SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit.....quote:Op donderdag 6 december 2012 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik mis ongetwijfeld iets, maar ok.
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:53 schreef Ayca het volgende:
Genoeg puntjes en vraagtekens!
Laten we naar wham luisteren
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:53 schreef Ayca het volgende:
Genoeg puntjes en vraagtekens!
Laten we naar wham luisteren
okeokequote:Op donderdag 6 december 2012 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik moest gewoon lachen om hoe je het zei.
zou meteen afmelden.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik zit te denken he, deels ook te twijfelen, zometeen zijn we daar met een stuk of 10 man. Allemaal met elkaar aan het praten, zit ik daar tussen al die Turken daar als enige met een zachte G en R, terwijl jullie daar als bos apen aan het gorgellen en elkaar aan onderspugen zijn
Of dan beginnen jullie mij uit te lachen..
Lekker kurbaga, met jou? MAKIN ALLLLLLLL KINDZZZZZ OF GAINZZZZZZZquote:Op donderdag 6 december 2012 00:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
okeoke
Hoe gaat het? makin al them gainzz?
WTF die heb ik gister nog gehoord. Zo toevallig.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
jonges kenne jully dese hihihi egt soo mooi hee
Kom jij ook Ayca..?quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:02 schreef Julis het volgende:
[..]
WTF die heb ik gister nog gehoord. Zo toevallig.
Lan, wat is dat voor een romantisch scenario. Nee.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Was je toevallig ook een warme chocomel met slagroom aan het drinken? [ afbeelding ]
Ik heb toch al gezegd dat ik dan op vakantie ben. Julis zeg even dat het klopt, had het een paar dagen geleden ook al op WA gezegd, deze mensen willen mij niet geloven.quote:
Kurba?!quote:Op donderdag 6 december 2012 01:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lekker kurbaga, met jou? MAKIN ALLLLLLLL KINDZZZZZ OF GAINZZZZZZZ
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Lan, wat is dat voor een romantisch scenario. Nee.
pfff dan kom ik ook niet.. Yallah..quote:Op donderdag 6 december 2012 01:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik dan op vakantie ben. Julis zeg even dat het klopt, had het een paar dagen geleden ook al op WA gezegd, deze mensen willen mij niet geloven.
Ay, benim icin mi geliyordun?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
pfff dan kom ik ook niet.. Yallah..
jaa..quote:
Ik denk dat ook al zouden er wc's zijn, ze hun behoefte toch niet in de pot zouden doenquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:25 schreef Levolution het volgende:
Wat is deze hekserij, ik dacht dat ik met zarGon te maken had.
omdat?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik denk dat ook al zouden er wc's zijn, ze hun behoefte toch niet in de pot zouden doen.
De wc's in Turkije zijn meestal heel erg vies. Of naja, niet de wc's maar het gebied om de wc's.quote:
In Turkije, meestal? Eigen ervaring? Anlamadim hoe kom je aan die info.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:29 schreef Julis het volgende:
[..]
De wc's in Turkije zijn meestal heel erg vies. Of naja, niet de wc's maar het gebied om de wc's.
Waarheid als een koe, gezien die Turken met hun blote hand wassen spetteren ze alles onder met poepwater. De gemiddelde Turk kan ook geen fatsoenlijke squat uitvoeren op die squat toilets dus ze zitten met knikkende knieën te spetteren met hun poep.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:29 schreef Julis het volgende:
[..]
De wc's in Turkije zijn meestal heel erg vies. Of naja, niet de wc's maar het gebied om de wc's.
Precies! Ik oefen in Turkije altijd mijn blaas goed in te houden.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarheid als een koe, gezien die Turken met hun blote hand wassen spetteren ze alles onder met poepwater. De gemiddelde Turk kan ook geen fatsoenlijke squat uitvoeren op die squat toilets dus ze zitten met knikkende knieën te spetteren met hun poep.
Echt ranzig, als je daar je broek naar beneden doet ligt je broek in een plas van poepsuspensie.
Wat dat betreft hebben wij mannen geluk. Behalve als je aan de dunne bent.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Precies! Ik oefen in Turkije altijd mijn blaas goed in te houden.
Ik ben nimmer in het oosten geweest maar ik heb genoeg ranzige hurktoiletten gezien.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:36 schreef xaban06 het volgende:
In welk boerengat komen jullie in Turkije. Oosten in Turkije met koerden ofzo?
Misschien komt het omdat we vaak met de auto reizen. Dan kom je echt de raarste shit tegen.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:36 schreef xaban06 het volgende:
In welk boerengat komen jullie in Turkije. Oosten in Turkije met koerden ofzo?
Hehe, ik hou ook wel van bang worden. Maar dan moet het wel echt goed zijn, veel dingen vind ik lame.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:35 schreef xminator het volgende:
Als jullie horrorverhalen willen lezen:
http://www.reddit.com/r/creepypasta/top/?sort=top&t=all
Heb filmpjes gezien, maar wtf is daar nou eng aan? Echt? Ik begrijp het niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hehe, ik hou ook wel van bang worden. Maar dan moet het wel echt goed zijn, veel dingen vind ik lame.
Slender al eens gespeeld? Die heb ik gillend uitgezet.
misschien met een ander wat duurdere maatschappij reizen, die gewoon stopt bij een schoon restaurant.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:38 schreef xminator het volgende:
Die toiletten waar je heen kan gaan tijdens een mola van een busreis
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
misschien met een ander wat duurdere maatschappij reizen, die gewoon stopt bij een schoon restaurant.
Ismail Ayaz sorryquote:Op donderdag 6 december 2012 01:42 schreef xaban06 het volgende:
Wtf is Ismail koc dan, bedoel je kamil koc?
Filmpjes werken niet omdat je er dan niet in zit, je hebt het gespoiled voor jezelf.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb filmpjes gezien, maar wtf is daar nou eng aan? Echt? Ik begrijp het niet.
En die shit daar is wel eng hoor.
bril opdoenquote:Op donderdag 6 december 2012 01:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze gaan niet eens naar de modernste stad in Turkije, Eskisehir.
ha Istanbul, pardonquote:Op donderdag 6 december 2012 01:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Vanuit Istanbul naar Eskisehir, waar?
Dat is wel handig zeg, maar dan moeten we nu al beslissen (binnen 21 uur). Opzicht zouden we dit wel kunnen nemen met de personen die zeker weten dat ze willen/gaan komen.quote:Op donderdag 6 december 2012 03:02 schreef Ayca het volgende:
http://www.groupon.nl/dea(...)_CRM_1_0_0_341&a=124
Volgens mij heb je sowieso wel 4 mensen die gaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 03:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is wel handig zeg, maar dan moeten we nu al beslissen (binnen 21 uur). Opzicht zouden we dit wel kunnen nemen met de personen die zeker weten dat ze willen/gaan komen.
Jep, zitten al op 5 mensen.quote:Op donderdag 6 december 2012 03:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij heb je sowieso wel 4 mensen die gaan.
Ik neem 'm iig voor een andere keer.
I don't even..quote:Op donderdag 6 december 2012 01:32 schreef Ayca het volgende:
kwark voor die langzame eiwitten voor het slapen jwt
Anders doet een ander nog een bestelling toch.quote:Op donderdag 6 december 2012 03:13 schreef xminator het volgende:
Vraag me af of we dan ook 8+2/4 oid kunnen doen, of iemand moet zo lief zijn om Mahzen te bellen en te kijken wat ze kunnen regelen voor ons (via groupon houden ze minder geld over..)
Ja maar stel we zitten dan apart ofzoquote:Op donderdag 6 december 2012 03:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Anders doet een ander nog een bestelling toch.
Zou ook kunnen ja.
Nee, je kan me eerder vergelijken met Paulie, uit Goodfellas.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hij is mijn protegé.
Ben jij Turq's holmaat?
Ik lach sowieso iedereen uit, hard of zacht, doesn't matterquote:Op donderdag 6 december 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik zit te denken he, deels ook te twijfelen, zometeen zijn we daar met een stuk of 10 man. Allemaal met elkaar aan het praten, zit ik daar tussen al die Turken daar als enige met een zachte G en R, terwijl jullie daar als bos apen aan het gorgellen en elkaar aan onderspugen zijn
Yvonne, kano en ik komen ook, alle drie blond en blank en we weten nu al dat we grote fun gaan hebben, en sowieso kneiterlekker gaan etenquote:Op donderdag 6 december 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom zouden wij de Arabische versie moeten gebruiken?quote:Op donderdag 6 december 2012 08:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Stap net uit mijn nest, keek mijn WA berichten eens door en toen kwam de volgende vraag tot mij:
Waarom ken ik geen enkele Turk met de naam Otman of een dergelijke variantken wel een Mocro met die naam
waarom tonen Turken die trots niet
![]()
Zelfs een Turk met de naam Jenghiz kent ondergetekende dus enig historisch besef is er wel bij de in verwachting verkerende koppels der Turken!
En dan is het nu tijd voor een bakje halfvolle yogurt, een appel en speculaas van gisteren
Toch fijn als je tig miljoen voormalige onderdanen dat kan inwrijven?quote:Op donderdag 6 december 2012 08:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom zouden wij de Arabische versie moeten gebruiken?
Gedraag je.
JFM!!! Wat maak je me nou?!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik kan niet zo kort dag nog iemand vinden die voor me wil invallen dus nu gaat het hem definitief niet worden voor mij.
Ik vind deze actie enorm lelijk, Wammes. Waarom plaats jij je foto niet,kunnen wij over jou oordelen.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Ook wel naar eigenlijk... heet je Osman en ben je zo lelijk dat je de reputatie van de nobele Ottomanen ten schande brengt
Welcome to teh interwebzquote:Op donderdag 6 december 2012 10:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind deze actie enorm lelijk, Wammes. Waarom plaats jij je foto niet,kunnen wij over jou oordelen.
Grow some balls.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welcome to teh interwebz![]()
Maar waarom zou je dat willen? mijn toezegging, dat ik o zoveel lelijker ben zou genoeg moeten zijn
Gedraag je als een TR! Meld je ziek!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja I know, ik wil ook echt komenfuck
As usual.......quote:Op donderdag 6 december 2012 10:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ambs hoe was de bezichtiging?
Bek over Wammes, kari mari demem döverim.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind deze actie enorm lelijk, Wammes. Waarom plaats jij je foto niet,kunnen wij over jou oordelen.
Klinkt lekker.. Please touch me.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bek over Wammes, kari mari demem döverim.
A aaaaaa çok ayipquote:Op donderdag 6 december 2012 11:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Klinkt lekker.. Please touch me.
Tot hoe laat moet je werken dan? Je kunt ook later binnenkomen/aanschuiven?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik kan niet zo kort dag nog iemand vinden die voor me wil invallen dus nu gaat het hem definitief niet worden voor mij.
Eagle komt niet, he.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je werken dan? Je kunt ook later binnenkomen/aanschuiven?
Kloon. Ruk op.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:54 schreef fb12fb12 het volgende:
Hey gino's wie kan mij. Naar die fissa brengen dan ewaaaa jwz
Als je een belofte maakt dien je die na te komenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Degerimi bilSana soz verdigim icin geliyorum, bak. Aai over mn bol dan?
Voor jou wil ik wel knielen X.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor een aai over je bol zou je denk wel moeten knielen
Neequote:
Ik ga zo rondje lopen en vanavond rennen. Hopelijk val ik nietquote:Op donderdag 6 december 2012 12:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, er zijn wat dingen tussen gekomen en thuis kan ik niet trainen dus voer de planning niet juist uit. Maar ik doe wanneer ik het kan.
Ja maar ik wil het niet te graag en eigenlijk hoeft het ook niet per se bij mij vandaarquote:Op donderdag 6 december 2012 12:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga zo rondje lopen en vanavond rennen. Hopelijk val ik niet
Valt me wel tegen van jou X. Je hebt een grote mond naar mij toe en zelf hou je je niet eens aan de planning...
Graag antwoord van iedereen voor 16.00! Als er mensen nog aanwezig willen zijn dan is nu het moment om contact op te nemen!quote:Op donderdag 6 december 2012 11:52 schreef xminator het volgende:
Tot nu toe aanwezigen die gebruik willen maken van Groupon:
1. Xminator
2. JaleesaJoia
3. Weissman
4. BrandX
5. Zargon
6. Julis
7. PlayingWithFire
8. Ambipur
9. Turquaz52 (Gezien Weissman komt is hij er ook ?)
Nog eentje erbij en dan kan er 8+2 gekocht worden.
Wel aanwezig maar geen gebruik maken van Groupon:
Kanovinnie.
Nog reactie te ontvangen over aanwezigheid:
Bilge
Bortecinem
ClapClapYourHands
Yvonne
Jij poesje!quote:Op donderdag 6 december 2012 12:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Nu kan je toch niet meer buiten rennen is veels te koud
Dit is de reden, dat ik en een Turkse vent niet werkt... Heb meer ballen, dan die poesjes....quote:Op donderdag 6 december 2012 12:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Plus glad, lijkt me niet gezond om te rennen wanneer het glad is..
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is de reden, dat ik en een Turkse vent niet werkt... Heb meer ballen, dan die poesjes....
Kano kan ik heul niet verstaanquote:Op donderdag 6 december 2012 07:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yvonne, kano en ik komen ook, alle drie blond en blank en we weten nu al dat we grote fun gaan hebben, en sowieso kneiterlekker gaan eten![]()
![]()
Dus niet miepen gewoon en komen
Was een twijfelgeval voor haar, dus de kans is aanwezig dat ze zou kunnen komen.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Bortecinem heeft bij mijn weten gezegd niet te zullen komen. Toch?
Jij ook niet, toch.....quote:Op donderdag 6 december 2012 12:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Bortecinem heeft bij mijn weten gezegd niet te zullen komen. Toch?
Nee, zoals gezegd zit ik dan naar alle waarschijnlijkheid in Duitsland. Maar als wordt besloten dat we een dag later ofzo gaan, dan schuif ik misschien wel aan.quote:
Hoe bedoel je? Er zijn al 10 man zeker aanwezig..quote:Op donderdag 6 december 2012 12:45 schreef Ambipur het volgende:
Wat ik al zei. De helft komt dus niet.
Helft van Fok! komt idd niet..quote:Op donderdag 6 december 2012 12:45 schreef Ambipur het volgende:
Wat ik al zei. De helft komt dus niet.
In het begin zeiden 16 man ofzo te komen, hoor?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Er zijn al 10 man zeker aanwezig..
Mensen die animo getoond hebben waren er 19, maar een aantal was het sowieso al bij voorbaat bekend.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In het begin zeiden 16 man ofzo te komen, hoor?
Sure babe. Vind het helemaal bestquote:Op donderdag 6 december 2012 13:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Mensen die animo getoond hebben waren er 19, maar een aantal was het sowieso al bij voorbaat bekend.
Gut!quote:Op donderdag 6 december 2012 13:16 schreef xminator het volgende:
Heenweg misschien, terugweg sowieso wel hoop ik.
Hangi film?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:41 schreef xminator het volgende:
Tot nu toe aanwezigen die gebruik willen maken
van Groupon:
1. Xminator
2. JaleesaJoia
3. Weissman
4. BrandX 5. Zargon
6. Julis
7. PlayingWithFire
8. Ambipur
9. Turquaz52 Nog eentje erbij en dan kan er 8+2 gekocht
worden. Wel aanwezig maar geen gebruik maken van
Groupon:
Kanovinnie. Nog reactie te ontvangen over aanwezigheid:
Bilge
Bortecinem
ClapClapYourHands
Yvonne
Zit nu in de bios, graag antwoord voor 1600 aub.
Mannen die op acteurs uit maffia-films proberen/ denken te lijken.quote:Op donderdag 6 december 2012 05:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, je kan me eerder vergelijken met Paulie, uit Goodfellas.
Wordt vooruit betalen maar ik heb niet voldoende liquide middelen op mn rekening staan om de groupons aan te schaffen en overmaken van mn spaarrekening neemt meer dan 1 dag in beslag (dus te laat)..quote:Op donderdag 6 december 2012 14:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Moeten we vooruit betalen of hoe gaat dit in zijn gang?
Ik sleurde hem hoogstpersoonlijk hierheen.quote:
Zal ik het dan maar bestellen?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Wordt vooruit betalen maar ik heb niet voldoende liquide middelen op mn rekening staan om de groupons aan te schaffen en overmaken van mn spaarrekening neemt meer dan 1 dag in beslag (dus te laat)..
Broerderliefde he.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:07 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik sleurde hem hoogstpersoonlijk hierheen.
Ik heb Bilge al gesproken, hoewel ik enkelen van jullie graag persoonlijk zou willen ontmoeten, zou ik zeggen dat het fysiek onmogelijk is voor mij om daar aanwezig te zijn.quote:
Jij bent dik en eet toch voor twee, bisey olmaz.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:09 schreef xminator het volgende:
Ik vind het best! Ik vertrouw iedereen wel op het lijstje. Laten we nog op antwoord van Yvonne / Borte / CCYh wachten.
Yvonne komt geloof ik wel, dan zitten we op 11 man die groupon willen en missen we er nog 1 voor 8+4.
Jouw groetjes duren gewoon veelste lang.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:10 schreef Arcadia het volgende:
En voor Bilge, die niet genoeg tijd gaf om zijn salaam te beantwoorden:"wa alaikoum salaam wa rahmatullah wa barakatuh".
Waarom vraag je dit aan ons?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:12 schreef Ambipur het volgende:
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
aaaaah... yapsammi? alsammi natuurlijk... een boom doen is lastig.
Kerst vind ik leuk, veel kleurtjes enzo, alleen zou ik het zelf niet vieren, vooral niet door 50 euro uit te geven voor een boom wanneer ik het voor iets anders beter kan gebruiken :-)quote:Op donderdag 6 december 2012 15:12 schreef Ambipur het volgende:
http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/
aaaaah... yapsammi? alsammi natuurlijk... een boom doen is lastig.
Waarom niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jouw groetjes duren gewoon veelste lang.
[..]
Waarom vraag je dit aan ons?
Plastic bomen zien er echt niet uitquote:Op donderdag 6 december 2012 15:23 schreef Ayca het volgende:
Gewoon een neppe halen. Kan je 'm volgend jaar weer gebruiken.
Vier geen kerst.. Maar denk wel dat ik wat mensjes uitnodig om voor te koken.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kerst vind ik leuk, veel kleurtjes enzo, alleen zou ik het zelf niet vieren, vooral niet door 50 euro uit te geven voor een boom wanneer ik het voor iets anders beter kan gebruiken :-)
Neppe heeft die lekkere geur niet ama :d Mis gibi kokuyor zo'n boom.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:23 schreef Ayca het volgende:
Gewoon een neppe halen. Kan je 'm volgend jaar weer gebruiken.
Omdat in een Turkentopic weinig kerstboomgebruikers hun ervaringen en tips kunnen delen. Nederlanders/ Christenen kunnen je wat dat betreft veel beter helpen.quote:
Nah... die van ons hebben we al jaren (zeker 8?) en met veel lampjes en gedoe ziet het er wel leuk uit hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Plastic bomen zien er echt niet uit
De helft hier is niet gelovig en een paar zijn niet Turks.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:25 schreef Bilge het volgende:
[..]
Omdat in een Turkentopic weinig kerstboomgebruikers hun ervaringen en tips kunnen delen. Nederlanders/ Christenen kunnen je wat dat betreft veel beter helpen.
Omdat ik dat mooi vind. Net zoals ik dat ook van Sinterklaas vind/vond. Of St. Maarten. En ga zo maar door.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom the fuck zou je als Turkzijnde of laat staan dat, als Moslim een kerstboom willen..?
Boom kopen valt voor mij ook onder vierenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vier geen kerst.. Maar denk wel dat ik wat mensjes uitnodig om voor te koken.
Had gisteren bezoek en die zeiden in dat hoekje past een boom mooi. En nu zie ik ditTwijfel, dacht even checken wat jullie ervan vinden.
Oke, dan vier ik het..quote:Op donderdag 6 december 2012 15:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Boom kopen valt voor mij ook onder vieren.
Turqjequote:Op donderdag 6 december 2012 15:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom the fuck zou je als Turkzijnde of laat staan dat, als Moslim een kerstboom willen..?
Bedankt voor je mening..quote:Op donderdag 6 december 2012 15:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mja. Moet je uiteraard zelf weten, ik vind het tijd en geldverspilling.
Nee, het hoort niet en het mag niet. Dat weet je heel goed..quote:Op donderdag 6 december 2012 15:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Turqje.
Helaas is die logica op alles toepasbaar en kun je uiteindelijk daarover blijven doorredeneren en dezelfde dingen aan jou vragen, maar over andere zaken.
Alco mag ook niet. Toch doe jij het. Een ieder vult het geloof voor zichzelf in en interpreteert het naar eigen inzicht.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, het hoort niet en het mag niet. Dat weet je heel goed..
Maar goed, vraag maar raak..
Hollander.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zeg dat die 50 euro mooier zou staan op mijn bankrekening, maar goed....
Nee, kloons zijn niet welkom.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:45 schreef fb12fb12 het volgende:
Hey mensen ik wil graag naar de meet maar ben niet overtuigd kan iemand mij overtuigen om wel te gaan?
Waarom zouden wij je willen overtuigenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:45 schreef fb12fb12 het volgende:
Hey mensen ik wil graag naar de meet maar ben niet overtuigd kan iemand mij overtuigen om wel te gaan?
Dit.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alco mag ook niet. Toch doe jij het. Een ieder vult het geloof voor zichzelf in en interpreteert het naar eigen inzicht.
Ik vind dat Kerst etc gevierd kan worden. Maar ik ga anders met het geloof om. Ik heb vaak genoeg een kaarsje aangestoken in een pracht van een kerk in Amsterdam. Ieder zn ding hoor.
Hou je van lekker eten en zingen?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:45 schreef fb12fb12 het volgende:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom zouden wij je willen overtuigen
Alewieten gaan heel wat soepeler om met religieuze en nationale waarden dan soennieten. Persoonlijk heb ik daar mijn bedenkingen bij, maar omdat een dergelijke discussie door de verpersoonlijking van geloofsstromen verhit verloopt en uiteindelijk alleen verliezers kent, houd ik mijn mening voor mij.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dit.
Vergelijken met Alcohol. Ben je serieus?
Denk dat kaarsje in kerk aansteken minder erg is dan alco nuttigen. Die alco staat namelijk expliciet in de Koran genoemd. Dus ja, ik ben zeker serieus en vind je reactie dan ook zeer ongepast, Turq. Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen, om op de Christelijke toer verder te gaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:52 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dit.
Vergelijken met Alcohol. Ben je serieus?
Zie mij niet als Alevi heb ik reeds gezegd. Ik ben een wankelende gelovige.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Alewieten gaan heel wat soepeler om met religieuze en nationale waarden dan soennieten. Persoonlijk heb ik daar mijn bedenkingen bij, maar omdat een dergelijke discussie door de verpersoonlijking van geloofsstromen verhit verloopt en uiteindelijk alleen verliezers kent, houd ik mijn mening voor mij.
Come over to the darkside...quote:Op donderdag 6 december 2012 16:03 schreef Ambipur het volgende:
Zie mij niet als Alevi heb ik reeds gezegd. Ik ben een wankelende gelovige.
Wel van eten en naar zingende mensen luisteren maar niet zelf zingenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:52 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hou je van lekker eten en zingen?
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ik vermoed dat veel meer mensen te onzeker/ bang zullen zijn om mee te zingen. Gewoon komen joh.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:08 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wel van eten en naar zingende mensen luisteren maar niet zelf zingen
Waar baseer je je beschuldiging op?quote:
Op de onzin die hij/zij uitkraamt.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:11 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waar baseer je je beschuldiging op?
Geleceksen ayik gel. Al genoeg dronken mensen hier.quote:
Jij vind het prijzen van een ander geloof minder erg dan alcohol nuttigen?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk dat kaarsje in kerk aansteken minder erg is dan alco nuttigen. Die alco staat namelijk expliciet in de Koran genoemd. Dus ja, ik ben zeker serieus en vind je reactie dan ook zeer ongepast, Turq. Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen, om op de Christelijke toer verder te gaan.
Wat jij wil. Vast een stuk gezelliger dan deze zijde.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geleceksen ayik gel. Al genoeg dronken mensen hier.
Wil je alsjeblieft vertellen welke onzin ik uit kraamquote:Op donderdag 6 december 2012 16:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Op de onzin die hij/zij uitkraamt.
Aan deze kant elke dag bayram.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat jij wil. Vast een stuk gezelliger dan deze zijde.
Het is beiden niet gepast, klaar.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij vind het prijzen van een ander geloof minder erg dan alcohol nuttigen?
Het komt er op neer dat je de moskee te min vind voor jou geloof waardoor je maar naar de kerk gaat.
Dan ben ik liever alcoholist die nog steeds gelooft dat God 1 is en Hz. Mohammed (vzmh) zijn boodschapper is dan dat ik een kaars ga opsteken in een kerk.. Seriously..
Ik woon in dordrecht dus redelijk dichtbij heb alleen geen vervoer als ik komquote:Op donderdag 6 december 2012 16:11 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik vermoed dat veel meer mensen te onzeker/ bang zullen zijn om mee te zingen. Gewoon komen joh.![]()
Woon je in de buurt van Rotterdam?
[..]
Waar baseer je je beschuldiging op?
LOL.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij vind het prijzen van een ander geloof minder erg dan alcohol nuttigen?
Het komt er op neer dat je de moskee te min vind voor jou geloof waardoor je maar naar de kerk gaat.
Dan ben ik liever alcoholist die nog steeds gelooft dat God 1 is en Hz. Mohammed (vzmh) zijn boodschapper is dan dat ik een kaars ga opsteken in een kerk.. Seriously..
Ik fok je alleen maar op...quote:Op donderdag 6 december 2012 16:18 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft vertellen welke onzin ik uit kraam
Nee. Aan God om te oordelen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het is beiden niet gepast, klaar.
Ik kraam onzin uit? Why? En ik heb geen een zin van je verdraaid, je hebt het toch zelf gezegd? Of niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
LOL.
Turq, je kraamt onzin uit. Ik ga hier niet op in, want je verdraait elk woordje/zin van mij in iets wat jij wil. Zo werkt het niet. Typisch dit.
Nope, zo heb ik het niet gezegd. Klaar voor mij.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik kraam onzin uit? Why? En ik heb geen een zin van je verdraaid, je hebt het toch zelf gezegd? Of niet?
Misschien wil iemand je vervoeren, anders pak je de trein/ bus? Ben je wel beschikbaar op 28 december? Vraag ook ff aan je ouders of je wel mag.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:18 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Ik woon in dordrecht dus redelijk dichtbij heb alleen geen vervoer als ik kom
Nee, ik lieg. Het is niet 1 kaars, maar meerdere?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nope, zo heb ik het niet gezegd. Klaar voor mij.
quote:Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alco mag ook niet. Toch doe jij het. Een ieder vult het geloof voor zichzelf in en interpreteert het naar eigen inzicht.
Ik vind dat Kerst etc gevierd kan worden. Maar ik ga anders met het geloof om. Ik heb vaak genoeg een kaarsje aangestoken in een pracht van een kerk in Amsterdam. Ieder zn ding hoor.
Shit, je hebt me door. Ben ik zo doorzichtig?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:33 schreef fb12fb12 het volgende:
Als ik jullie persoonlijk zou kennen zou het wel mogen van me ouders maar ik ken jullie niet weetje dat is het probleem stel voor jullie zijn pedo enzo of van die enge types
Ik treed heel af en toe op in een band, ja..quote:
WTF! Echt waar?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik treed heel af en toe op in een band, ja..
Eigenlijk niet expliciet, varken wel, maar alcohol niet. Het wordt geimpliceerd, waarbij de tafsir direct verwijst naar bvb alcohol.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk dat kaarsje in kerk aansteken minder erg is dan alco nuttigen. Die alco staat namelijk expliciet in de Koran genoemd. Dus ja, ik ben zeker serieus en vind je reactie dan ook zeer ongepast, Turq. Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen, om op de Christelijke toer verder te gaan.
Lees terug.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, ik lieg. Het is niet 1 kaars, maar meerdere?
[..]
Wijn is alco.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eigenlijk niet expliciet, varken wel, maar alcohol niet. Het wordt geimpliceerd, waarbij de tafsir direct verwijst naar bvb alcohol.
Ja..quote:
Yemin et? Ze doen ook aan karoake daar bij Mahzen, mag je zingen HAHahaquote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja..maar niet echt dat ik zanger ben ofzo, maar amateuristisch.. Beetje Cem Karaca zingen tussen al die hollanders..
En ik doe het heel zelden, eens in de 1~2 maanden ofzo..
fffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Yemin et? Ze doen ook aan karoake daar bij Mahzen, mag je zingen HAHaha
Er is geen discussie, ik ga er namelijk niet op in, ik ga niet in discussie met zulke typjes. Verneukt gelijk de hele sfeerquote:Op donderdag 6 december 2012 16:39 schreef Arcadia het volgende:
Kunnen jullie deze discussie stoppen, want het gaat een beetje helemaal nergens over. Even mijn respect betuigen naar Turqs liefde voor 1 kant van islam en Ambi's liefde voor de andere kant.
Jij durft niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Yemin et? Ze doen ook aan karoake daar bij Mahzen, mag je zingen HAHaha
Jaaaquote:Op donderdag 6 december 2012 16:34 schreef Bilge het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door. Ben ik zo doorzichtig?
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Er is geen discussie, ik ga er namelijk niet op in, ik ga niet in discussie met zulke typjes. Verneukt gelijk de hele sfeer
Vind het prima hoor, alleen ik weet bij voorbaat al dat mijn stem niet zo lekker klinkt voor zang.quote:
Nu ben ik echt benieuwd naar jouw zangkwaliteiten met je zachte g.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja..maar niet echt dat ik zanger ben ofzo, maar amateuristisch.. Beetje Cem Karaca zingen tussen al die hollanders..
En ik doe het heel zelden, eens in de 1~2 maanden ofzo..
Idem.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Vind het prima hoor, alleen ik weet bij voorbaat al dat mijn stem niet zo lekker klinkt voor zang.
Kun je lang wachten, zingen ga ik dus echt niet doen..quote:Op donderdag 6 december 2012 16:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nu ben ik echt benieuwd naar jouw zangkwaliteiten met je zachte g.
Je zin bevat geen enkele woord van wat ik heb gezegd.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kaats je woorden strategisch terug
Maar je zingt wel voor anderenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kun je lang wachten, zingen ga ik dus echt niet doen..
Niet terugkrabbelen, jij wordt onze leadzanger.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kun je lang wachten, zingen ga ik dus echt niet doen..
Heeeeeeel soms iste met minimaal aantal mensen..quote:
Neujquote:Op donderdag 6 december 2012 16:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Niet terugkrabbelen, jij wordt onze leadzanger.
Turq, nee, geen frustratie over toen. Maar je gaat te lang door over een onderwerp, waar ik niet over wil discussieren.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Je zin bevat geen enkele woord van wat ik heb gezegd.
Je uit je frustraties van toen..Maargoed, geen probleem, draai je hoofd na muur, geef het kopstoten en klaag daar over mij..
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heeeeeeel soms iste met minimaal aantal mensen..
Durf jij?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:48 schreef Julis het volgende:
[..]. Achja, we zullen wel zien horen.
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Turq, nee, geen frustratie over toen. Maar je gaat te lang door over een onderwerp, waar ik niet over wil discussieren.
Zo serieus neem ik Fok niet, dus zo enorm erger je me niet.
Zullen we dit nu laten stoppen?
Veel succes, je bent uitgenodigd om mee te Jammen in Cafe Q4quote:Op donderdag 6 december 2012 16:48 schreef Julis het volgende:
[..]. Achja, we zullen wel zien horen.
Ik heb nooit echt gezongen. Zelfs op de basisschool weigerde ik te zingen. Of ik deed alsof ik meezong door mijn mond te bewegen. Nee, ik durf nietquote:
Ja.quote:
Ik zing vals. Doch weerhoudt dat me er niet van. Op mn facebook heb ik een video van mijn karaoke prestatie met mn zusje. Vals als een malle, maar dikke lol.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gezongen. Zelfs op de basisschool weigerde ik te zingen. Of ik deed alsof ik meezong door mijn mond te bewegen. Nee, ik durf niet. Jij?
Dan zou ik maar vast gaan oefenen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gezongen. Zelfs op de basisschool weigerde ik te zingen. Of ik deed alsof ik meezong door mijn mond te bewegen. Nee, ik durf niet. Jij?
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zing vals. Doch weerhoudt dat me er niet van. Op mn facebook heb ik een video van mijn karaoke prestatie met mn zusje. Vals als een malle, maar dikke lol.
Eagle heeft het gezien trouwens
Nog even niet, precieze aantal is nog niet bekend. Pas na aanschaf van Bilge wordt de precieze prijs bekend en het bedrag dat overgemaakt dient te worden.quote:
Nee.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:53 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dan zou ik maar vast gaan oefenen.![]()
Ik heb hem ook nooit echt horen zingen eigenlijkquote:Kan zG een beetje zingen?
Duidelijkquote:Op donderdag 6 december 2012 16:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Nog even niet, precieze aantal is nog niet bekend. Pas na aanschaf van Bilge wordt de precieze prijs bekend en het bedrag dat overgemaakt dient te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij maar aanwezig zult zijn Bilgequote:Op donderdag 6 december 2012 17:00 schreef Bilge het volgende:
Turken die denken dat ze er stilletjes van af kunnen komen.Zelfs Nederlanders gaan meezingen.
Dit jaar ook in een bar vol lamme Britten.. Is zo gaaf.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:54 schreef Julis het volgende:
[..]. Looool. Hahaha, wel tof dat je het durft. Ik ben nu wel nieuwsgierig
.
Zonder mij komen jullie er niet in.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Als jij maar aanwezig zult zijn Bilge
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:03 schreef Turquaz52 het volgende:
Waar betalen we nou precies voor? Is dit nou een restaurant of een karaoke bar of dafuq..?
Allebeiquote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit jaar ook in een bar vol lamme Britten.. Is zo gaaf.
Benieuwd naar de video of mijn algehele prestatie
Als die laatste 3 personen nou eens reageren.. kunnen we het aanschaffen en staat het vast.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:03 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zonder mij komen jullie er niet in.
Aanwezig bij de meet?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:04 schreef leeell het volgende:
SES / Enquête over de Nederlandse taal.
lieve turkjes, zouden jullie deze voor mij in willen vullen, is hard nodig voor mijn studie.
hij is super kort
ik kijk vanavond even het lijstje van zekere mensen doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |