Ik kom alleen voor de drank.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kom toch alleen voor het eten, niet voor de mensen.
u mad ?
Die is lachen..quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:54 schreef fb12fb12 het volgende:
Hey bikkels ik moest vanochtend door de sneeuw en kou naar school fietsen en ben nog 2x gevallen
Doei
Jaloers.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:09 schreef xminator het volgende:
HahahahahahHaHanxnHa
Ik ga lekker naar huis, sla werkcollege en falen van NS over. Zondag ga ik wel bikkelen aan ders (nott)
Mazzelaar....... Jaloezie wordt afgunstquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Joh! Heb het verdiend hoor! De gehele week maar liefst 3 uur college gehad.
3 klokuren?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Joh! Heb het verdiend hoor! De gehele week maar liefst 3 uur college gehad.
Vind deze toch beter:quote:
Waar werken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:18 schreef xminator het volgende:
Nu kan ik dat nog vanaf volgend jaar werken, werken en nog eens werken. Dus laat mij even
4 collegeuren maakt circa 3 klokuren (meestal zelfs iets minder was 2,5 deze week)
Niet in die sectorquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Kan, een andere kakfirma zou ook kunnen.
The world is mine
Met mijn opleiding ben ik geschikt om bijna 99% van alle economische banen uit te voeren, dus no worries en anders start ik zelf een bedrijfje. Mogelijkheden zat!quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet in die sector![]()
Ik ga vanaf vandaag maar weer eens vol aan de bak. Moet snel 'afstuderen'. MBO werk is zo saai.
Sinds wanneer is saai minachtend?quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Met mijn opleiding ben ik geschikt om bijna 99% van alle economische banen uit te voeren, dus no worries en anders start ik zelf een bedrijfje. Mogelijkheden zat!
Always look on the bright side of life tutututu
Niet zo minachtend doen jegens MBO werk, is ook heel fijn werken en iemand moet het doen.
Ik kan het zeggen, ook HBO heeft werk dat saai en waarschijnlijk administratief is, maar het MBO blinkt daarin uit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:20 schreef xminator het volgende:
Hmm dat is een goede maar je maakt de combinatie met mbo en vervolgens met saai (negatief), terwijl je ook kon zeggen mijn werk is saai begrijp je? Wie zegt dat hbo/wo werk niet saai is?
Hou nog even vol, kan je zo lekker borrelen met je collega's.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan het zeggen, ook HBO heeft werk dat saai en waarschijnlijk administratief is, maar het MBO blinkt daarin uit.In mijn 'vakgebied' althans.
Herneyse, mijn mantra, bijna Ambipur, je bent er bijna
No man. Ik mis mijn mama!! Wil naar mama en haar knuffelenquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Hou nog even vol, kan je zo lekker borrelen met je collega's..
Hoe knuffel je poesjes dan? xDquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Of poesjes?
Die kan ik straks ook even knuffelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |