shame on you, ik denk dat ik eigenlijk over pace ook niets mag zeggen met balotelli en poldi. maar toch een andere league dan eminike en wellitonquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik werd gisteren anaal vernederd door iemand met Klose en Toni.
Won wel met 5-3, maar puur omdat ik meer pace had
Daar heb je op de pc dan weer niet zoveel last van.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heel soms heb je nog wel eens een wedstrijdje dat je niet tegen een pace-abuser moetze zijn alleen zeldzaam.
Inderdaad mee eens... wat betreft Pace en First touch. H2H?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pace is te belanrgijk, first touch is overdreven. H2H speelt veel lekkerder. Meer controle over wat je doet imo.
Nou, succes met al die pakjes in de toekomstquote:
Ga er geen meer halen van mijn zuurverdiende coinsquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, succes met al die pakjes in de toekomst
Head 2 head.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Inderdaad mee eens... wat betreft Pace en First touch. H2H?
Ooh... Ik las alleen nog maarquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:06 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ga er geen meer halen van mijn zuurverdiende coins
ach ik had ook een 5ATB team, speelde best goed en dat was het enige team waar ik niet alles kansloos mee verloorquote:Op vrijdag 7 december 2012 11:07 schreef Revontulet het volgende:
als je met dit team verliest ben je echt een noob...(dit is mijn noodteam om te handhaven als ik bijna degradeersorry, don't hate me
)
Emenike - Welliton
Ronaldinho
Carlos Eduardo - Ramires
Luis filipe - Santana - Naldo - Dede - Jonathan
Heb het team nu 2 of 3 keer gebruikt, ga waarschijnlijk ronaldinho, Carlos Eduardo en Ramires voor een ander team gebruiken, ze spelen heerlijk maar voelt niet goed voor m'n geweten om met 5 ATB te spelen...
4-5-1 is een van de meest kwetsbare systemen, het tegengestelde van 5atb zo'n beetjequote:Op vrijdag 7 december 2012 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
5ATB moeten ze verbieden. al moet ik zeggen dat ik zelf 4-5-1 echt een vreselijke K* formatie vind om tegen te spelen.
Ben nu deze opstelling momenteel aan het uitproberen maar echt lekker wil het nog niet lopen. Alleen zo zuur om wéér te switchen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4-5-1 is een van de meest kwetsbare systemen, het tegengestelde van 5atb zo'n beetje
speel zelf 41212 met backs die redelijk opkomen, ik word altijd genomen met de lange bal op rechts of links waarna er een vreselijke sprint komt van de tegenstander.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4-5-1 is een van de meest kwetsbare systemen, het tegengestelde van 5atb zo'n beetje
Als je aanvallende LM en RM hebt dan heb je alleen een CM voor de balans (en daar heb ik Luiz Gustavo die ook constant naar voren rent ondanks med/high work rates).
Wat gaat er niet goed dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben nu deze opstelling momenteel aan het uitproberen maar echt lekker wil het nog niet lopen. Alleen zo zuur om wéér te switchen.
Wat is een goed systeem voor knuppels zoals ik die er niets van bakken?
3-5-2 zullen de meesten roepen, maar dat ik vind zelf dan weer niet zo fijn.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben nu deze opstelling momenteel aan het uitproberen maar echt lekker wil het nog niet lopen. Alleen zo zuur om wéér te switchen.
Wat is een goed systeem voor knuppels zoals ik die er niets van bakken?
Lastig ja, maar meer door de mentaliteit van die gasten. Tikken meestal eindeloos rond..zo saai en daar heb ik het geduld niet voor.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
5ATB moeten ze verbieden. al moet ik zeggen dat ik zelf 4-5-1 echt een vreselijke K* formatie vind om tegen te spelen.
die postte ik gisteravond alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |