Yo Iwanquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:55 schreef BDIL het volgende:
GoedemorgenGister na de helft van PSV in slaap gevallen en nu pas wakker
![]()
![]()
Heeft het echt hard gesneeuwd ? dan kan ik me bij werk onderuit lullen dat vertraging erg isquote:
Er ligt hier nu wel een aardige laag en het sneeuwt nog. Het begon pas om 6/7 uur ofzo maar gaat nu wel hard. Het waait ook nog eens hard dus ik ga er niet door heenquote:Op vrijdag 7 december 2012 07:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heeft het echt hard gesneeuwd ? dan kan ik me bij werk onderuit lullen dat vertraging erg is
Ik keek bij mij naar buiten en zag wel sneeuw liggen, misschien 4-5 cm. Maar nu gebeurt er niks, hopelijk is dit de stilte voor de stormquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er ligt hier nu wel een aardige laag en het sneeuwt nog. Het begon pas om 6/7 uur ofzo maar gaat nu wel hard. Het waait ook nog eens hard dus ik ga er niet door heen
Zeg dan even dat je naar buiten ging en bent gevallenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik keek bij mij naar buiten en zag wel sneeuw liggen, misschien 4-5 cm. Maar nu gebeurt er niks, hopelijk is dit de stilte voor de storm
Dat gaat lukkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeg dan even dat je naar buiten ging en bent gevallen
Kunnen we dagje clubben
Sterktequote:Op vrijdag 7 december 2012 08:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat gaat lukkenHeb net gemaild over mijn afwezigheid de komende periode
Ja maar ik zit normaal in de metro 30 min, dan 15 minuten lopen naar werk en moet van huis 10 minuten lopen naar metro dus reis in principe bijna een uur naar werk. Met dit weer is er sowieso vertraging en vallen sommige diensten weg (metro gaat groot gedeelte boven de grond richting werk), heb geen zin om 5 x op mijn bek te gaan en nog is 2 uur reizen, terugweg ben ik pas 12 uur thuisquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:29 schreef vanpers het volgende:
Hier in Noord Brabant sneeuwt het nog steeds, maar toch aangekomen op het werk
Of terug rijdt er helemaal niets meer, dat had ik vorig jaar. Moest ik of 12 kilometer lopen of een tijd wachtenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar ik zit normaal in de metro 30 min, dan 15 minuten lopen naar werk en moet van huis 10 minuten lopen naar metro dus reis in principe bijna een uur naar werk. Met dit weer is er sowieso vertraging en vallen sommige diensten weg (metro gaat groot gedeelte boven de grond richting werk), heb geen zin om 5 x op mijn bek te gaan en nog is 2 uur reizen, terugweg ben ik pas 12 uur thuis
Groot gelijk dat je thuis blijft. Wordt dat thuis werken of FUT spelenquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar ik zit normaal in de metro 30 min, dan 15 minuten lopen naar werk en moet van huis 10 minuten lopen naar metro dus reis in principe bijna een uur naar werk. Met dit weer is er sowieso vertraging en vallen sommige diensten weg (metro gaat groot gedeelte boven de grond richting werk), heb geen zin om 5 x op mijn bek te gaan en nog is 2 uur reizen, terugweg ben ik pas 12 uur thuis
Clubsquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:37 schreef vanpers het volgende:
[..]
Groot gelijk dat je thuis blijft. Wordt dat thuis werken of FUT spelen?
Dat spelen jullie ook veel ja.quote:
Online met Fokkersquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:40 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat spelen jullie ook veel ja.
Speel je dan met je online VP(is dit jaar anders dan offline VP toch?) samen in een zelf aangemaakt team? Speel je op de PS3 of Xbox?
Had met vrienden in FIFA 12 ook zo'n team. Moet je in het begin wel heel erg aan elkaar wennen maar daarna is het wel gaaf. Heb alleen geen koptelefoon meer.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Online met FokkersXbox
Op de PS3 hebben ze ook fokkers die clubben
CL en ELquote:Op vrijdag 7 december 2012 08:50 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wie gaat er loten dan?
Suprise voor Kerst of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |