Welke film/wat voor soort film?quote:
Dark knight risesquote:
Tja, je bent het nog niet vergeten neem ik aan? Of was je slaperig? Je kijkt films omdat je het leuk vindt..als je het eerste half uur nog een keer WIL zien moet je het vooral doenquote:
Ik weet de grote lijn nog welquote:Op donderdag 6 december 2012 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, je bent het nog niet vergeten neem ik aan? Of was je slaperig? Je kijkt films omdat je het leuk vindt..als je het eerste half uur nog een keer WIL zien moet je het vooral doen
Ik in het stadion. Toen ze het in blessuretijd nog even spannend gingen maken. Ongelofelijk hoe snel hij toen was en hoe dik hij nu is. Kees "skeletor" van Wonderen is volgens mij geen grammetje aangekomen.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wel live op tv, werd hij door Kees van Wonderen uit de wedstrijd gespeeld
lol sowieso niet, zorgen dat je weet waar je gestopt was en doorrrquote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
Als je van een film een half uur hebt gezien en daarna kijk je niet verder omdat het kan, kijk je dan de volgende keer dat half uur weer?
Waar is Iniesta?quote:Op donderdag 6 december 2012 23:17 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Gio op LB
Belletti/Olegeur op RB
en eigenlijk Edmilson op CM.
dat waren pas tijden
die deed nog niet altijd mee.quote:
die goal van Giuly tegen Ac milan in het jaar dat ze de cl wonnen.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Oleguerwat een baas was dat, die man kon zó goed passen
Vaker dan van Bommel hoor. Iniesta was toen al een basisspeler.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
die deed nog niet altijd mee.
dit was meer de basis elf toen.
o ja had het uit me hoofd gedaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vaker dan van Bommel hoor. Iniesta was toen al een basisspeler.
Oleguer speelde amper joh..Zambrotta, MIlito en Thuram zaten ook in dat team. En Iniesta speelde toen ook al megaveel. Messi ook al best vaakquote:Op donderdag 6 december 2012 23:17 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Gio op LB
Belletti/Olegeur op RB
en eigenlijk Edmilson op CM.
dat waren pas tijden
in 2006 he.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oleguer speelde amper joh..Zambrotta, MIlito en Thuram zaten ook in dat team. En Iniesta speelde toen ook al megaveel. Messi ook al best vaak
Bommel zat zeker niet bij de beste 11
En supersub Larssonquote:Op donderdag 6 december 2012 23:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
in 2006 he.
hij heeft wel de CL finale gespeeld.
Zambrotta kwam daarna, maar die ging weer weg na 1 jaar.
Messi speelde wel veel ja.
ja die scoorde vaak.quote:
hij scoorde wel de 1-0 tegen milan die beslissend was over 2 wedstrijden.quote:
Ja, die heeft het nooit kunnen brengen. Net als Hlebquote:
Giuly was soms nog wel eens nuttig.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, die heeft het nooit kunnen brengen. Net als Hleb
30 miljoen voor betaaldquote:Op donderdag 6 december 2012 23:35 schreef vandermar het volgende:
Of die ene Oekrainse verdediger die ze ook na een jaar alweer wegdeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |