Sommige hebben slaap nodigquote:
Ik ga zo ontbijten dan kom ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef Thorb het volgende:
Vandaag voor het eerst 451 gespeeld, vind de aansluiting naar de spits wat beperkt. Eerste gewonnen met 3-2 en 2e potje met 5-1 verloren. Kreeg een 2e geel die nogal vreemd was, drukte niet eens op B maar bij het wegdraaien liep ik tegen hem aanDaarna kreeg ik 3 tegengoals in 10 minuten
Ik zweer bij 451. Alleen van belang wat voor type speler je waar zet. Voor mij is een 4*tricks cm met redelijke pace van belang. Niet twee snelle RM/LM, maar zorgen voor balans. Denk aan lm giovinco rm pepe of lm bale en rm blasciscowvski(?) . Als spits deed Klose het heel goed, omdat hij kopsterk is en een redelijk schot. Ook doet Castagnios het daar goed. Als cam een speler die goed kan inspelen zoals Snijder en een creatief 4 of 5 * tricks. Ook kun je met 4-5-1 leuke combinaties maken qua spelers. Hierbij mijn ode aan de 4-5-1quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben nu deze opstelling momenteel aan het uitproberen maar echt lekker wil het nog niet lopen. Alleen zo zuur om wéér te switchen.
Wat is een goed systeem voor knuppels zoals ik die er niets van bakken?
Balo is wel een beest dit jaar..quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ff#i6Wmkml0nIhIP:ps3
deze mannen moeten het voor mij doen. Rafael loopt me toch een gaten dicht
en podolski net gehaald... maar dat shot, kwijl kwijl.
balo...die kan er nog wel eens uit gaan. weet alleen nog geen goede vervanger.
Klopt. Ibarbo/Pabon op CF, Martinez en Muriel en pacen maarquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:19 schreef Tim86 het volgende:
4312 is alleen fijn met 2 mega snelle spitsen en veel lobs naar voren..althans, zo spelen ze als ik ze tegenkom. Als ze dat niet doen is het een trechter voorin en win ik altijd simpel met mijn 352
Niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:21 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allemaal
hoelaat is de loting vandaag ?
klik op me eigen link. en zie dat er een heel ander team staat dan ik gelinkt zou hebben.quote:
20dec pasquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:21 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allemaal
20 dec pas.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:21 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Met name de omschakeling is echt waardeloos... Van aanval naar verdediging, ik merk dan ook weinig van de 5 man op het middenveld. Ook het aanvallen wil niet altijd soepel ondanks vrij redelijke CAM spelers. Heb het gevoel dat tijdens mijn games de nadruk op aanval of verdediging ligt, het middenveld blijft soms flink buiten schot.quote:
Dit dus ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:16 schreef Thorb het volgende:
Vandaag voor het eerst 451 gespeeld, vind de aansluiting naar de spits wat beperkt.
45k dus ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:26 schreef Maver24 het volgende:
gisteravond trouwens ff 60k winst gemaakt in een minuut of 10,
had 3x IF witsel voor goedkoop gekocht en verkocht voor 90k per stuk
1tje voor 50k en 2 voor 80k, dat was ff leuk
een piekquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand al wat kerstcadeau's voor vrouwen ?
bij de etos zijn seksspeeltjes in de aanbieding, max 4 per persoonquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef BDIL het volgende:
en als je meer als 4 vrouwen hebt ?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
bij de etos zijn seksspeeltjes in de aanbieding, max 4 per persoon
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef BDIL het volgende:
Je hebt nog 12 uur om te beslissen. Geen idee wat de kwaliteit isquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:30 schreef BDIL het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
bij de etos zijn seksspeeltjes in de aanbieding, max 4 per persoon
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:33 schreef Revontulet het volgende:
Doumbia is een heerlijk spits in 4-5-1, die kan zelf ook wat creeren, Honda en Danny zijn nou niet stereotype pacehoeren, maar allebei een geweldig schot en een goeie pass, op LM en RM heb ik wel 2 snelle spelers voor de voorzetten, die meestal bij Witsel belanden, die trouwens een meester in kopballen is!
In m'n argentina/portugal 4-5-1 heb ik ongeveer naar dezelfde punten gekeken, alleen op CM meer een passer dan een dribbelaar gezet, Moutinho. Vind Pepe trouwens als verdediger heerlijk spelen, maar hij gaat wel vaak (te ver) mee naar voren!
Dat heeft Adriano bij mij ook... Die moet ik sowieso snel vervangen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:33 schreef Revontulet het volgende:
Vind Pepe trouwens als verdediger heerlijk spelen, maar hij gaat wel vaak (te ver) mee naar voren!
probleem met Pepe is, er zijn geen betere verdedigers voor dat teamquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat heeft Adriano bij mij ook... Die moet ik sowieso snel vervangen.
Demougequote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wie zou jij er dan neer zetten?
Niemand, FUT is kutquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wie zou jij er dan neer zetten?
Ik zou Pepe graag toevoegen bij mij... Kost hij ongeveer dat je zo weet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:35 schreef Revontulet het volgende:
[..]
probleem met Pepe is, er zijn geen betere verdedigers voor dat team
Wil je iets grappigs of iets nuttigs etcquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef BDIL het volgende:
Het is voor me ma en zusjeMe zusje wou een tas maar ik kan geen LV etc betalen, me moeder wilt nooit iets als ik het haar vraag
Nuttigs, maakt me niet uit waar het voor is zolang het maar aanvultquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wil je iets grappigs of iets nuttigs etc
Ik had hem voor 26K, meeste gaan rond de 28-30K BINquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou Pepe graag toevoegen bij mij... Kost hij ongeveer dat je zo weet?
Is nog te doen... Als ik spaar en klein beetje handelquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik had hem voor 26K, meeste gaan rond de 28-30K BIN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |