Dikquote:Op donderdag 6 december 2012 22:38 schreef Djeetje het volgende:
verdienen youtubers zoals KSI geld met youtube ?
Ik wel live op tv, werd hij door Kees van Wonderen uit de wedstrijd gespeeldquote:Op donderdag 6 december 2012 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
!
jammer dat ik hem nooit live heb kunnen zien
Voor een 1 actie van hem kom je al naar het stadion toe.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
!
jammer dat ik hem nooit live heb kunnen zien
BPL middenveldersquote:Op donderdag 6 december 2012 22:47 schreef leoon. het volgende:
Oke nog maar een keer proberen.
Hoe dit af te maken?
[ afbeelding ]
Moet je zelf weten.quote:
SIF Fellaini gehad, en die is wel de moeite waardquote:Op donderdag 6 december 2012 22:53 schreef leoon. het volgende:
[..]
Niemand mee gespeeld of is gerrard voor minder geld beter en verdedigender?
Oke super, lijkt me namelijk wel baas toure en fellaini naast elkaar.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
SIF Fellaini gehad, en die is wel de moeite waard
Ja had ik ook, maar vond het wat log aanvoelen met 2 van die grote mannen op het middenveldquote:Op donderdag 6 december 2012 22:56 schreef leoon. het volgende:
[..]
Oke super, lijkt me namelijk wel baas toure en fellaini naast elkaar.
Nee, tenzij er echt een lange tijd tussen zit.quote:Op donderdag 6 december 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
Als je van een film een half uur hebt gezien en daarna kijk je niet verder omdat het kan, kijk je dan de volgende keer dat half uur weer?
Week zit ertussenquote:Op donderdag 6 december 2012 23:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, tenzij er echt een lange tijd tussen zit.
quote:Op donderdag 6 december 2012 23:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, tenzij er echt een lange tijd tussen zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |