JFM!!! Wat maak je me nou?!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik kan niet zo kort dag nog iemand vinden die voor me wil invallen dus nu gaat het hem definitief niet worden voor mij.
Ik vind deze actie enorm lelijk, Wammes. Waarom plaats jij je foto niet,kunnen wij over jou oordelen.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Ook wel naar eigenlijk... heet je Osman en ben je zo lelijk dat je de reputatie van de nobele Ottomanen ten schande brengt
Welcome to teh interwebzquote:Op donderdag 6 december 2012 10:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind deze actie enorm lelijk, Wammes. Waarom plaats jij je foto niet,kunnen wij over jou oordelen.
Grow some balls.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welcome to teh interwebz![]()
Maar waarom zou je dat willen? mijn toezegging, dat ik o zoveel lelijker ben zou genoeg moeten zijn
Gedraag je als een TR! Meld je ziek!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja I know, ik wil ook echt komenfuck
As usual.......quote:Op donderdag 6 december 2012 10:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ambs hoe was de bezichtiging?
Bek over Wammes, kari mari demem döverim.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind deze actie enorm lelijk, Wammes. Waarom plaats jij je foto niet,kunnen wij over jou oordelen.
Klinkt lekker.. Please touch me.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bek over Wammes, kari mari demem döverim.
A aaaaaa çok ayipquote:Op donderdag 6 december 2012 11:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Klinkt lekker.. Please touch me.
Tot hoe laat moet je werken dan? Je kunt ook later binnenkomen/aanschuiven?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik kan niet zo kort dag nog iemand vinden die voor me wil invallen dus nu gaat het hem definitief niet worden voor mij.
Eagle komt niet, he.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je werken dan? Je kunt ook later binnenkomen/aanschuiven?
Kloon. Ruk op.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:54 schreef fb12fb12 het volgende:
Hey gino's wie kan mij. Naar die fissa brengen dan ewaaaa jwz
Als je een belofte maakt dien je die na te komenquote:Op donderdag 6 december 2012 11:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Degerimi bilSana soz verdigim icin geliyorum, bak. Aai over mn bol dan?
Voor jou wil ik wel knielen X.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Voor een aai over je bol zou je denk wel moeten knielen
Neequote:
Ik ga zo rondje lopen en vanavond rennen. Hopelijk val ik nietquote:Op donderdag 6 december 2012 12:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, er zijn wat dingen tussen gekomen en thuis kan ik niet trainen dus voer de planning niet juist uit. Maar ik doe wanneer ik het kan.
Ja maar ik wil het niet te graag en eigenlijk hoeft het ook niet per se bij mij vandaarquote:Op donderdag 6 december 2012 12:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga zo rondje lopen en vanavond rennen. Hopelijk val ik niet
Valt me wel tegen van jou X. Je hebt een grote mond naar mij toe en zelf hou je je niet eens aan de planning...
Graag antwoord van iedereen voor 16.00! Als er mensen nog aanwezig willen zijn dan is nu het moment om contact op te nemen!quote:Op donderdag 6 december 2012 11:52 schreef xminator het volgende:
Tot nu toe aanwezigen die gebruik willen maken van Groupon:
1. Xminator
2. JaleesaJoia
3. Weissman
4. BrandX
5. Zargon
6. Julis
7. PlayingWithFire
8. Ambipur
9. Turquaz52 (Gezien Weissman komt is hij er ook ?)
Nog eentje erbij en dan kan er 8+2 gekocht worden.
Wel aanwezig maar geen gebruik maken van Groupon:
Kanovinnie.
Nog reactie te ontvangen over aanwezigheid:
Bilge
Bortecinem
ClapClapYourHands
Yvonne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |