Hoe weet jij dat jouw ervaring volledig is, terwijl jij niet kan controleren of de mannen uit jouw ervaringen wel bekwaam genoeg waren?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
En ik zeg uit ervaring, nee. Dit geldt niet voor iedere vrouw.
Ik kan daar geen antwoord opgeven. Althans niet op Fokquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat jouw ervaring volledig is, terwijl jij niet kan controleren of de mannen uit jouw ervaringen wel bekwaam genoeg waren?
Ik wel: als jij een man hebt afgewezen, dan is dat zo verlopen door zijn onbekwaamheid.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan daar geen antwoord opgeven. Althans niet op Fok
Sowieso mannen die afgewezen wordenquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wel: als jij een man hebt afgewezen, dan is dat zo verlopen door zijn onbekwaamheid.
Ik heb hem niet afgewezen. Heb gewoon niet toegegeven.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik wel: als jij een man hebt afgewezen, dan is dat zo verlopen door zijn onbekwaamheid.
Klopt, ik sla ze altijd in elkaar, naast het blauwtje dat ze lopen krijgen ze dan van mij ook een blauw oog.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sowieso mannen die afgewezen worden
Door zijn onbekwaamheid.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb hem niet afgewezen. Heb gewoon niet toegegeven.
Weiss, heb jij ooit wat nuttigs te zeggen,of kom jij nooit verder dan die domme oneliners?quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sowieso mannen die afgewezen worden
Dus hij wist je niet nat genoeg te krijgen?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
NeeDoordat mijn normen toen hoger waren dan de natheid. Diep genoeg dit.
Jij bent koppig.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus hij wist je niet nat genoeg te krijgen?
Alleen als ik mijn medicijnen niet inneem.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij ziet wel vaker dingen die er niet zijn, eh?
Ik prefereer medicijnen waar je juist dingen van gaat zien.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alleen als ik mijn medicijnen niet inneem.
Puur om deze zin, want ik hou van mensen die niet toegeven en denken gelijk te hebben, geef ik je dus jouw gelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als ik naar de meet zou komen, had ik mijn gelijk wel behaald.
Zo is het niet leuk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Puur om deze zin, want ik hou van mensen die niet toegeven en denken gelijk te hebben, geef ik je dus jouw gelijk.
Zorgt de overwinning er voor dat je je onverslaanbaar voelt, zodat de extase maakt dat je sneller toegeeft aan je lusten?quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet ik. Daarom doe ik dit dus ook.
Ja.quote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zorgt de overwinning er voor dat je je onverslaanbaar voelt, zodat de extase maakt dat je sneller toegeeft aan je lusten?
Deze line ga ik ook gebruikenquote:Op zaterdag 8 december 2012 14:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zorgt de overwinning er voor dat je je onverslaanbaar voelt, zodat de extase maakt dat je sneller toegeeft aan je lusten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |