Ik denk dat er veel meer Turken in Duitsland zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Klopt, artikel waar ik het over heb kan ik niet vinden. Maar denk jij dat Nederland het beter doet dan Duitsland?
Dank voor je antwoorden, uiteraard heb ik niets tegen Turken in Nederland overigens heb er zelf nog op een gestemd bij de afgelopen verkiezingen, maar zoals gezegd ik zoek wat informatie hier en daar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 05:41 schreef xaban06 het volgende:
DeParo, ik moet afsluiten. Als je er verder over wilt hebben moet je o.a. Bilge even triggerenAmbipur moet je achterwege laten.
Vermijd die suggestieve vragen eensquote:Op vrijdag 7 december 2012 05:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dank voor je antwoorden, uiteraard heb ik niets tegen Turken in Nederland overigens heb er zelf nog op een gestemd bij de afgelopen verkiezingen, maar zoals gezegd ik zoek wat informatie hier en daar.
Verklaar je nader eens.quote:Op vrijdag 7 december 2012 07:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vermijd die suggestieve vragen eens
Dit een zwaar irritant onderwerp. Velen worden moe van die belerende opmerkingen, suggestieve vragen etc.quote:
Auto is lekker warm. Muziekje hard aan staan. Enige wat me para maakte is die vrachtwagen die aan het bumperen was, maar voor de rest. Arme studenten, toch. Wat een zwaar leventje hebben we met z'n allenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:55 schreef xminator het volgende:
Ik kon niet wakker worden en zit zo in de college en dan denk ik van was ik maar niet gegaan.
En het sneeuwt plus koude wind het is ook nog eens spekglad!
jewaitz tis je swekkeboi weissquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn bericht hebt aangevuld.
Niet nodig ? Overbodig ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:21 schreef xminator het volgende:
Namenlijst versturen naar de aanwezigen?
Ik kan moeilijk over de auto voor me rijden, hequote:Op vrijdag 7 december 2012 10:16 schreef xminator het volgende:
Vrachtwagen aan het bumperen? Doe je iets verkeerd![]()
It's the hard knock life, for us!
Hoe bedoel je namenlijst?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:21 schreef xminator het volgende:
Namenlijst versturen naar de aanwezigen?
Tabii olm, ik ben die gene met die zonnebril, sowieso !quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:23 schreef xminator het volgende:
Anders daar voorstellen ook goed, spannohnd enzo
Was sarcasme als reactie op jou berichtjequote:Op vrijdag 7 december 2012 10:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk over de auto voor me rijden, he
Wat hard knock life man. Act like a man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |