Sinds wanneer is TS een man?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:22 schreef Levolution het volgende:
Sinds wanneer is TS een rijke sheik?
Had jij ook nog iets in te brengen of wat?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
de mijne wel. Tis een haatbaard
Sana yasak, jij hebt een voorbeeldfunctie.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom mag ik nooit harde dingen zeggen en jullie wel... Was fatoe, TS snapt me wel.
Nee. Ik moest mijn sluier goed doen en thee zetten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had jij ook nog iets in te brengen of wat?
Ja, doei.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sana yasak, jij hebt een voorbeeldfunctie.
met geld als lokaas.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:26 schreef Arcadia het volgende:
Hoe heeft hij je gevangen, met net en blote handen of met hengel?
Alvast veel geluk gewenst dan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Ik moest mijn sluier goed doen en thee zetten.
Gelukkig heb ik de keuken nog als eigen terrein.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alvast veel geluk gewenst dan.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:28 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Levo, niet charmant, maar wel mondig.
Het is een stilstaande afbeelding, hoe trek je daar nou conclusies uit?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Good to know dat jouw vriendin er dus niets van bakt. Hap hap hap stijl ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |