Klopt helemaal, maar het gaat er ook om dat de interesse in elkaar gewekt moet worden door meer dingen dan alleen 'ik zag je dronken op de dansvloer en je was zo fine'.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
moeite doen is altijd leuk toch.
Begrijp me niet verkeerd, mijn vriendin mag wel een verleden hebben. Ik wil alleen dat onze relatie uit interessantere dingen tot stand komt dan elkaar op de dansvloer treffen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je beoordeelt iemand op haar seksuele handelingen. Misschien is zij wel een perfect persoon, maar had ze een avondje FOK JULLIE toen.
Nee, de vrouw is niet één iets.. Wat bij de één werkt, werkt niet bij de ander.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:59 schreef Arcadia het volgende:
En daarnaast, lief zijn en complimenteren(half in een grapje bijvoorbeeld) in combinatie met grappig zijn is ook een hele makkelijke manier. Vrouwen zijn eigenlijk beetje zoals rubiks cubes he, lijkt erg complex, maar moment dat je de tactiek doorhebt is het een stuk makkelijker.
Klopt, maar zijn gewoon algemene regels. Ik ken geen vrouwen die een grappige/charmante/lieve man niet zouden waarderen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, de vrouw is niet één iets.. Wat bij de één werkt, werkt niet bij de ander.
Hmm.. Ik ben gevoelig voor vage mensen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn gewoon algemene regels. Ik ken geen vrouwen die een grappige/charmante/lieve man niet zouden waarderen.
Innerlijk boeit niet joh. Als ie maar lekker isquote:
Inderdaad. Van die mensen die zeggen dat het innerlijk belangrijker is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Innerlijk boeit niet joh. Als ie maar lekker is
Ja. Maar als je oud en lelijk bent, zoals ik. Is het uiterlijk wat minder belangrijk. Daarmee bedoel ik, het innerlijk is belangrijker.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Innerlijk boeit niet joh. Als ie maar lekker is
ja tock.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad. Van die mensen die zeggen dat het innerlijk belangrijker is.
Ik ga toch geen ranzig wijf bonen.
Dude... Ik spreek uit ervaring als ik zeg, dat iemand fckd up lelijk kan zijn, terwijjl hij eerst lekker was, als je het innerlijk leert kennen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad. Van die mensen die zeggen dat het innerlijk belangrijker is.
Ik ga toch geen ranzig wijf bonen.
nee, uiterlijk is belangrijk. Ik moet er over straat meequote:Op zaterdag 8 december 2012 15:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Maar als je oud en lelijk bent, zoals ik. Is het uiterlijk wat minder belangrijk. Daarmee bedoel ik, het innerlijk is belangrijker.
'quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee, uiterlijk is belangrijk. Ik moet er over straat mee
oppervlakkig hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
'
Ja en je moet eraan zuigen. I know.
Je hbt gelijk, fuck innerlijk. Kom maar op met die sixpacks
Ik ben al gereserveerd.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:18 schreef Ambipur het volgende:
JFM, ik zeg toch. Kom met mij samen zijn. Voor jou wil ik lesbo worden. Come to mama, sugar.
de mijne wel. Tis een haatbaardquote:Op zaterdag 8 december 2012 15:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Er is geen man die hier moeilijk over zou doen.
Dit zeg je elke keer. Ik begin het nu wel te geloven. Heb je een rijke sheik aan de haak geslagen?quote:
Hij mij.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit zeg je elke keer. Ik begin het nu wel te geloven. Heb je een rijke sheik aan de haak geslagen?
Sinds wanneer is TS een man?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:22 schreef Levolution het volgende:
Sinds wanneer is TS een rijke sheik?
Had jij ook nog iets in te brengen of wat?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
de mijne wel. Tis een haatbaard
Sana yasak, jij hebt een voorbeeldfunctie.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom mag ik nooit harde dingen zeggen en jullie wel... Was fatoe, TS snapt me wel.
Nee. Ik moest mijn sluier goed doen en thee zetten.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had jij ook nog iets in te brengen of wat?
Ja, doei.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sana yasak, jij hebt een voorbeeldfunctie.
met geld als lokaas.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:26 schreef Arcadia het volgende:
Hoe heeft hij je gevangen, met net en blote handen of met hengel?
Alvast veel geluk gewenst dan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Ik moest mijn sluier goed doen en thee zetten.
Gelukkig heb ik de keuken nog als eigen terrein.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Alvast veel geluk gewenst dan.
quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:28 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Levo, niet charmant, maar wel mondig.
Het is een stilstaande afbeelding, hoe trek je daar nou conclusies uit?quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Good to know dat jouw vriendin er dus niets van bakt. Hap hap hap stijl ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |