Eagle komt niet, he.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je werken dan? Je kunt ook later binnenkomen/aanschuiven?
Kloon. Ruk op.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:54 schreef fb12fb12 het volgende:
Hey gino's wie kan mij. Naar die fissa brengen dan ewaaaa jwz
Als je een belofte maakt dien je die na te komenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Degerimi bilSana soz verdigim icin geliyorum, bak. Aai over mn bol dan?
Voor jou wil ik wel knielen X.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor een aai over je bol zou je denk wel moeten knielen
Neequote:
Ik ga zo rondje lopen en vanavond rennen. Hopelijk val ik nietquote:Op donderdag 6 december 2012 12:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, er zijn wat dingen tussen gekomen en thuis kan ik niet trainen dus voer de planning niet juist uit. Maar ik doe wanneer ik het kan.
Ja maar ik wil het niet te graag en eigenlijk hoeft het ook niet per se bij mij vandaarquote:Op donderdag 6 december 2012 12:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga zo rondje lopen en vanavond rennen. Hopelijk val ik niet
Valt me wel tegen van jou X. Je hebt een grote mond naar mij toe en zelf hou je je niet eens aan de planning...
Graag antwoord van iedereen voor 16.00! Als er mensen nog aanwezig willen zijn dan is nu het moment om contact op te nemen!quote:Op donderdag 6 december 2012 11:52 schreef xminator het volgende:
Tot nu toe aanwezigen die gebruik willen maken van Groupon:
1. Xminator
2. JaleesaJoia
3. Weissman
4. BrandX
5. Zargon
6. Julis
7. PlayingWithFire
8. Ambipur
9. Turquaz52 (Gezien Weissman komt is hij er ook ?)
Nog eentje erbij en dan kan er 8+2 gekocht worden.
Wel aanwezig maar geen gebruik maken van Groupon:
Kanovinnie.
Nog reactie te ontvangen over aanwezigheid:
Bilge
Bortecinem
ClapClapYourHands
Yvonne
Jij poesje!quote:Op donderdag 6 december 2012 12:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Nu kan je toch niet meer buiten rennen is veels te koud
Dit is de reden, dat ik en een Turkse vent niet werkt... Heb meer ballen, dan die poesjes....quote:Op donderdag 6 december 2012 12:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Plus glad, lijkt me niet gezond om te rennen wanneer het glad is..
quote:Op donderdag 6 december 2012 12:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dit is de reden, dat ik en een Turkse vent niet werkt... Heb meer ballen, dan die poesjes....
Kano kan ik heul niet verstaanquote:Op donderdag 6 december 2012 07:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yvonne, kano en ik komen ook, alle drie blond en blank en we weten nu al dat we grote fun gaan hebben, en sowieso kneiterlekker gaan eten![]()
![]()
Dus niet miepen gewoon en komen
Was een twijfelgeval voor haar, dus de kans is aanwezig dat ze zou kunnen komen.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Bortecinem heeft bij mijn weten gezegd niet te zullen komen. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |