Ik ben dan ook geen vrouw. Logisch.quote:Op zaterdag 8 december 2012 10:15 schreef Levolution het volgende:
Ik droomde dat jullie die meeting hadden gehouden en dat er geen enkele vrouw was op komen dagen.
Ik wist dat je helderziend was, maar tochquote:Op zaterdag 8 december 2012 10:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij was shredded, met baard en lang haar.
Bullshit.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:44 schreef Levolution het volgende:
Hoe ver een vrouw bereid is te gaan, is afhankelijk van de vaardigheid van de man.
Nope. Als je er bekwaam in bent, kan elke vrouw overstag gaan. Het is biologie.quote:
Levo heeft gelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nope. Als je er bekwaam in bent, kan elke vrouw overstag gaan. Het is biologie.
Wederom, bullshit. Het ligt aan hoe geil de vrouw is. Als jij 2 jaar geen seks hebt gehad, is die grens dunner, dan bij iemand die vorige week nog seks heeft gehad. Iemand die 2 jaar lang geen man heeft gehad, is zo verdomde geil, die haal je zo over, daar hoef je geen Gerard Butler voor te zijn en ook niet de juiste praatjes voor te hebben. Die wil al.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nope. Als je er bekwaam in bent, kan elke vrouw overstag gaan. Het is biologie.
.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wederom, bullshit. Het ligt aan hoe geil de vrouw is. Als jij 2 jaar geen seks hebt gehad, is die grens dunner, dan bij iemand die vorige week nog seks heeft gehad. Iemand die 2 jaar lang geen man heeft gehad, is zo verdomde geil, die haal je zo over, daar hoef je geen Gerard Butler voor te zijn en ook niet de juiste praatjes voor te hebben. Die wil al.
Hoe weet jij dat hij gelijk heeft? Je kunt de juiste dingen kunnen doen, maar het begint en eindigt bij de vrouw en haar wil.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Levo heeft gelijk.
Als hij precies weet wat hij moet zeggen, wanneer en op wat voor manier, dan is hij al heel ver.
Nee, een vrouw kan namelijk ook geil zijn, zonder dat een man iets hoeft te doen. En dan staat ze al klaar, zonder dat een man ook maar iets hoeft te doen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
.
Je bevestigt mijn punt. Het gaat om geilheid. Een vrouw heeft maar een korte refractaire periode. Met andere woorden: al heeft ze 2 uur geleden nog seks gehad, de bekwame man krijgt haar alsnog wel geil genoeg.
Kloptquote:Op zaterdag 8 december 2012 13:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, een vrouw kan namelijk ook geil zijn, zonder dat een man iets hoeft te doen. En dan staat ze al klaar, zonder dat een man ook maar iets hoeft te doen.
Omdat ik het ook mee heb gemaakt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij gelijk heeft? Je kunt de juiste dingen kunnen doen, maar het begint en eindigt bij de vrouw en haar wil.
Dude.. Serieus? Er zijn ook vrouwen die versieren, hoor. Niet iedere vrouw wacht totdat een man genoeg ballen heeft om te scoren.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:51 schreef Levolution het volgende:
Klopt inderdaad, dat betekent alleen maar dat de man minder van zijn vaardigheden hoeft te gebruiken.
Je wijkt af van het punt. Wat jij hier zegt is gewoon waar, dat ontken ik ook niet. Maar dat was niet mijn punt.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude.. Serieus? Er zijn ook vrouwen die versieren, hoor. Niet iedere vrouw wacht totdat een man genoeg ballen heeft om te scoren.
Ik weet dat ik gelijk heb. Ik spreek vanuit de vrouw.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:53 schreef Weissman het volgende:
Ambi heeft gelijk, maar Levo heeft altijd gelijk, ongeacht wat hij zegt, lastig dit.
Ik wel hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik weet dat ik gelijk heb. Ik spreek vanuit de vrouw.
En niet iedere vrouw laat zich overmeesteren of vervoeren door een man. Come on ey. Het is 2012, niet 1980.
En ik zeg uit ervaring, nee. Dit geldt niet voor iedere vrouw.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je wijkt af van het punt. Wat jij hier zegt is gewoon waar. Maar dat was niet mijn punt.
Mijn punt is dat elke vrouw zo ver te krijgen is. De vrouw die zelf gewoon al wil, is een ander onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |