quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:49 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk, maar hoe kom ik naar jou![]()
Mijn vader heeft m'n auto afgepakt
Zoek dat even zelf uit gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geschoten, met een Beretta, in Brazillie. Wat denk je, dat een vrouw zomaar even je auto mag slopen?quote:
Deze vrouw heeft het verkeerd aangepakt..quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geschoten, met een Beretta, in Brazillie. Wat denk je, dat een vrouw zomaar even je auto mag slopen?
I kid.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Deze vrouw heeft het verkeerd aangepakt..Amateur dat ze is.
En ook nog liegen hé...quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
No. Really. My god. Had het zo niet door Yuri.
Je hebt gelijk. Het is ook een zware taak om het altijd beter te weten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee.... Jij bent de almachtige, toch. Jij weet het beter.
Ik aanbid je, Yuri. Juist, omdat jij alles weet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is ook een zware taak om het altijd beter te weten.
Wij zouden baby's moeten maken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik aanbid je, Yuri. Juist, omdat jij alles weet.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wij zouden baby's moeten maken.
Good idea. But let's skip the sweet talk. Is saai.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wij zouden baby's moeten maken.
Wat jij wenst. Ik doe het met plezier. Andere eisen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga op je knieën, NU. Ik pak mijn zweep en sla je kont blauw. THIS IS SPARTAAAAA!!!
Hoho abla. Wie zegt dat ik dan met jou trouw?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat jij wenst. Ik doe het met plezier. Andere eisen?
Deze Spartacus?
Want dan trouw ik gelijk met je, ondanks mijn belofte dat niet meer te doen.
Mashallahquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:15 schreef Levolution het volgende:
Ik droomde dat jullie die meeting hadden gehouden en dat er geen enkele vrouw was op komen dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |