50 tinten grijs.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kijk aan jou heb ik watSpecifieke suggesties
Ik heb al laatst 2 luchtjes voor me zusje gekocht met haar verjaardagquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij mijn zussen geef ik meestal een luchtje. Afgezaagd maar ja, moeten ze maar niet zo vervelend zijn
geef dan die sexspeeltjes er maar bijquote:
Je kan mij ook cadeau geven, half uur en ik ben wegquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:00 schreef Kamikazie het volgende:
Ik had mijn zus een sjaal en muts gegeven, en voor haar verjaardag moet ik nog even kijken. Misschien wel een sneeuwpop
kost dat?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan mij ook cadeau geven, half uur en ik ben wegNooit dat ze ooit nog zon kerst meemaakt
Als het doordeweeks is gratisquote:
kan je ook garantie geven ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als het doordeweeks is gratisWeekend alleen vervoer
en wat doe je dan zoal? Want je mag wel het pad komen vegenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als het doordeweeks is gratisWeekend alleen vervoer
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
en wat doe je dan zoal? Want je mag wel het pad komen vegen
Penetreren voornamelijk , kan ook koken en de was doen ernaquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
en wat doe je dan zoal? Want je mag wel het pad komen vegen
om het pad te vegen hoef je niet binnen te komenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Penetreren voornamelijk , kan ook koken en de was doen ernaPad vegen doe ik dan voor jou extra
Om te penetreren ook niet , kan zij naar buiten komenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
om het pad te vegen hoef je niet binnen te komen
Ik woon wel in de polder ja.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Om te penetreren ook niet , kan zij naar buiten komenPassie in de polder
ik zal ff wat opzoeken....quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kijk aan jou heb ik watSpecifieke suggesties
ov9292.nl weet dat welquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet jij welke bussen van Tilburg naar Tilburg Uni gaan? De nummers?
?quote:
Oh dat is die ik had gepost toch..nicequote:Op vrijdag 7 december 2012 12:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenteam van gister gemaakt.Die twee Spanjaarden zijn echt ongelovelijk goed.
die is wel erg nice,quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenteam van gister gemaakt.Die twee Spanjaarden zijn echt ongelovelijk goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |