quote:Op donderdag 6 december 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
Of die ene Oekrainse verdediger die ze ook na een jaar alweer wegdeden.
chygrynskiyquote:

Er moeten meer formaties zijn waar je mee kan spelenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:51 schreef vandermar het volgende:
Eigenlijk zou ik wel eens een andere formatie willen proberen maar met andere formaties dan 3-5-2 kan ik niets
Van alles en nogwat. Ene keer wat meer skillen, andere keer wat meer passen. Eigenlijk niet over de vleugels rennen en crossen.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er moeten meer formaties zijn waar je mee kan spelen![]()
Wat is je manier van aanvallen? Compact door het midden of langere passes en de ruimte zoeken aan de zijkant?
Je zou 41212 kunnen proberenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van alles en nogwat. Ene keer wat meer skillen, andere keer wat meer passen. Eigenlijk niet over de vleugels rennen en crossen.
Hoewel dat wel een onderdeel is van voetbal. De haat daartegen kan ik niet zo goed begrijpen eigenlijk (niet persoonlijk van jou ofzo, maar in het algemeen).quote:Op donderdag 6 december 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van alles en nogwat. Ene keer wat meer skillen, andere keer wat meer passen. Eigenlijk niet over de vleugels rennen en crossen.
Daar verkracht je je halven zo in die formatie. 4-2-3-1 heb ik ook geprobeerd en ging wel redelijk maar lang niet zo fijn als 352. 4-3-2-1 ging echt bagger, aan alle kanten eruit gecounterd.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je zou 41212 kunnen proberenWel duurder.
Ik heb maar een team waarmee ik kan pace abusenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik speel eigenlijk alleen met dat team wat Tim me toen ooit aanraadde tho', waarbij rennen en crossen ook niet echt ideaal is.
Dat was vorig jaar wel, maar ik moet zeggen heb dit jaar nog geen 41212 gespeeld. Ze hebben wel de ruimte als RM en LM om op te komen of terug te zakken. Misschien moet je er gewoon een voetballer neer zetten in plaats van een standaard pacehoertje op de flank, dan is het gewoon een extra CM.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar verkracht je je halven zo in die formatie. 4-2-3-1 heb ik ook geprobeerd en ging wel redelijk maar lang niet zo fijn als 352. 4-3-2-1 ging echt bagger, aan alle kanten eruit gecounterd.
Die braziliaanse CAMquote:Op vrijdag 7 december 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2100552.page
Best een interessant team
Die rechterCAM heeft fucking zieke stats.quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |