SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo af en toe kom ik nog wel iets tegen over FUT10 zoals dit:Waar haal je ze vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Van het EA forum en ik zoek wat op Google, soms kom ik dan nog iets tegen. Zelf heb ik geen enkele silver in FUT10.quote:
Die waren ook veel beter, Yobo had 87 pace en Cordoba 89quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:56 schreef Tim86 het volgende:
Maar waren de stats van gold nou dan ook zoveel beter toen of sloeg het gewoon nergens op dat dit silvers waren? Ik had in die tijd alleen wat Ajax silvers![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:56 schreef Tim86 het volgende:
Maar waren de stats van gold nou dan ook zoveel beter toen of sloeg het gewoon nergens op dat dit silvers waren? Ik had in die tijd alleen wat Ajax silvers![]()
Is dat niet de IF? Die waren toen nog niet zwart vollgens mij.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar deze Rooney heeft andere stats:
[ afbeelding ]
edit.
dat zal wel een IF zijn, voor 5k BIN![]()
Toen kon die ook wel een bal rakenquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
IF Torres had 94 pace, 88 dribbling 93 shooting, 85 heading en 5*Ik heb nog wel wat FUT10 golds maar die heb ik volgens mij al een keer gepost.
Kun je voor mij SIF Alex nog vinden. Die was in FUT 11 88 rated of 89 rated.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Ronny was een IF van 1 van de laatste weken. 92 shootingBreno was volgens mij 75 maar kreeg een 74 rated IF. Dat zouden ze nu ook moeten doen.
aaiquote:Op vrijdag 7 december 2012 13:05 schreef Thorb het volgende:
Nog maar 7 leagues
@Iwan kom nu wel online
pics?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:06 schreef BDIL het volgende:
Moet scheiten en liet me zusje spelen laatste 20 minuten, geen tegengoal en zelf bijna gescoordBen trots
Mag ik ook meedoen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:06 schreef BDIL het volgende:
Moet scheiten en liet me zusje spelen laatste 20 minuten, geen tegengoal en zelf bijna gescoordBen trots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |