U WANNA FUCK WITH MEEEEEEEEEEEE? U THINK I'M CRAZIEEEEEEEEEE?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij vertoont wel kenmerken van weinig empathie.. Ook gevaarlijk.
Hhhhmmmmmmmmmmmm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
U WANNA FUCK WITH MEEEEEEEEEEEE? U THINK I'M CRAZIEEEEEEEEEE?Zou kunnen IRL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als kleine Yuri speelde ik altijd in een speeltuin. Nu ik een hele grote sexie Yuri ben ik speel ik altijd op FOK!quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als kleine Yuri speelde ik altijd in een speeltuin. Nu ik en hele grote sexie Yuri ben ik speel ik altijd op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou ook van spelen, Yuri. Wil je samen spelen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als kleine Yuri speelde ik altijd in een speeltuin. Nu ik een hele grote sexie Yuri ben ik speel ik altijd op FOK!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:13 schreef Weissman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
Moet je wel jouw eigen speelgoed meenemen hoor!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hou ook van spelen, Yuri. Wil je samen spelen?
Toevallig. Wilde net hetzelfde zeggen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Moet je wel jouw eigen speelgoed meenemen hoor!Alleen coole mensen mogen met mijn speelgoed spelen.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Toevallig. Wilde net hetzelfde zeggen.
15m maar?!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij mag vijftien minuten met mijn speelgoed spelen en daarna moet jij mijn patiënt zijn.
Wat heb je ermee gedaan dan?quote:
Amateur.Doei.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Andere mensen mogen maar tien hoor! Ondankbare.
Ik heb haar nog, alleen zit te te wachten op een beetje aandacht van mij en alweer een nieuwe motorquote:
Lol.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb haar nog, alleen zit te te wachten op een beetje aandacht van mij en alweer een nieuwe motor
Is al de 3e wat er nu in moet komen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaa ja, een typische turkenbak model, maar ik zie een Turk niet 1,2,3, met gele lampen, goud/witte velgen twv. 800 euro en 200PK onder de kap rondrijden..
Nou joepie met je voorwielaandrijving..quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol.Ik weet brah, ik volgde je topic altijd.
![]()
Ik heb net ook even gedrift met mijn FWD.
Hahaha nice.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou joepie met je voorwielaandrijving..Belast je handrem niet te veel..
Dit was ik 2 jaar terug:
Mijn Volvo 340 die ik voor 300 euri had gekocht puur voor de winter..
kk sicke rims brahquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb haar nog, alleen zit te te wachten op een beetje aandacht van mij en alweer een nieuwe motor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaa ja, een typische turkenbak model, maar ik zie een Turk niet 1,2,3, met gele lampen, goud/witte velgen twv. 800 euro en 200PK onder de kap rondrijden..
mooie mercedesquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je neemt yoghurt + brood. Je breekt het brood in kleine stukken en doet er yoghurt over. Likken dat ze doet dan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Of zo 5km fietsen of de kat honger laten lijden tot morgenochtend... keuzes keuzes keuzes
Deze poezol is niet bij mij thuisquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je neemt yoghurt + brood. Je breekt het brood in kleine stukken en doet er yoghurt over. Likken dat ze doet dan.
Doen die katten in het dorp ook altijd, als we even niets te vreten kunnen geven.
2 x per dag??? Gozer, wat doe je?!quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Deze poezol is niet bij mij thuismaar bij een vriend die naar TR is, ik mag dus voor zijn viervoeter zorgen... 2x per dag
Dat beest zit gewoon al uren bij de deur te wachten op voer en een aai, en Sukur is al een dikkerdje
Heb echt geen zin om te gaan en voel mij schuldig
Als je hem alles in 1x geeft vreet hij zich in een paar minuten vol en kotst hij het weer uitquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
2 x per dag??? Gozer, wat doe je?!
Ik ken iemand... En die laat die kat wel eens 3 dagen alleenquote:Op vrijdag 7 december 2012 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als je hem alles in 1x geeft vreet hij zich in een paar minuten vol en kotst hij het weer uit![]()
Is 3x per dag voeren normaler?
Hij lust trouwens ook wel raki, sprong eens op tafel en slobberde gewoon uit een glas
Dierenpolitie?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
WAMMES!
Arme kat![]()
Mijn kat is vandaag bij me weggehaald.
Dat is wel hard, ik laat de TV gewoon voor Sukur aanstaan, op ShowTV want zo lijkt het net alsof hij niet alleen isquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ken iemand... En die laat die kat wel eens 3 dagen alleenGewoon bak vullen en doeiiii.
Bekarlik sultanliktir. dus geniet er maar vanquote:
Ik ken de voor- en nadelen van beide kanten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bekarlık sultanliktır dus geniet er maar van
Helaas maar waarquote:
Niet sporten, ga die pizza halen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:28 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Helaas maar waarIk moe echt beginnen met sporten, anders wordt ik gauw 100 kilo
New york is al gesloten, k ga niet naar de concurrentquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet sporten, ga die pizza halen.
Negeer Weiss. Yeme. Kom morgenochtend hierheen. Saampjes op het strand rennen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:28 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Helaas maar waarIk moe echt beginnen met sporten, anders wordt ik gauw 100 kilo
Pussy, zo graag wou je die pizza dus niet. Zeikwijf.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:33 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
New york is al gesloten, k ga niet naar de concurrent
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Negeer Weiss. Yeme. Kom morgenochtend hierheen. Saampjes op het strand rennen?
Ik ga straks wel zelf iets klaarmakenquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pussy, zo graag wou je die pizza dus niet. Zeikwijf.
Toevallig dit gelezen? http://www.healthguidance(...)ogy-Effectively.htmlquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pussy, zo graag wou je die pizza dus niet. Zeikwijf.
ik ben rond de 90 dacht ik, boven 95 ben ik gelukkig nog nooit geweest. Anderhalf jaar geleden was ik nog 77 kiloquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:40 schreef Ambipur het volgende:
Eagle, als je zegt dat je bijna 100 k weegt, waarom zou je dan nog iets eten? Eet kwark ofzo.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:44 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
ik ben rond de 90 dacht ik, boven 95 ben ik gelukkig nog nooit geweest. Anderhalf jaar geleden was ik nog 77 kilo
Dat lijkt me leuk, maar hoe kom ik naar jouquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]Is niet erg. Maar ga nou gewoon sporten. Je hoeft toch niet te fitnessen? Ga iets doen wat je leuk vindt. Rondje met mij rennen mesela
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Ze is al afgemaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |