Je kan toch wel overweg met PS?quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:30 schreef detennismaster het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon paint voor de mac hebben, moet dit schematje even snel wat netter maken maar op een apple is dat veel gedoe.
[ afbeelding ]
Photoshop heb ik nog niet op mijn nieuwe computer en ik heb het eerlijk gezegd ook nog nooit gebruikt.quote:
Matavz speelt komend weekend weer in de spits, Narsingh naar de bank, Lens gaat dus weer naar rechtsquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:53 schreef Tim86 het volgende:
Op RF/RW zou ik Lens gebruiken omdat zijn schot gewoon tig keer beter is. Op RM Narsingh.
Lens heeft betere workrates voor een RF/RW, beter schot, betere weak foot en overall zelfs hogere stats (ondanks 76 vs 77). Narsingh heeft voor RM weer betere workrates, betere pass en is sneller.
[ afbeelding ]
Ik hoop nog steeds op een IF striker Lens![]()
![]()
![]()
Ja I know, maar ik blijf hopenquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Matavz speelt komend weekend weer in de spits, Narsingh naar de bank, Lens gaat dus weer naar rechtsAls Matavz goed speelt kan je dat dus een tijdje vergeten...
En als je het niet wil lezen doe je dat lekker niet, dus geen tl;dr en dat soort onzinquote:The point these theories are based on is that yes packs are based on luck, however, the common misconception that luck = random is not the case. Packs are based on a computer code or algorithm that decides what is pulled and are not random. Hence cardweight: for packs to be truly random every card would have an equal chance of being pulled and the numbers drawn out of a hat, as it stands there is the influence of an algorithm aiding in the process of deciding what cards you get. It’s pretty much impossible to code something sophisticated yet truly random, hence there will always be patterns.
These patterns that I’ve noticed come from the fact that I’ve opened 2,000+ bronze packs and about 200 gold packs so far this year.
One of them is ‘batches’ as in a certain common card becomes more readily available for a short period to up its quantity on the market/circulation in the case of discards and maintain the fact that it should be a ‘common card.’ This is most evident in bronze kits, I’m assuming there are about 150 teams that have bronze kits in the game and yet time and time again you get the home and away kit of a same team, or the same kit 2 times in 4 packs. This has happened to me at a rate far more than 1 every 22,500 packs as should be suggested if we take the odds of it happening (150x150). Once or twice may be possible but this has happened to me about 30 times, meaning my odds are more like 1 in 70 rather than 1 in 22,500, I don’t think that can be classed as ‘random fluke’ over the size of my sample.
Linking in to this at the other end you have a ‘limit’ on the amount of times the top cards can be pulled to keep their rarity roughly in check. My examples for this is that whenever I have gold packed binged in a good TOTW (like this week) I have got nothing, whenever I have done it in a poor TOTW my pulls have been consistently a lot better (pulls such as Vidic, RVP, Aguero, Falcao.) This seems to suggest the less packs being opened the more chance you have of getting a good pull. Evidence of this on a better scale allowing for fewer anomalies is again in bronze packs, this time in bronze team fitness cards. On weeks with no bronze IFs of note I usually get a squad fitness every 6 or 7 packs. This week with Melo so far I have opened 298 packs, I’ve only been getting a squad fitness every 30 packs or so, the same happened during the week Akinfenwa was out. Further evidence of that is I watch the market of Karleigh Osborne and Yassine Benzia (two of the top bronzes) pretty closely. In the time I have been watching them (since the game came out) there has never been a huge rise in the amount on the market, something you would have imagined to have happened at least once since the game came out if it was truly random.
The exceptions are obviously TOTY when the number of top cards will obviously shoot up, this suggests that a limit isn’t a fixed number but simply a decreased likelihood the more packs are opened, no constrictions, still luck or random, just less random than you might think.
I’m by no means right, this is just what I’ve experienced in a huge sample size seems to suggest it. Would love to hear your thoughts – be it supportive or anything that disproves my theory!
Hoezo is het raar dat een mod dit schrijft? Zijn gewoon bevindingen en dat van dat random niet bestaat vanuit een computer dat klopt ook. Dat probeer ik StijnDa al maanden uit te leggenquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Wel interessant dit..dat notabene een mod dit schrijft
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2115127.page
[..]
En als je het niet wil lezen doe je dat lekker niet, dus geen tl;dr en dat soort onzin
Denk dat EA liever heeft dat mensen denken dat ze net zoveel kans maken of zelfs meer tijdens happy hour etc. Kopen, kopen, kopen, dat willen ze zien.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo is het raar dat een mod dit schrijft? Zijn gewoon bevindingen en dat van dat random niet bestaat vanuit een computer dat klopt ook. Dat probeer ik StijnDa al maanden uit te leggen
Interessantquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:00 schreef Tim86 het volgende:
Wel interessant dit..dat notabene een mod dit schrijft
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2115127.page
[..]
En als je het niet wil lezen doe je dat lekker niet, dus geen tl;dr en dat soort onzin
Tsjah, dit is ook 'maar' een trial mod. Die heeft in principe niks met EA te maken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat EA liever heeft dat mensen denken dat ze net zoveel kans maken of zelfs meer tijdens happy hour etc. Kopen, kopen, kopen, dat willen ze zien.
Nou ik kan me niet meer precies herinneren waar dat over ging maar het is zeker niet hetzelfdequote:Op vrijdag 7 december 2012 01:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo is het raar dat een mod dit schrijft? Zijn gewoon bevindingen en dat van dat random niet bestaat vanuit een computer dat klopt ook. Dat probeer ik StijnDa al maanden uit te leggen
Over rebounds ofzo, dat die nooit 100% random waren ofzo. Ouwequote:Op vrijdag 7 december 2012 01:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nou ik kan me niet meer precies herinneren waar dat over ging maar het is zeker niet hetzelfde
Wat was die discussie dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Over rebounds ofzo, dat die nooit 100% random waren ofzo. Ouwe![]()
![]()
Ohjaquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Over rebounds ofzo, dat die nooit 100% random waren ofzo. Ouwe![]()
![]()
Dan gaat wel iedereen denk ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:19 schreef Tim86 het volgende:
Wat zou de beste tijd zijn om morgen van Utrecht richting Brabant te gaan..moet met de trein. Ochtend ga ik sowieso niet doen want dan is het weer op zijn slechtst..denk maar begin vd middag ofzo
Ik vraag het me ook af.. Moet van Maastricht naar Eindhoven. Wil niet te vroeg gaan door het weer maar te laat is ook zeker geen optie, voor hetzelfde geld duurt het allemaal heel lang en zit heb je vertraging tot in de avond, dus enige optie is eigenlijk vroeg in de middag.quote:Op vrijdag 7 december 2012 01:19 schreef Tim86 het volgende:
Wat zou de beste tijd zijn om morgen van Utrecht richting Brabant te gaan..moet met de trein. Ochtend ga ik sowieso niet doen want dan is het weer op zijn slechtst..denk maar begin vd middag ofzo
Dat werkverkeer is dan ook het grootste probleemquote:Op vrijdag 7 december 2012 01:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan gaat wel iedereen denk ik
e: Njah, behalve werkverkeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |