Pics van je zusje en moeder, weten we wat bij ze pastquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nuttigs, maakt me niet uit waar het voor is zolang het maar aanvult
Inb4 Dildo's en andere sexspeeltjes
Ja, en dan al jouw en vriendinnen van je zusje op dat ding zetten.... Lekker gillen op dat dingquote:
Je hebt hem kennelijk zelf al cadeau gegevenquote:
of gekregenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hebt hem kennelijk zelf al cadeau gegeven
Morguhquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:47 schreef Kamikazie het volgende:
Goeiemorgen
Al die sneeuw is echt belachelijk vet
Je bent toch geen kind meerquote:
Lengte is bij een keeper van best groot belang. Zijn stats zijn goed, maar bij mij : Size matters.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:45 schreef FCsuarez het volgende:
zijn er eigenlijk nog andere opties dan mandanda op goal in de Ligue 1 ?
anders is zijn IF miss wel een leuke investering.
Dit.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sneeuw blijft chill in vakanties, net zoals dat sleeën leuk blijft
that's true. hij hoeft van mij ook niet te spelenquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:54 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Lengte is bij een keeper van best groot belang. Zijn stats zijn goed, maar bij mij : Size matters.
Maar hier sleeën is niks vergelijking met wat ik in Kroatie heb meegemaakt op bergen hahaquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sneeuw blijft chill in vakanties, net zoals dat sleeën leuk blijft
Een leuke armbandquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand al wat kerstcadeau's voor vrouwen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens youtube is veranderd
Feyenoord Rotterdam
Uiteraard, maar dit ziet er ook wel vet uit vind ik hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar hier sleeën is niks vergelijking met wat ik in Kroatie heb meegemaakt op bergen hahaDat is pas ziek genieten
Kijk aan jou heb ik watquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij klopt dit wel een klein beetjeDat liedje is al zeker 1 jaar oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens youtube is veranderd
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Bij mijn zussen geef ik meestal een luchtje. Afgezaagd maar ja, moeten ze maar niet zo vervelend zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kijk aan jou heb ik watSpecifieke suggesties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |