Hoe weet jij dat jouw ervaring volledig is, terwijl jij niet kan controleren of de mannen uit jouw ervaringen wel bekwaam genoeg waren?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En ik zeg uit ervaring, nee. Dit geldt niet voor iedere vrouw.
Ik kan daar geen antwoord opgeven. Althans niet op Fokquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat jouw ervaring volledig is, terwijl jij niet kan controleren of de mannen uit jouw ervaringen wel bekwaam genoeg waren?
Ik wel: als jij een man hebt afgewezen, dan is dat zo verlopen door zijn onbekwaamheid.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan daar geen antwoord opgeven. Althans niet op Fok
Sowieso mannen die afgewezen wordenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wel: als jij een man hebt afgewezen, dan is dat zo verlopen door zijn onbekwaamheid.
Ik heb hem niet afgewezen. Heb gewoon niet toegegeven.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wel: als jij een man hebt afgewezen, dan is dat zo verlopen door zijn onbekwaamheid.
Klopt, ik sla ze altijd in elkaar, naast het blauwtje dat ze lopen krijgen ze dan van mij ook een blauw oog.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sowieso mannen die afgewezen worden
Door zijn onbekwaamheid.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb hem niet afgewezen. Heb gewoon niet toegegeven.
Weiss, heb jij ooit wat nuttigs te zeggen,of kom jij nooit verder dan die domme oneliners?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sowieso mannen die afgewezen worden
Dus hij wist je niet nat genoeg te krijgen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
NeeDoordat mijn normen toen hoger waren dan de natheid. Diep genoeg dit.
Jij bent koppig.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus hij wist je niet nat genoeg te krijgen?
Alleen als ik mijn medicijnen niet inneem.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij ziet wel vaker dingen die er niet zijn, eh?
Ik prefereer medicijnen waar je juist dingen van gaat zien.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alleen als ik mijn medicijnen niet inneem.
Puur om deze zin, want ik hou van mensen die niet toegeven en denken gelijk te hebben, geef ik je dus jouw gelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ik naar de meet zou komen, had ik mijn gelijk wel behaald.
Zo is het niet leuk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Puur om deze zin, want ik hou van mensen die niet toegeven en denken gelijk te hebben, geef ik je dus jouw gelijk.
Zorgt de overwinning er voor dat je je onverslaanbaar voelt, zodat de extase maakt dat je sneller toegeeft aan je lusten?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom doe ik dit dus ook.
Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zorgt de overwinning er voor dat je je onverslaanbaar voelt, zodat de extase maakt dat je sneller toegeeft aan je lusten?
Deze line ga ik ook gebruikenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zorgt de overwinning er voor dat je je onverslaanbaar voelt, zodat de extase maakt dat je sneller toegeeft aan je lusten?
Vrouwen trappen in die shit. Ik noem gewoon wat random historische quotes die ik zelf niet snap en dan glijden ze al van hun stoel omdat ze denken dat ik intelligent ben.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lines onthouden om later te gebruiken....
quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vrouwen trappen in die shit. Ik noem gewoon wat random historische quotes die ik zelf niet snap en dan glijden ze al van hun stoel omdat ze denken dat ik intelligent ben.
"To be, or not to be, lieve schat." Zie ik Levo al zeggen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vrouwen trappen in die shit. Ik noem gewoon wat random historische quotes die ik zelf niet snap en dan glijden ze al van hun stoel omdat ze denken dat ik intelligent ben.
Niet zeggen als ik net een slok van mijn cola neem. Die spuug ik dan zeer waarschijnlijk net over die persoon heen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
"To be, or not to be, lieve schat." Zie ik Levo al zeggen.
Daar gaat die man dus al de mist in. Cola.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet zeggen als ik net een slok van mijn cola neem. Die spuug ik dan zeer waarschijnlijk net over die persoon heen.
Heb jij je chick zo gescoord... Dammzzz.....quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daar gaat die man dus al de mist in. Cola.
Dronken voeren die hap.
Gesprek is leuker met alcohol erbij, dan word je wel ineens een stuk saaier de volgende dag als de vrouw nuchter is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb jij je chick zo gescoord... Dammzzz.....
Vind je het gek, dat ik geen elke vent kan vinden die me langer dan 3 weken kan boeien. Stelletje voorspelbare klootviolen
It's all in the game.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb jij je chick zo gescoord... Dammzzz.....
Vind je het gek, dat ik geen elke vent kan vinden die me langer dan 3 weken kan boeien. Stelletje voorspelbare klootviolen
Dit is waar, maar anderzijds wordt zo wel het ijs gebroken zodat ook zonder de drank wel meer gezegd durft te worden.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gesprek is leuker met alcohol erbij, dan word je wel ineens een stuk saaier de volgende dag als de vrouw nuchter is.
Iets van 2/3 weken is geen relatie.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
It's all in the game.
Nee, maar uiteraard hebben we het hier over 'in bed lullen van vrouwen'. Niet over relaties van 3 weken of langer.
Ijs breken kun je ook doen door gewoon grappig te zijn? Is ook wel makkelijker om een vrouw te laten lachen wanneer je charmant bent. Heb je geen alcohol voor nodig.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is waar, maar anderzijds wordt zo wel het ijs gebroken zodat ook zonder de drank wel meer gezegd durft te worden.
Sprak ie als een baas..quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ijs breken kun je ook doen door gewoon grappig te zijn? Is ook wel makkelijker om een vrouw te laten lachen wanneer je charmant bent. Heb je geen alcohol voor nodig.
Nog niet, maar je speelt dan wel met vuur. Voor je het weet zit je er aan vast.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Iets van 2/3 weken is geen relatie.
Eens.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nog niet, maar je speelt dan wel met vuur. Voor je het weet zit je er aan vast.
Ben je op een relatie uit, moet je anders te werk gaan, vind ik. Ik bedoel, een vrouw die je op de dansvloer binnen een minuut hebt geregeld vind ik geen potentieel relatiemateriaal. Noem me maar ouderwets.
Ik ben niet grappig of charmant, wat moet ik dan?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ijs breken kun je ook doen door gewoon grappig te zijn? Is ook wel makkelijker om een vrouw te laten lachen wanneer je charmant bent. Heb je geen alcohol voor nodig.
Je broek omlaag doen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben niet grappig of charmant, wat moet ik dan?
Je lijkt me een mondige type, dat is ook goed, als je mondig bent en je spreekt vaak genoeg met vrouwen, kun je leren wat ze grappig vindenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben niet grappig of charmant, wat moet ik dan?
Drogeren is makkelijker.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je lijkt me een mondige type, dat is ook goed, als je mondig bent en je spreekt vaak genoeg met vrouwen, kun je leren wat ze grappig vinden
Hosselaar!quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je lijkt me een mondige type, dat is ook goed, als je mondig bent en je spreekt vaak genoeg met vrouwen, kun je leren wat ze grappig vinden
Je bent niet ouderwets. Wel schijnheilig.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben je op een relatie uit, moet je anders te werk gaan, vind ik. Ik bedoel, een vrouw die je op de dansvloer binnen een minuut hebt geregeld vind ik geen potentieel relatiemateriaal. Noem me maar ouderwets.
Waarom is dat schijnheilig?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bent niet ouderwets. Wel schijnheilig.
moeite doen is altijd leuk toch.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |