Ik wilde toch al een keer silver squad maken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dat is die ik had gepost toch..nice
Hoopte al dat iemand hem hier ging maken om hem even te testen..die kerel zelf was er ook al erg positief over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
De stats van sommige UT10 silvers
91 headingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
PjanicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., meer hoef ik niet te zeggen
Toen Reid nog een Deen wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vet team! bronze bank!quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenteam van gister gemaakt.Die twee Spanjaarden zijn echt ongelovelijk goed.
http://www.freya-bijoux.n(...)59_74&product_id=774quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kijk aan jou heb ik watSpecifieke suggesties
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:41 schreef Joodnl het volgende:
[..]
http://www.freya-bijoux.n(...)59_74&product_id=774
Zoiets als dit valt in de smaak....
Maar je heb ze ook goedkoper..... Moet zo ff kijken als het rustiger is!
Hier? Zit even te eten en nog ff voor die database te kloten, ben er zometeenquote:
Je kon toch de stats permanent hoger maken of zoiets toen ? Dus wie weet zijn dat niet echt de basisstats die je op die plaatjes ziet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jammer dat ik zo weinig kan vinden over FUT10 maar de silvers toen waren misschien nog wel beter dan die van de afgelopen 3 edities
Dat was FUT09, die heb ik helemaal niet gespeeld.. FUT10 eigenlijk alleen aan het einde.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kon toch de stats permanent hoger maken of zoiets toen ? Dus wie weet zijn dat niet echt de basisstats die je op die plaatjes ziet.
Ben zelf pas in februari 2011 er in gerold..
Het is wel jammer dat er geen database meer is om die stats terug te zoeken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was FUT09, die heb ik helemaal niet gespeeld.. FUT10 eigenlijk alleen aan het einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |