PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Interessant stukjequote:Op vrijdag 7 december 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Wel interessant dit..dat notabene een mod dit schrijft
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2115127.page
[..]
En als je het niet wil lezen doe je dat lekker niet, dus geen tl;dr en dat soort onzin
Ik vond hem ook weer heel tof. Werd in de bios alleen gek van het geluid..stond zoooooooooo hard (Imax Arena) dat ik er gewoon koppijn van kreeg en dat heb ik echt nooit. Binnenkort nog een keer kijken..misschien dat ik Dark Knight er nog voor ga kijken..Begins heb ik laatst nog gezien (voor de zoveelste keerquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Interessant stukje
Batman the dark knight risesgeniaal staaltje film hoor. Ik zou hem zo nog een keer kijken en dat heb ik enkel met heel erg goede of leuke films
Ik heb ze allemaal op deze na ook minstens twee keer gezienquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook weer heel tof. Werd in de bios alleen gek van het geluid..stond zoooooooooo hard (Imax Arena) dat ik er gewoon koppijn van kreeg en dat heb ik echt nooit. Binnenkort nog een keer kijken..misschien dat ik Dark Knight er nog voor ga kijken..Begins heb ik laatst nog gezien (voor de zoveelste keer)
Nee, dit was het wat Nolan betreft. Trilogie zit erop en daar blijft het bijquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal op deze na ook minstens twee keer gezienprima films. Er komt toch nog een deel of niet?
Web-app eruit. If you can't fix it, remove it. Zo gaat het bij die guest functie ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:25 schreef pascal08 het volgende:
De guest-functie is dus ook uit de PS3 versie gesloopt. Wat is het volgende?
Ik zat laatst op de 2e rij in Pathe Arena bij Skyfall (IMAX). Geluid vond ik niet enorm hard staan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook weer heel tof. Werd in de bios alleen gek van het geluid..stond zoooooooooo hard (Imax Arena) dat ik er gewoon koppijn van kreeg en dat heb ik echt nooit. Binnenkort nog een keer kijken..misschien dat ik Dark Knight er nog voor ga kijken..Begins heb ik laatst nog gezien (voor de zoveelste keer)
in FUT? Dat is gedaan omdat het een disconnect zou veroorzaken ofzo en dan won die gozer direct de wedstrijdquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:25 schreef pascal08 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dit was het wat Nolan betreft. Trilogie zit erop en daar blijft het bij
Ik ga echt zelfmoord plegen als FIFA straks niet meer bestaat als mijn site eindelijk af is.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Web-app eruit. If you can't fix it, remove it. Zo gaat het bij die guest functie ook![]()
![]()
![]()
Geojen bedrijf hoor
Nee, was echt bij die film..ik kom daar ook wel vaker, nooit problemen mee gehad. Las het toevallig later hier op fok ook nog dat meer mensen er last van hadden gehad bij andere voorstellingen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zat laatst op de 2e rij in Pathe Arena bij Skyfall (IMAX). Geluid vond ik niet enorm hard staan.
Weet ik, maar bij de PS3 kon dat niet, geloof ik. Maar goed, ze hebben het uit beide versies gesloopt. EA stimuleert mij om nog autistischer te worden, want vrienden uitnodigen heeft geen zin meer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
in FUT? Dat is gedaan omdat het een disconnect zou veroorzaken ofzo en dan won die gozer direct de wedstrijd
Gaat voorlopig niet gebeuren. Misschien over 10 jaar weer ofzo, maar eerder niet denk ik.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:27 schreef vandermar het volgende:
[..]Dan hopen op een nieuwe regiseur. Ik heb alleen geen idee wie. Ik dacht eerst die van Inception maar dat is Nolan
Godver, dat was het enige wat nog enigzins leuk wasquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:25 schreef pascal08 het volgende:
Ik ben zeker aan het twijfelen of ik die volgende fifa ook blind zal kopen. Op de webapp kan ik toch, dus een team fixen gaat wel. Spelen is nog nooit zo'n hel geweestquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Weet ik, maar bij de PS3 kon dat niet, geloof ik. Maar goed, ze hebben het uit beide versies gesloopt. EA stimuleert mij om nog autistischer te worden, want vrienden uitnodigen heeft geen zin meer.
Ik vond spelen tegen iemand met een guest altijd wel leuk..mega doelpuntrijke potjes omdat het verdedigend bij hun nooit zo goed staat als wanneer iemand alleen speelt (omdat je teveel samen op een man afgaat enzo) en ze zelf makkelijker kansen creëren omdat je beter vrij kan lopen. Wel leukquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, dat was het enige wat nog enigzins leuk was
Dat ene avondje met vrienden FIFA spelen hebben ze nu dus ook weten te vergallen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, dat was het enige wat nog enigzins leuk was
Rui Fontequote:Op vrijdag 7 december 2012 01:31 schreef vandermar het volgende:
Ik wil een 4-2-2-2 zilver team met Duarte als CAM maar kan echt helemaal niets normaals bedenkenhij moet als RCAM en het team mag maximaal 70K kosten. Ik zocht om een type Vela in de spits (de Vela van vorig jaar, snel, goed schot, 4* skills minimaal)
Precies. Als je eenmaal op elkaar ingespeeld bent kan FIFA zo leuk zijn, maar blijkbaar vond EA dat het allemaal iets te leuk werd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond spelen tegen iemand met een guest altijd wel leuk..mega doelpuntrijke potjes omdat het verdedigend bij hun nooit zo goed staat als wanneer iemand alleen speelt (omdat je teveel samen op een man afgaat enzo) en ze zelf makkelijker kansen creëren omdat je beter vrij kan lopen. Wel leuk![]()
Als ik aan het einde van het jaar geen goed gevoel aan 13 heb overgehouden, dan koop ik geen FIFA meer. Ik moet mezelf wel dwingen, maar EA verdient het gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben zeker aan het twijfelen of ik die volgende fifa ook blind zal kopen. Op de webapp kan ik toch, dus een team fixen gaat wel. Spelen is nog nooit zo'n hel geweest
Elyounoussi ofzo is het enige wat me zo te binnen schiet. Kost je +/- 10k, maar is wel goed te combineren met Henriksen en een Singhquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:31 schreef vandermar het volgende:
Ik wil een 4-2-2-2 zilver team met Duarte als CAM maar kan echt helemaal niets normaals bedenkenhij moet als RCAM en het team mag maximaal 70K kosten. Ik zocht om een type Vela in de spits (de Vela van vorig jaar, snel, goed schot, 4* skills minimaal)
Zoiets had Kent geloof ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:31 schreef vandermar het volgende:
Hij neemt liever Janmaatquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoiets had Kent geloof ik
Variant op mijn team kan:
[ afbeelding ]
Van Rhijn, Donk
Ik wil uberhaupt niet al die eredivisie spelers achterin.quote:
Was er maar 1quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil uberhaupt niet al die eredivisie spelers achterin.
Lumu en Bensonquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:48 schreef Zhano het volgende:
Iemand nog een leuke bronze spits met een double of triple link? (Geen Benzia, geen MLS)
Huse is te geniaal voor woordenquote:
Ja idd, deze mensen zijn bijna te normaal.quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:09 schreef Tim86 het volgende:
Best saaie Passie in de polder dit keer..Gerrie en Mundo zijn veel toffer
5 jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 02:19 schreef pascal08 het volgende:
Heeft Falcao nou in FUT ook 5* WF? Ik heb 't laatst ook al gevraagd, maar ik weet nog steeds niet of het ook in FUT is aangepast.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/144511678quote:Op donderdag 6 december 2012 21:26 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb net mijn mooiste goal in deze fifa gescoord
Geen idee, maar Matavz heeft hetzelfde...IF en NIFquote:Op vrijdag 7 december 2012 02:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Focking hell. Zijn alle updates ergens te vinden?
Lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2012 02:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/144511678
Hier is ie dan
Damn it.quote:Op vrijdag 7 december 2012 02:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, maar Matavz heeft hetzelfde...IF en NIF
Yo Iwanquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:55 schreef BDIL het volgende:
GoedemorgenGister na de helft van PSV in slaap gevallen en nu pas wakker
![]()
![]()
Heeft het echt hard gesneeuwd ? dan kan ik me bij werk onderuit lullen dat vertraging erg isquote:
Er ligt hier nu wel een aardige laag en het sneeuwt nog. Het begon pas om 6/7 uur ofzo maar gaat nu wel hard. Het waait ook nog eens hard dus ik ga er niet door heenquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heeft het echt hard gesneeuwd ? dan kan ik me bij werk onderuit lullen dat vertraging erg is
Ik keek bij mij naar buiten en zag wel sneeuw liggen, misschien 4-5 cm. Maar nu gebeurt er niks, hopelijk is dit de stilte voor de stormquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er ligt hier nu wel een aardige laag en het sneeuwt nog. Het begon pas om 6/7 uur ofzo maar gaat nu wel hard. Het waait ook nog eens hard dus ik ga er niet door heen
Zeg dan even dat je naar buiten ging en bent gevallenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik keek bij mij naar buiten en zag wel sneeuw liggen, misschien 4-5 cm. Maar nu gebeurt er niks, hopelijk is dit de stilte voor de storm
Dat gaat lukkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeg dan even dat je naar buiten ging en bent gevallen
Kunnen we dagje clubben
Sterktequote:Op vrijdag 7 december 2012 08:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat gaat lukkenHeb net gemaild over mijn afwezigheid de komende periode
Ja maar ik zit normaal in de metro 30 min, dan 15 minuten lopen naar werk en moet van huis 10 minuten lopen naar metro dus reis in principe bijna een uur naar werk. Met dit weer is er sowieso vertraging en vallen sommige diensten weg (metro gaat groot gedeelte boven de grond richting werk), heb geen zin om 5 x op mijn bek te gaan en nog is 2 uur reizen, terugweg ben ik pas 12 uur thuisquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:29 schreef vanpers het volgende:
Hier in Noord Brabant sneeuwt het nog steeds, maar toch aangekomen op het werk
Of terug rijdt er helemaal niets meer, dat had ik vorig jaar. Moest ik of 12 kilometer lopen of een tijd wachtenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar ik zit normaal in de metro 30 min, dan 15 minuten lopen naar werk en moet van huis 10 minuten lopen naar metro dus reis in principe bijna een uur naar werk. Met dit weer is er sowieso vertraging en vallen sommige diensten weg (metro gaat groot gedeelte boven de grond richting werk), heb geen zin om 5 x op mijn bek te gaan en nog is 2 uur reizen, terugweg ben ik pas 12 uur thuis
Groot gelijk dat je thuis blijft. Wordt dat thuis werken of FUT spelenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar ik zit normaal in de metro 30 min, dan 15 minuten lopen naar werk en moet van huis 10 minuten lopen naar metro dus reis in principe bijna een uur naar werk. Met dit weer is er sowieso vertraging en vallen sommige diensten weg (metro gaat groot gedeelte boven de grond richting werk), heb geen zin om 5 x op mijn bek te gaan en nog is 2 uur reizen, terugweg ben ik pas 12 uur thuis
Clubsquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:37 schreef vanpers het volgende:
[..]
Groot gelijk dat je thuis blijft. Wordt dat thuis werken of FUT spelen?
Dat spelen jullie ook veel ja.quote:
Online met Fokkersquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:40 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat spelen jullie ook veel ja.
Speel je dan met je online VP(is dit jaar anders dan offline VP toch?) samen in een zelf aangemaakt team? Speel je op de PS3 of Xbox?
Had met vrienden in FIFA 12 ook zo'n team. Moet je in het begin wel heel erg aan elkaar wennen maar daarna is het wel gaaf. Heb alleen geen koptelefoon meer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Online met FokkersXbox
Op de PS3 hebben ze ook fokkers die clubben
CL en ELquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:50 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wie gaat er loten dan?
Suprise voor Kerst of?
Hoop Real - Arsenal/PSG/Milaanquote:
Jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is meestal toch om 12/13 uur?
En niet deze week.
Normaal wel ja, nu is het helaas 20 december.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
JaDacht elke keer nadat een ronde is afgelopen
Ga terug naar bed dan!quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:19 schreef Thorb het volgende:
Tegenstander in silver cup vinden is echt hopeloos. Vind ik er eentje gaat die ook nog eens meteen weg
Bumquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:04 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ] of [ afbeelding ] op CDM in 352?
Nee.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:06 schreef DuTank het volgende:
Bovendien, blijven coins staan voor bij FIFA14?
Handelen, het meeste geld wordt daarmee binnen gehaald.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:10 schreef DuTank het volgende:
Hoe komen mensen dan aan 1239012381845703498515478 coins?
De markt begint bij wedstrijden spelen en quicksellen, maar dat is wat ik nu in principe ook doe en zit pas op 100k.
Tamperenquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:10 schreef DuTank het volgende:
Hoe komen mensen dan aan 1239012381845703498515478 coins?
De markt begint bij wedstrijden spelen en quicksellen, maar dat is wat ik nu in principe ook doe en zit pas op 100k.
Moeten wij die keuze voor je maken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:25 schreef vanpers het volgende:
mmm zal ik een pakje open maken of doorsparen voor van Persie...
Gewoon lekker traden. Fitness kaartjes voor 200 kopen, 300 verkopen, paar keer een seizoentje spelen en je bent er sneller dan je denktquote:
64k is laagste BIN, heb 15k. Moet ik toch nog 50 k Sparen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon lekker traden. Fitness kaartjes voor 200 kopen, 300 verkopen, paar keer een seizoentje spelen en je bent er sneller dan je denkt
er zit natuurlijk altijd wat in, of het ook waardevol isquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
64k is laagste BIN, heb 15k. Moet ik toch nog 50 k Sparen.
Denk dat ik 1 pakje van 7,5k koop en als hier niks in zit koop ik er nooit meer 1.
Koop een consolequote:Op vrijdag 7 december 2012 10:35 schreef DeWesp het volgende:
Zijn er ook fokkers die FUT op de pc spelen? Er komen hier vaak veel trading tips voorbij, maar aangezien de markt op de pc toch anders is dan op ps3 en Xbox vraag ik me af of die tips wel werkbaar zijn voor pc.
Niemand speelt op pc. FIFA op pcquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:35 schreef DeWesp het volgende:
Zijn er ook fokkers die FUT op de pc spelen? Er komen hier vaak veel trading tips voorbij, maar aangezien de markt op de pc toch anders is dan op ps3 en Xbox vraag ik me af of die tips wel werkbaar zijn voor pc.
Misschien 1 of 2. Eigenlijk beantwoord je je eigen vraag ook al. De markt is heel anders, dus de meeste tips zullen op PC niet werken. Behalve de good old 'buy low, sell high', die is universeelquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:35 schreef DeWesp het volgende:
Vooralsnog afwachten of het overwaait vrees ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:38 schreef BDIL het volgende:
Wat doen we tegen alle voorvocht kinderen opa?
Hoezo neequote:
Wat is crap?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoezo neeSpelers waren goed en goedkoop , dit is crap
Ibra 600k, Ribery 1,2 miljoen etc. FUT dat constant problemen heeft etcquote:
Oh zo. Njah, ik vind het vooral kut dat ze het spelen zelf zo verneukt hebben. Als ik weet dat ik lekker ga spelen met een gast dan vind ik het niet zo'n probleem om wat meer coins neer te leggen. Maar FUT speelt echt beroerd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ibra 600k, Ribery 1,2 miljoen etc. FUT dat constant problemen heeft etcVroegah was alles beter
heel soms heb je nog wel eens een wedstrijdje dat je niet tegen een pace-abuser moetquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh zo. Njah, ik vind het vooral kut dat ze het spelen zelf zo verneukt hebben. Als ik weet dat ik lekker ga spelen met een gast dan vind ik het niet zo'n probleem om wat meer coins neer te leggen. Maar FUT speelt echt beroerd.
Single matches_O_quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh zo. Njah, ik vind het vooral kut dat ze het spelen zelf zo verneukt hebben. Als ik weet dat ik lekker ga spelen met een gast dan vind ik het niet zo'n probleem om wat meer coins neer te leggen. Maar FUT speelt echt beroerd.
Ik win divisies met mijn Silver teamsquote:
Op welke manier bedoel je?quote:
Ik werd gisteren anaal vernederd door iemand met Klose en Toni.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heel soms heb je nog wel eens een wedstrijdje dat je niet tegen een pace-abuser moetze zijn alleen zeldzaam.
Pace is te belanrgijk, first touch is overdreven. H2H speelt veel lekkerder. Meer controle over wat je doet imo.quote:
shame on you, ik denk dat ik eigenlijk over pace ook niets mag zeggen met balotelli en poldi. maar toch een andere league dan eminike en wellitonquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik werd gisteren anaal vernederd door iemand met Klose en Toni.
Won wel met 5-3, maar puur omdat ik meer pace had
Daar heb je op de pc dan weer niet zoveel last van.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heel soms heb je nog wel eens een wedstrijdje dat je niet tegen een pace-abuser moetze zijn alleen zeldzaam.
Inderdaad mee eens... wat betreft Pace en First touch. H2H?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pace is te belanrgijk, first touch is overdreven. H2H speelt veel lekkerder. Meer controle over wat je doet imo.
Nou, succes met al die pakjes in de toekomstquote:
Ga er geen meer halen van mijn zuurverdiende coinsquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, succes met al die pakjes in de toekomst
Head 2 head.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad mee eens... wat betreft Pace en First touch. H2H?
Ooh... Ik las alleen nog maarquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ga er geen meer halen van mijn zuurverdiende coins
ach ik had ook een 5ATB team, speelde best goed en dat was het enige team waar ik niet alles kansloos mee verloorquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:07 schreef Revontulet het volgende:
als je met dit team verliest ben je echt een noob...(dit is mijn noodteam om te handhaven als ik bijna degradeersorry, don't hate me
)
Emenike - Welliton
Ronaldinho
Carlos Eduardo - Ramires
Luis filipe - Santana - Naldo - Dede - Jonathan
Heb het team nu 2 of 3 keer gebruikt, ga waarschijnlijk ronaldinho, Carlos Eduardo en Ramires voor een ander team gebruiken, ze spelen heerlijk maar voelt niet goed voor m'n geweten om met 5 ATB te spelen...
4-5-1 is een van de meest kwetsbare systemen, het tegengestelde van 5atb zo'n beetjequote:Op vrijdag 7 december 2012 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
5ATB moeten ze verbieden. al moet ik zeggen dat ik zelf 4-5-1 echt een vreselijke K* formatie vind om tegen te spelen.
Ben nu deze opstelling momenteel aan het uitproberen maar echt lekker wil het nog niet lopen. Alleen zo zuur om wéér te switchen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4-5-1 is een van de meest kwetsbare systemen, het tegengestelde van 5atb zo'n beetje
speel zelf 41212 met backs die redelijk opkomen, ik word altijd genomen met de lange bal op rechts of links waarna er een vreselijke sprint komt van de tegenstander.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4-5-1 is een van de meest kwetsbare systemen, het tegengestelde van 5atb zo'n beetje
Als je aanvallende LM en RM hebt dan heb je alleen een CM voor de balans (en daar heb ik Luiz Gustavo die ook constant naar voren rent ondanks med/high work rates).
Wat gaat er niet goed dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben nu deze opstelling momenteel aan het uitproberen maar echt lekker wil het nog niet lopen. Alleen zo zuur om wéér te switchen.
Wat is een goed systeem voor knuppels zoals ik die er niets van bakken?
3-5-2 zullen de meesten roepen, maar dat ik vind zelf dan weer niet zo fijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben nu deze opstelling momenteel aan het uitproberen maar echt lekker wil het nog niet lopen. Alleen zo zuur om wéér te switchen.
Lastig ja, maar meer door de mentaliteit van die gasten. Tikken meestal eindeloos rond..zo saai en daar heb ik het geduld niet voor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
5ATB moeten ze verbieden. al moet ik zeggen dat ik zelf 4-5-1 echt een vreselijke K* formatie vind om tegen te spelen.
die postte ik gisteravond alquote:
Sommige hebben slaap nodigquote:
Ik ga zo ontbijten dan kom ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef Thorb het volgende:
Vandaag voor het eerst 451 gespeeld, vind de aansluiting naar de spits wat beperkt. Eerste gewonnen met 3-2 en 2e potje met 5-1 verloren. Kreeg een 2e geel die nogal vreemd was, drukte niet eens op B maar bij het wegdraaien liep ik tegen hem aanDaarna kreeg ik 3 tegengoals in 10 minuten
Ik zweer bij 451. Alleen van belang wat voor type speler je waar zet. Voor mij is een 4*tricks cm met redelijke pace van belang. Niet twee snelle RM/LM, maar zorgen voor balans. Denk aan lm giovinco rm pepe of lm bale en rm blasciscowvski(?) . Als spits deed Klose het heel goed, omdat hij kopsterk is en een redelijk schot. Ook doet Castagnios het daar goed. Als cam een speler die goed kan inspelen zoals Snijder en een creatief 4 of 5 * tricks. Ook kun je met 4-5-1 leuke combinaties maken qua spelers. Hierbij mijn ode aan de 4-5-1quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Balo is wel een beest dit jaar..quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#i6Wmkml0nIhIP:ps3
deze mannen moeten het voor mij doen. Rafael loopt me toch een gaten dicht
en podolski net gehaald... maar dat shot, kwijl kwijl.
balo...die kan er nog wel eens uit gaan. weet alleen nog geen goede vervanger.
Klopt. Ibarbo/Pabon op CF, Martinez en Muriel en pacen maarquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:19 schreef Tim86 het volgende:
4312 is alleen fijn met 2 mega snelle spitsen en veel lobs naar voren..althans, zo spelen ze als ik ze tegenkom. Als ze dat niet doen is het een trechter voorin en win ik altijd simpel met mijn 352
Niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:21 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allemaal
hoelaat is de loting vandaag ?
klik op me eigen link. en zie dat er een heel ander team staat dan ik gelinkt zou hebben.quote:
20dec pasquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:21 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allemaal
20 dec pas.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:21 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Met name de omschakeling is echt waardeloos... Van aanval naar verdediging, ik merk dan ook weinig van de 5 man op het middenveld. Ook het aanvallen wil niet altijd soepel ondanks vrij redelijke CAM spelers. Heb het gevoel dat tijdens mijn games de nadruk op aanval of verdediging ligt, het middenveld blijft soms flink buiten schot.quote:
Dit dus ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef Thorb het volgende:
Vandaag voor het eerst 451 gespeeld, vind de aansluiting naar de spits wat beperkt.
45k dus ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:26 schreef Maver24 het volgende:
gisteravond trouwens ff 60k winst gemaakt in een minuut of 10,
had 3x IF witsel voor goedkoop gekocht en verkocht voor 90k per stuk
1tje voor 50k en 2 voor 80k, dat was ff leuk
een piekquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand al wat kerstcadeau's voor vrouwen ?
bij de etos zijn seksspeeltjes in de aanbieding, max 4 per persoonquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef BDIL het volgende:
en als je meer als 4 vrouwen hebt ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
bij de etos zijn seksspeeltjes in de aanbieding, max 4 per persoon
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef BDIL het volgende:
Je hebt nog 12 uur om te beslissen. Geen idee wat de kwaliteit isquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef BDIL het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
bij de etos zijn seksspeeltjes in de aanbieding, max 4 per persoon
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:33 schreef Revontulet het volgende:
Doumbia is een heerlijk spits in 4-5-1, die kan zelf ook wat creeren, Honda en Danny zijn nou niet stereotype pacehoeren, maar allebei een geweldig schot en een goeie pass, op LM en RM heb ik wel 2 snelle spelers voor de voorzetten, die meestal bij Witsel belanden, die trouwens een meester in kopballen is!
In m'n argentina/portugal 4-5-1 heb ik ongeveer naar dezelfde punten gekeken, alleen op CM meer een passer dan een dribbelaar gezet, Moutinho. Vind Pepe trouwens als verdediger heerlijk spelen, maar hij gaat wel vaak (te ver) mee naar voren!
Dat heeft Adriano bij mij ook... Die moet ik sowieso snel vervangen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:33 schreef Revontulet het volgende:
Vind Pepe trouwens als verdediger heerlijk spelen, maar hij gaat wel vaak (te ver) mee naar voren!
probleem met Pepe is, er zijn geen betere verdedigers voor dat teamquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heeft Adriano bij mij ook... Die moet ik sowieso snel vervangen.
Demougequote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wie zou jij er dan neer zetten?
Niemand, FUT is kutquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wie zou jij er dan neer zetten?
Ik zou Pepe graag toevoegen bij mij... Kost hij ongeveer dat je zo weet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
probleem met Pepe is, er zijn geen betere verdedigers voor dat team
Wil je iets grappigs of iets nuttigs etcquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef BDIL het volgende:
Het is voor me ma en zusjeMe zusje wou een tas maar ik kan geen LV etc betalen, me moeder wilt nooit iets als ik het haar vraag
Nuttigs, maakt me niet uit waar het voor is zolang het maar aanvultquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wil je iets grappigs of iets nuttigs etc
Ik had hem voor 26K, meeste gaan rond de 28-30K BINquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou Pepe graag toevoegen bij mij... Kost hij ongeveer dat je zo weet?
Is nog te doen... Als ik spaar en klein beetje handelquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik had hem voor 26K, meeste gaan rond de 28-30K BIN
Pics van je zusje en moeder, weten we wat bij ze pastquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nuttigs, maakt me niet uit waar het voor is zolang het maar aanvult
Inb4 Dildo's en andere sexspeeltjes
Ja, en dan al jouw en vriendinnen van je zusje op dat ding zetten.... Lekker gillen op dat dingquote:
Je hebt hem kennelijk zelf al cadeau gegevenquote:
of gekregenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hebt hem kennelijk zelf al cadeau gegeven
Morguhquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:47 schreef Kamikazie het volgende:
Goeiemorgen
Al die sneeuw is echt belachelijk vet
Je bent toch geen kind meerquote:
Lengte is bij een keeper van best groot belang. Zijn stats zijn goed, maar bij mij : Size matters.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:45 schreef FCsuarez het volgende:
zijn er eigenlijk nog andere opties dan mandanda op goal in de Ligue 1 ?
anders is zijn IF miss wel een leuke investering.
Dit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sneeuw blijft chill in vakanties, net zoals dat sleeën leuk blijft
that's true. hij hoeft van mij ook niet te spelenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:54 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Lengte is bij een keeper van best groot belang. Zijn stats zijn goed, maar bij mij : Size matters.
Maar hier sleeën is niks vergelijking met wat ik in Kroatie heb meegemaakt op bergen hahaquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sneeuw blijft chill in vakanties, net zoals dat sleeën leuk blijft
Een leuke armbandquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef BDIL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens youtube is veranderd
Feyenoord Rotterdam
Uiteraard, maar dit ziet er ook wel vet uit vind ik hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar hier sleeën is niks vergelijking met wat ik in Kroatie heb meegemaakt op bergen hahaDat is pas ziek genieten
Kijk aan jou heb ik watquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij klopt dit wel een klein beetjeDat liedje is al zeker 1 jaar oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens youtube is veranderd
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Bij mijn zussen geef ik meestal een luchtje. Afgezaagd maar ja, moeten ze maar niet zo vervelend zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kijk aan jou heb ik watSpecifieke suggesties
50 tinten grijs.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb al laatst 2 luchtjes voor me zusje gekocht met haar verjaardagquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij mijn zussen geef ik meestal een luchtje. Afgezaagd maar ja, moeten ze maar niet zo vervelend zijn
geef dan die sexspeeltjes er maar bijquote:
Je kan mij ook cadeau geven, half uur en ik ben wegquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:00 schreef Kamikazie het volgende:
Ik had mijn zus een sjaal en muts gegeven, en voor haar verjaardag moet ik nog even kijken. Misschien wel een sneeuwpop
kost dat?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan mij ook cadeau geven, half uur en ik ben wegNooit dat ze ooit nog zon kerst meemaakt
Als het doordeweeks is gratisquote:
kan je ook garantie geven ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als het doordeweeks is gratisWeekend alleen vervoer
en wat doe je dan zoal? Want je mag wel het pad komen vegenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als het doordeweeks is gratisWeekend alleen vervoer
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
en wat doe je dan zoal? Want je mag wel het pad komen vegen
Penetreren voornamelijk , kan ook koken en de was doen ernaquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
en wat doe je dan zoal? Want je mag wel het pad komen vegen
om het pad te vegen hoef je niet binnen te komenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Penetreren voornamelijk , kan ook koken en de was doen ernaPad vegen doe ik dan voor jou extra
Om te penetreren ook niet , kan zij naar buiten komenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
om het pad te vegen hoef je niet binnen te komen
Ik woon wel in de polder ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Om te penetreren ook niet , kan zij naar buiten komenPassie in de polder
ik zal ff wat opzoeken....quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
ov9292.nl weet dat welquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet jij welke bussen van Tilburg naar Tilburg Uni gaan? De nummers?
?quote:
Oh dat is die ik had gepost toch..nicequote:Op vrijdag 7 december 2012 12:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenteam van gister gemaakt.Die twee Spanjaarden zijn echt ongelovelijk goed.
die is wel erg nice,quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde toch al een keer silver squad maken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dat is die ik had gepost toch..nice
Hoopte al dat iemand hem hier ging maken om hem even te testen..die kerel zelf was er ook al erg positief over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
De stats van sommige UT10 silvers
91 headingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
PjanicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., meer hoef ik niet te zeggen
Toen Reid nog een Deen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vet team! bronze bank!quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.freya-bijoux.n(...)59_74&product_id=774quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef Joodnl het volgende:
[..]
http://www.freya-bijoux.n(...)59_74&product_id=774
Zoiets als dit valt in de smaak....
Maar je heb ze ook goedkoper..... Moet zo ff kijken als het rustiger is!
Hier? Zit even te eten en nog ff voor die database te kloten, ben er zometeenquote:
Je kon toch de stats permanent hoger maken of zoiets toen ? Dus wie weet zijn dat niet echt de basisstats die je op die plaatjes ziet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jammer dat ik zo weinig kan vinden over FUT10 maar de silvers toen waren misschien nog wel beter dan die van de afgelopen 3 edities
Dat was FUT09, die heb ik helemaal niet gespeeld.. FUT10 eigenlijk alleen aan het einde.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kon toch de stats permanent hoger maken of zoiets toen ? Dus wie weet zijn dat niet echt de basisstats die je op die plaatjes ziet.
Ben zelf pas in februari 2011 er in gerold..
Het is wel jammer dat er geen database meer is om die stats terug te zoeken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was FUT09, die heb ik helemaal niet gespeeld.. FUT10 eigenlijk alleen aan het einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo af en toe kom ik nog wel iets tegen over FUT10 zoals dit:Waar haal je ze vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Van het EA forum en ik zoek wat op Google, soms kom ik dan nog iets tegen. Zelf heb ik geen enkele silver in FUT10.quote:
Die waren ook veel beter, Yobo had 87 pace en Cordoba 89quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:56 schreef Tim86 het volgende:
Maar waren de stats van gold nou dan ook zoveel beter toen of sloeg het gewoon nergens op dat dit silvers waren? Ik had in die tijd alleen wat Ajax silvers![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:56 schreef Tim86 het volgende:
Maar waren de stats van gold nou dan ook zoveel beter toen of sloeg het gewoon nergens op dat dit silvers waren? Ik had in die tijd alleen wat Ajax silvers![]()
Is dat niet de IF? Die waren toen nog niet zwart vollgens mij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar deze Rooney heeft andere stats:
[ afbeelding ]
edit.
dat zal wel een IF zijn, voor 5k BIN![]()
Toen kon die ook wel een bal rakenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Torres had 94 pace, 88 dribbling 93 shooting, 85 heading en 5*Ik heb nog wel wat FUT10 golds maar die heb ik volgens mij al een keer gepost.
Kun je voor mij SIF Alex nog vinden. Die was in FUT 11 88 rated of 89 rated.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ronny was een IF van 1 van de laatste weken. 92 shootingBreno was volgens mij 75 maar kreeg een 74 rated IF. Dat zouden ze nu ook moeten doen.
aaiquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:05 schreef Thorb het volgende:
Nog maar 7 leagues
@Iwan kom nu wel online
pics?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:06 schreef BDIL het volgende:
Moet scheiten en liet me zusje spelen laatste 20 minuten, geen tegengoal en zelf bijna gescoordBen trots
Mag ik ook meedoen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:06 schreef BDIL het volgende:
Moet scheiten en liet me zusje spelen laatste 20 minuten, geen tegengoal en zelf bijna gescoordBen trots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |