een piekquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand al wat kerstcadeau's voor vrouwen ?
bij de etos zijn seksspeeltjes in de aanbieding, max 4 per persoonquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef BDIL het volgende:
en als je meer als 4 vrouwen hebt ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
bij de etos zijn seksspeeltjes in de aanbieding, max 4 per persoon
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef BDIL het volgende:
Je hebt nog 12 uur om te beslissen. Geen idee wat de kwaliteit isquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef BDIL het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
bij de etos zijn seksspeeltjes in de aanbieding, max 4 per persoon
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:33 schreef Revontulet het volgende:
Doumbia is een heerlijk spits in 4-5-1, die kan zelf ook wat creeren, Honda en Danny zijn nou niet stereotype pacehoeren, maar allebei een geweldig schot en een goeie pass, op LM en RM heb ik wel 2 snelle spelers voor de voorzetten, die meestal bij Witsel belanden, die trouwens een meester in kopballen is!
In m'n argentina/portugal 4-5-1 heb ik ongeveer naar dezelfde punten gekeken, alleen op CM meer een passer dan een dribbelaar gezet, Moutinho. Vind Pepe trouwens als verdediger heerlijk spelen, maar hij gaat wel vaak (te ver) mee naar voren!
Dat heeft Adriano bij mij ook... Die moet ik sowieso snel vervangen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:33 schreef Revontulet het volgende:
Vind Pepe trouwens als verdediger heerlijk spelen, maar hij gaat wel vaak (te ver) mee naar voren!
probleem met Pepe is, er zijn geen betere verdedigers voor dat teamquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heeft Adriano bij mij ook... Die moet ik sowieso snel vervangen.
Demougequote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wie zou jij er dan neer zetten?
Niemand, FUT is kutquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wie zou jij er dan neer zetten?
Ik zou Pepe graag toevoegen bij mij... Kost hij ongeveer dat je zo weet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
probleem met Pepe is, er zijn geen betere verdedigers voor dat team
Wil je iets grappigs of iets nuttigs etcquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef BDIL het volgende:
Het is voor me ma en zusjeMe zusje wou een tas maar ik kan geen LV etc betalen, me moeder wilt nooit iets als ik het haar vraag
Nuttigs, maakt me niet uit waar het voor is zolang het maar aanvultquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wil je iets grappigs of iets nuttigs etc
Ik had hem voor 26K, meeste gaan rond de 28-30K BINquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou Pepe graag toevoegen bij mij... Kost hij ongeveer dat je zo weet?
Is nog te doen... Als ik spaar en klein beetje handelquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik had hem voor 26K, meeste gaan rond de 28-30K BIN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |