lekker borrelen met je collega's.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan het zeggen, ook HBO heeft werk dat saai en waarschijnlijk administratief is, maar het MBO blinkt daarin uit.In mijn 'vakgebied' althans.
Herneyse, mijn mantra, bijna Ambipur, je bent er bijna
No man. Ik mis mijn mama!! Wil naar mama en haar knuffelenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Hou nog even vol, kan je zo lekker borrelen met je collega's..
Hoe knuffel je poesjes dan? xDquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Of poesjes?
Die kan ik straks ook even knuffelen.
Euh, in dit geval is het er 1. Ik pak het beestje op, aai wat, knuffel een beetje en geef het beestje een kus. Kater dus eigenlijk.quote:
JIJ KUST KATTEN? IEW.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Euh, in dit geval is het er 1. Ik pak het beestje op, aai wat, knuffel een beetje en geef het beestje een kus. Kater dus eigenlijk.
Als klein kind werd mij altijd geleerd dat ik katten keihard tegen de muur moet gooien.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Euh, in dit geval is het er 1. Ik pak het beestje op, aai wat, knuffel een beetje en geef het beestje een kus. Kater dus eigenlijk.
Ja, gewoon kusje op het vachtje. Is lief!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
JIJ KUST KATTEN? IEW.
Dat doe ik ook, mag ik eigenlijk niet meer van mijn ma
Vreemd, dat hebben ze mij juist geleerd over ezels.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als klein kind werd mij altijd geleerd dat ik katten keihard tegen de muur moet gooien.
lol jij bent een ecto man xD hoe wil je dan eseks oppakken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vreemd, dat hebben ze mij juist geleerd over ezels.
*pakt Yuri_Boyka op*
Mensen die slecht en bruut met diertjes omgaan, zijn gevaarlijk.... Teken van psychopathie (kan).quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als klein kind werd mij altijd geleerd dat ik katten keihard tegen de muur moet gooien.
Die "xD" duidt volgens mij aan op een pubertje. Maar je weet, ik ben die ecto met superkrachten, ik ben zoals mier, gewoon 5x mijn eigen gewicht optillen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lol jij bent een ecto man xD hoe wil je dan eseks oppakken.
Ik ben niet serieus natuurlijk. Dieren mishandelen/pijn doen is sneu, vooral dieren die zich niet kunnen verdedigen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mensen die slecht en bruut met diertjes omgaan, zijn gevaarlijk.... Teken van psychopathie (kan).
Jij vertoont wel kenmerken van weinig empathie.. Ook gevaarlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus natuurlijk. Dieren mishandelen/pijn doen is sneu, vooral dieren die zich niet kunnen verdedigen.
U WANNA FUCK WITH MEEEEEEEEEEEE? U THINK I'M CRAZIEEEEEEEEEE?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij vertoont wel kenmerken van weinig empathie.. Ook gevaarlijk.
Hhhhmmmmmmmmmmmm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
U WANNA FUCK WITH MEEEEEEEEEEEE? U THINK I'M CRAZIEEEEEEEEEE?Zou kunnen IRL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als kleine Yuri speelde ik altijd in een speeltuin. Nu ik een hele grote sexie Yuri ben ik speel ik altijd op FOK!quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als kleine Yuri speelde ik altijd in een speeltuin. Nu ik en hele grote sexie Yuri ben ik speel ik altijd op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou ook van spelen, Yuri. Wil je samen spelen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als kleine Yuri speelde ik altijd in een speeltuin. Nu ik een hele grote sexie Yuri ben ik speel ik altijd op FOK!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:13 schreef Weissman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Moet je wel jouw eigen speelgoed meenemen hoor!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hou ook van spelen, Yuri. Wil je samen spelen?
Toevallig. Wilde net hetzelfde zeggen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je wel jouw eigen speelgoed meenemen hoor!Alleen coole mensen mogen met mijn speelgoed spelen.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Toevallig. Wilde net hetzelfde zeggen.
15m maar?!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij mag vijftien minuten met mijn speelgoed spelen en daarna moet jij mijn patiënt zijn.
Wat heb je ermee gedaan dan?quote:
Amateur.Doei.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Andere mensen mogen maar tien hoor! Ondankbare.
Ik heb haar nog, alleen zit te te wachten op een beetje aandacht van mij en alweer een nieuwe motorquote:
Lol.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb haar nog, alleen zit te te wachten op een beetje aandacht van mij en alweer een nieuwe motor
Is al de 3e wat er nu in moet komen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaa ja, een typische turkenbak model, maar ik zie een Turk niet 1,2,3, met gele lampen, goud/witte velgen twv. 800 euro en 200PK onder de kap rondrijden..
Nou joepie met je voorwielaandrijving..quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol.Ik weet brah, ik volgde je topic altijd.
![]()
Ik heb net ook even gedrift met mijn FWD.
Hahaha nice.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou joepie met je voorwielaandrijving..Belast je handrem niet te veel..
Dit was ik 2 jaar terug:
Mijn Volvo 340 die ik voor 300 euri had gekocht puur voor de winter..
kk sicke rims brahquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb haar nog, alleen zit te te wachten op een beetje aandacht van mij en alweer een nieuwe motor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaa ja, een typische turkenbak model, maar ik zie een Turk niet 1,2,3, met gele lampen, goud/witte velgen twv. 800 euro en 200PK onder de kap rondrijden..
mooie mercedesquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je neemt yoghurt + brood. Je breekt het brood in kleine stukken en doet er yoghurt over. Likken dat ze doet dan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Of zo 5km fietsen of de kat honger laten lijden tot morgenochtend... keuzes keuzes keuzes
Deze poezol is niet bij mij thuisquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je neemt yoghurt + brood. Je breekt het brood in kleine stukken en doet er yoghurt over. Likken dat ze doet dan.
Doen die katten in het dorp ook altijd, als we even niets te vreten kunnen geven.
2 x per dag??? Gozer, wat doe je?!quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Deze poezol is niet bij mij thuismaar bij een vriend die naar TR is, ik mag dus voor zijn viervoeter zorgen... 2x per dag
Dat beest zit gewoon al uren bij de deur te wachten op voer en een aai, en Sukur is al een dikkerdje
Heb echt geen zin om te gaan en voel mij schuldig
Als je hem alles in 1x geeft vreet hij zich in een paar minuten vol en kotst hij het weer uitquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
2 x per dag??? Gozer, wat doe je?!
Ik ken iemand... En die laat die kat wel eens 3 dagen alleenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je hem alles in 1x geeft vreet hij zich in een paar minuten vol en kotst hij het weer uit![]()
Is 3x per dag voeren normaler?
Hij lust trouwens ook wel raki, sprong eens op tafel en slobberde gewoon uit een glas
Dierenpolitie?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
WAMMES!
Arme kat![]()
Mijn kat is vandaag bij me weggehaald.
Dat is wel hard, ik laat de TV gewoon voor Sukur aanstaan, op ShowTV want zo lijkt het net alsof hij niet alleen isquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ken iemand... En die laat die kat wel eens 3 dagen alleenGewoon bak vullen en doeiiii.
Bekarlik sultanliktir. dus geniet er maar vanquote:
Ik ken de voor- en nadelen van beide kanten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bekarlık sultanliktır dus geniet er maar van
Helaas maar waarquote:
Niet sporten, ga die pizza halen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:28 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Helaas maar waarIk moe echt beginnen met sporten, anders wordt ik gauw 100 kilo
New york is al gesloten, k ga niet naar de concurrentquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet sporten, ga die pizza halen.
Negeer Weiss. Yeme. Kom morgenochtend hierheen. Saampjes op het strand rennen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:28 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Helaas maar waarIk moe echt beginnen met sporten, anders wordt ik gauw 100 kilo
Pussy, zo graag wou je die pizza dus niet. Zeikwijf.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:33 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
New york is al gesloten, k ga niet naar de concurrent
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Negeer Weiss. Yeme. Kom morgenochtend hierheen. Saampjes op het strand rennen?
Ik ga straks wel zelf iets klaarmakenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pussy, zo graag wou je die pizza dus niet. Zeikwijf.
Toevallig dit gelezen? http://www.healthguidance(...)ogy-Effectively.htmlquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pussy, zo graag wou je die pizza dus niet. Zeikwijf.
ik ben rond de 90 dacht ik, boven 95 ben ik gelukkig nog nooit geweest. Anderhalf jaar geleden was ik nog 77 kiloquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:40 schreef Ambipur het volgende:
Eagle, als je zegt dat je bijna 100 k weegt, waarom zou je dan nog iets eten? Eet kwark ofzo.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:44 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
ik ben rond de 90 dacht ik, boven 95 ben ik gelukkig nog nooit geweest. Anderhalf jaar geleden was ik nog 77 kilo
Dat lijkt me leuk, maar hoe kom ik naar jouquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]Is niet erg. Maar ga nou gewoon sporten. Je hoeft toch niet te fitnessen? Ga iets doen wat je leuk vindt. Rondje met mij rennen mesela
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Ze is al afgemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:49 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk, maar hoe kom ik naar jou![]()
Mijn vader heeft m'n auto afgepakt
Zoek dat even zelf uit gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geschoten, met een Beretta, in Brazillie. Wat denk je, dat een vrouw zomaar even je auto mag slopen?quote:
Deze vrouw heeft het verkeerd aangepakt..quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geschoten, met een Beretta, in Brazillie. Wat denk je, dat een vrouw zomaar even je auto mag slopen?
I kid.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deze vrouw heeft het verkeerd aangepakt..Amateur dat ze is.
En ook nog liegen hé...quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No. Really. My god. Had het zo niet door Yuri.
Je hebt gelijk. Het is ook een zware taak om het altijd beter te weten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.... Jij bent de almachtige, toch. Jij weet het beter.
Ik aanbid je, Yuri. Juist, omdat jij alles weet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is ook een zware taak om het altijd beter te weten.
Wij zouden baby's moeten maken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik aanbid je, Yuri. Juist, omdat jij alles weet.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wij zouden baby's moeten maken.
Good idea. But let's skip the sweet talk. Is saai.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wij zouden baby's moeten maken.
Wat jij wenst. Ik doe het met plezier. Andere eisen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga op je knieën, NU. Ik pak mijn zweep en sla je kont blauw. THIS IS SPARTAAAAA!!!
Hoho abla. Wie zegt dat ik dan met jou trouw?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat jij wenst. Ik doe het met plezier. Andere eisen?
Deze Spartacus?
Want dan trouw ik gelijk met je, ondanks mijn belofte dat niet meer te doen.
Mashallahquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:15 schreef Levolution het volgende:
Ik droomde dat jullie die meeting hadden gehouden en dat er geen enkele vrouw was op komen dagen.
Ik ben dan ook geen vrouw. Logisch.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:15 schreef Levolution het volgende:
Ik droomde dat jullie die meeting hadden gehouden en dat er geen enkele vrouw was op komen dagen.
Ik wist dat je helderziend was, maar tochquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij was shredded, met baard en lang haar.
Bullshit.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:44 schreef Levolution het volgende:
Hoe ver een vrouw bereid is te gaan, is afhankelijk van de vaardigheid van de man.
Nope. Als je er bekwaam in bent, kan elke vrouw overstag gaan. Het is biologie.quote:
Levo heeft gelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nope. Als je er bekwaam in bent, kan elke vrouw overstag gaan. Het is biologie.
Wederom, bullshit. Het ligt aan hoe geil de vrouw is. Als jij 2 jaar geen seks hebt gehad, is die grens dunner, dan bij iemand die vorige week nog seks heeft gehad. Iemand die 2 jaar lang geen man heeft gehad, is zo verdomde geil, die haal je zo over, daar hoef je geen Gerard Butler voor te zijn en ook niet de juiste praatjes voor te hebben. Die wil al.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nope. Als je er bekwaam in bent, kan elke vrouw overstag gaan. Het is biologie.
.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wederom, bullshit. Het ligt aan hoe geil de vrouw is. Als jij 2 jaar geen seks hebt gehad, is die grens dunner, dan bij iemand die vorige week nog seks heeft gehad. Iemand die 2 jaar lang geen man heeft gehad, is zo verdomde geil, die haal je zo over, daar hoef je geen Gerard Butler voor te zijn en ook niet de juiste praatjes voor te hebben. Die wil al.
Hoe weet jij dat hij gelijk heeft? Je kunt de juiste dingen kunnen doen, maar het begint en eindigt bij de vrouw en haar wil.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Levo heeft gelijk.
Als hij precies weet wat hij moet zeggen, wanneer en op wat voor manier, dan is hij al heel ver.
Nee, een vrouw kan namelijk ook geil zijn, zonder dat een man iets hoeft te doen. En dan staat ze al klaar, zonder dat een man ook maar iets hoeft te doen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
.
Je bevestigt mijn punt. Het gaat om geilheid. Een vrouw heeft maar een korte refractaire periode. Met andere woorden: al heeft ze 2 uur geleden nog seks gehad, de bekwame man krijgt haar alsnog wel geil genoeg.
Kloptquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, een vrouw kan namelijk ook geil zijn, zonder dat een man iets hoeft te doen. En dan staat ze al klaar, zonder dat een man ook maar iets hoeft te doen.
Omdat ik het ook mee heb gemaakt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij gelijk heeft? Je kunt de juiste dingen kunnen doen, maar het begint en eindigt bij de vrouw en haar wil.
Dude.. Serieus? Er zijn ook vrouwen die versieren, hoor. Niet iedere vrouw wacht totdat een man genoeg ballen heeft om te scoren.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:51 schreef Levolution het volgende:
Klopt inderdaad, dat betekent alleen maar dat de man minder van zijn vaardigheden hoeft te gebruiken.
Je wijkt af van het punt. Wat jij hier zegt is gewoon waar, dat ontken ik ook niet. Maar dat was niet mijn punt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude.. Serieus? Er zijn ook vrouwen die versieren, hoor. Niet iedere vrouw wacht totdat een man genoeg ballen heeft om te scoren.
Ik weet dat ik gelijk heb. Ik spreek vanuit de vrouw.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:53 schreef Weissman het volgende:
Ambi heeft gelijk, maar Levo heeft altijd gelijk, ongeacht wat hij zegt, lastig dit.
Ik wel hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik weet dat ik gelijk heb. Ik spreek vanuit de vrouw.
En niet iedere vrouw laat zich overmeesteren of vervoeren door een man. Come on ey. Het is 2012, niet 1980.
En ik zeg uit ervaring, nee. Dit geldt niet voor iedere vrouw.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je wijkt af van het punt. Wat jij hier zegt is gewoon waar. Maar dat was niet mijn punt.
Mijn punt is dat elke vrouw zo ver te krijgen is. De vrouw die zelf gewoon al wil, is een ander onderwerp.
Hoe weet jij dat jouw ervaring volledig is, terwijl jij niet kan controleren of de mannen uit jouw ervaringen wel bekwaam genoeg waren?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En ik zeg uit ervaring, nee. Dit geldt niet voor iedere vrouw.
Ik kan daar geen antwoord opgeven. Althans niet op Fokquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat jouw ervaring volledig is, terwijl jij niet kan controleren of de mannen uit jouw ervaringen wel bekwaam genoeg waren?
Ik wel: als jij een man hebt afgewezen, dan is dat zo verlopen door zijn onbekwaamheid.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan daar geen antwoord opgeven. Althans niet op Fok
Sowieso mannen die afgewezen wordenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wel: als jij een man hebt afgewezen, dan is dat zo verlopen door zijn onbekwaamheid.
Ik heb hem niet afgewezen. Heb gewoon niet toegegeven.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wel: als jij een man hebt afgewezen, dan is dat zo verlopen door zijn onbekwaamheid.
Klopt, ik sla ze altijd in elkaar, naast het blauwtje dat ze lopen krijgen ze dan van mij ook een blauw oog.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sowieso mannen die afgewezen worden
Door zijn onbekwaamheid.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb hem niet afgewezen. Heb gewoon niet toegegeven.
Weiss, heb jij ooit wat nuttigs te zeggen,of kom jij nooit verder dan die domme oneliners?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sowieso mannen die afgewezen worden
Dus hij wist je niet nat genoeg te krijgen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
NeeDoordat mijn normen toen hoger waren dan de natheid. Diep genoeg dit.
Jij bent koppig.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus hij wist je niet nat genoeg te krijgen?
Alleen als ik mijn medicijnen niet inneem.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij ziet wel vaker dingen die er niet zijn, eh?
Ik prefereer medicijnen waar je juist dingen van gaat zien.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alleen als ik mijn medicijnen niet inneem.
Puur om deze zin, want ik hou van mensen die niet toegeven en denken gelijk te hebben, geef ik je dus jouw gelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ik naar de meet zou komen, had ik mijn gelijk wel behaald.
Zo is het niet leuk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Puur om deze zin, want ik hou van mensen die niet toegeven en denken gelijk te hebben, geef ik je dus jouw gelijk.
Zorgt de overwinning er voor dat je je onverslaanbaar voelt, zodat de extase maakt dat je sneller toegeeft aan je lusten?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom doe ik dit dus ook.
Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zorgt de overwinning er voor dat je je onverslaanbaar voelt, zodat de extase maakt dat je sneller toegeeft aan je lusten?
Deze line ga ik ook gebruikenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zorgt de overwinning er voor dat je je onverslaanbaar voelt, zodat de extase maakt dat je sneller toegeeft aan je lusten?
Vrouwen trappen in die shit. Ik noem gewoon wat random historische quotes die ik zelf niet snap en dan glijden ze al van hun stoel omdat ze denken dat ik intelligent ben.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lines onthouden om later te gebruiken....
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vrouwen trappen in die shit. Ik noem gewoon wat random historische quotes die ik zelf niet snap en dan glijden ze al van hun stoel omdat ze denken dat ik intelligent ben.
"To be, or not to be, lieve schat." Zie ik Levo al zeggen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vrouwen trappen in die shit. Ik noem gewoon wat random historische quotes die ik zelf niet snap en dan glijden ze al van hun stoel omdat ze denken dat ik intelligent ben.
Niet zeggen als ik net een slok van mijn cola neem. Die spuug ik dan zeer waarschijnlijk net over die persoon heen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
"To be, or not to be, lieve schat." Zie ik Levo al zeggen.
Daar gaat die man dus al de mist in. Cola.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet zeggen als ik net een slok van mijn cola neem. Die spuug ik dan zeer waarschijnlijk net over die persoon heen.
Heb jij je chick zo gescoord... Dammzzz.....quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daar gaat die man dus al de mist in. Cola.
Dronken voeren die hap.
Gesprek is leuker met alcohol erbij, dan word je wel ineens een stuk saaier de volgende dag als de vrouw nuchter is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb jij je chick zo gescoord... Dammzzz.....
Vind je het gek, dat ik geen elke vent kan vinden die me langer dan 3 weken kan boeien. Stelletje voorspelbare klootviolen
It's all in the game.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb jij je chick zo gescoord... Dammzzz.....
Vind je het gek, dat ik geen elke vent kan vinden die me langer dan 3 weken kan boeien. Stelletje voorspelbare klootviolen
Dit is waar, maar anderzijds wordt zo wel het ijs gebroken zodat ook zonder de drank wel meer gezegd durft te worden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gesprek is leuker met alcohol erbij, dan word je wel ineens een stuk saaier de volgende dag als de vrouw nuchter is.
Iets van 2/3 weken is geen relatie.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
It's all in the game.
Nee, maar uiteraard hebben we het hier over 'in bed lullen van vrouwen'. Niet over relaties van 3 weken of langer.
Ijs breken kun je ook doen door gewoon grappig te zijn? Is ook wel makkelijker om een vrouw te laten lachen wanneer je charmant bent. Heb je geen alcohol voor nodig.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is waar, maar anderzijds wordt zo wel het ijs gebroken zodat ook zonder de drank wel meer gezegd durft te worden.
Sprak ie als een baas..quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ijs breken kun je ook doen door gewoon grappig te zijn? Is ook wel makkelijker om een vrouw te laten lachen wanneer je charmant bent. Heb je geen alcohol voor nodig.
Nog niet, maar je speelt dan wel met vuur. Voor je het weet zit je er aan vast.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Iets van 2/3 weken is geen relatie.
Eens.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nog niet, maar je speelt dan wel met vuur. Voor je het weet zit je er aan vast.
Ben je op een relatie uit, moet je anders te werk gaan, vind ik. Ik bedoel, een vrouw die je op de dansvloer binnen een minuut hebt geregeld vind ik geen potentieel relatiemateriaal. Noem me maar ouderwets.
Ik ben niet grappig of charmant, wat moet ik dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ijs breken kun je ook doen door gewoon grappig te zijn? Is ook wel makkelijker om een vrouw te laten lachen wanneer je charmant bent. Heb je geen alcohol voor nodig.
Je broek omlaag doen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben niet grappig of charmant, wat moet ik dan?
Je lijkt me een mondige type, dat is ook goed, als je mondig bent en je spreekt vaak genoeg met vrouwen, kun je leren wat ze grappig vindenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben niet grappig of charmant, wat moet ik dan?
Drogeren is makkelijker.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je lijkt me een mondige type, dat is ook goed, als je mondig bent en je spreekt vaak genoeg met vrouwen, kun je leren wat ze grappig vinden
Hosselaar!quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je lijkt me een mondige type, dat is ook goed, als je mondig bent en je spreekt vaak genoeg met vrouwen, kun je leren wat ze grappig vinden
Je bent niet ouderwets. Wel schijnheilig.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben je op een relatie uit, moet je anders te werk gaan, vind ik. Ik bedoel, een vrouw die je op de dansvloer binnen een minuut hebt geregeld vind ik geen potentieel relatiemateriaal. Noem me maar ouderwets.
Waarom is dat schijnheilig?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bent niet ouderwets. Wel schijnheilig.
moeite doen is altijd leuk toch.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je beoordeelt iemand op haar seksuele handelingen. Misschien is zij wel een perfect persoon, maar had ze een avondje FOK JULLIE toen.quote:
Klopt helemaal, maar het gaat er ook om dat de interesse in elkaar gewekt moet worden door meer dingen dan alleen 'ik zag je dronken op de dansvloer en je was zo fine'.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
moeite doen is altijd leuk toch.
Begrijp me niet verkeerd, mijn vriendin mag wel een verleden hebben. Ik wil alleen dat onze relatie uit interessantere dingen tot stand komt dan elkaar op de dansvloer treffen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je beoordeelt iemand op haar seksuele handelingen. Misschien is zij wel een perfect persoon, maar had ze een avondje FOK JULLIE toen.
Nee, de vrouw is niet één iets.. Wat bij de één werkt, werkt niet bij de ander.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:59 schreef Arcadia het volgende:
En daarnaast, lief zijn en complimenteren(half in een grapje bijvoorbeeld) in combinatie met grappig zijn is ook een hele makkelijke manier. Vrouwen zijn eigenlijk beetje zoals rubiks cubes he, lijkt erg complex, maar moment dat je de tactiek doorhebt is het een stuk makkelijker.
Klopt, maar zijn gewoon algemene regels. Ik ken geen vrouwen die een grappige/charmante/lieve man niet zouden waarderen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, de vrouw is niet één iets.. Wat bij de één werkt, werkt niet bij de ander.
Hmm.. Ik ben gevoelig voor vage mensen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn gewoon algemene regels. Ik ken geen vrouwen die een grappige/charmante/lieve man niet zouden waarderen.
Innerlijk boeit niet joh. Als ie maar lekker isquote:
Inderdaad. Van die mensen die zeggen dat het innerlijk belangrijker is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Innerlijk boeit niet joh. Als ie maar lekker is
Ja. Maar als je oud en lelijk bent, zoals ik. Is het uiterlijk wat minder belangrijk. Daarmee bedoel ik, het innerlijk is belangrijker.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Innerlijk boeit niet joh. Als ie maar lekker is
ja tock.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad. Van die mensen die zeggen dat het innerlijk belangrijker is.
Ik ga toch geen ranzig wijf bonen.
Dude... Ik spreek uit ervaring als ik zeg, dat iemand fckd up lelijk kan zijn, terwijjl hij eerst lekker was, als je het innerlijk leert kennen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad. Van die mensen die zeggen dat het innerlijk belangrijker is.
Ik ga toch geen ranzig wijf bonen.
nee, uiterlijk is belangrijk. Ik moet er over straat meequote:Op zaterdag 8 december 2012 15:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Maar als je oud en lelijk bent, zoals ik. Is het uiterlijk wat minder belangrijk. Daarmee bedoel ik, het innerlijk is belangrijker.
'quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee, uiterlijk is belangrijk. Ik moet er over straat mee
oppervlakkig hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
'
Ja en je moet eraan zuigen. I know.
Je hbt gelijk, fuck innerlijk. Kom maar op met die sixpacks
Ik ben al gereserveerd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:18 schreef Ambipur het volgende:
JFM, ik zeg toch. Kom met mij samen zijn. Voor jou wil ik lesbo worden. Come to mama, sugar.
de mijne wel. Tis een haatbaardquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er is geen man die hier moeilijk over zou doen.
Dit zeg je elke keer. Ik begin het nu wel te geloven. Heb je een rijke sheik aan de haak geslagen?quote:
Hij mij.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit zeg je elke keer. Ik begin het nu wel te geloven. Heb je een rijke sheik aan de haak geslagen?
Sinds wanneer is TS een man?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:22 schreef Levolution het volgende:
Sinds wanneer is TS een rijke sheik?
Had jij ook nog iets in te brengen of wat?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
de mijne wel. Tis een haatbaard
Sana yasak, jij hebt een voorbeeldfunctie.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom mag ik nooit harde dingen zeggen en jullie wel... Was fatoe, TS snapt me wel.
Nee. Ik moest mijn sluier goed doen en thee zetten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had jij ook nog iets in te brengen of wat?
Ja, doei.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sana yasak, jij hebt een voorbeeldfunctie.
met geld als lokaas.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:26 schreef Arcadia het volgende:
Hoe heeft hij je gevangen, met net en blote handen of met hengel?
Alvast veel geluk gewenst dan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Ik moest mijn sluier goed doen en thee zetten.
Gelukkig heb ik de keuken nog als eigen terrein.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alvast veel geluk gewenst dan.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:28 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Levo, niet charmant, maar wel mondig.
Het is een stilstaande afbeelding, hoe trek je daar nou conclusies uit?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Good to know dat jouw vriendin er dus niets van bakt. Hap hap hap stijl ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |