Waarom zouden wij de Arabische versie moeten gebruiken?quote:Op donderdag 6 december 2012 08:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Stap net uit mijn nest, keek mijn WA berichten eens door en toen kwam de volgende vraag tot mij:
Waarom ken ik geen enkele Turk met de naam Otman of een dergelijke variantken wel een Mocro met die naam
waarom tonen Turken die trots niet
![]()
Zelfs een Turk met de naam Jenghiz kent ondergetekende dus enig historisch besef is er wel bij de in verwachting verkerende koppels der Turken!
En dan is het nu tijd voor een bakje halfvolle yogurt, een appel en speculaas van gisteren
Toch fijn als je tig miljoen voormalige onderdanen dat kan inwrijven?quote:Op donderdag 6 december 2012 08:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom zouden wij de Arabische versie moeten gebruiken?
Gedraag je.
JFM!!! Wat maak je me nou?!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik kan niet zo kort dag nog iemand vinden die voor me wil invallen dus nu gaat het hem definitief niet worden voor mij.
Ik vind deze actie enorm lelijk, Wammes. Waarom plaats jij je foto niet,kunnen wij over jou oordelen.quote:Op donderdag 6 december 2012 09:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Ook wel naar eigenlijk... heet je Osman en ben je zo lelijk dat je de reputatie van de nobele Ottomanen ten schande brengt
Welcome to teh interwebzquote:Op donderdag 6 december 2012 10:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind deze actie enorm lelijk, Wammes. Waarom plaats jij je foto niet,kunnen wij over jou oordelen.
Grow some balls.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welcome to teh interwebz![]()
Maar waarom zou je dat willen? mijn toezegging, dat ik o zoveel lelijker ben zou genoeg moeten zijn
Gedraag je als een TR! Meld je ziek!quote:Op donderdag 6 december 2012 10:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja I know, ik wil ook echt komenfuck
As usual.......quote:Op donderdag 6 december 2012 10:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ambs hoe was de bezichtiging?
Bek over Wammes, kari mari demem döverim.quote:Op donderdag 6 december 2012 10:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind deze actie enorm lelijk, Wammes. Waarom plaats jij je foto niet,kunnen wij over jou oordelen.
Klinkt lekker.. Please touch me.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bek over Wammes, kari mari demem döverim.
A aaaaaa çok ayipquote:Op donderdag 6 december 2012 11:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Klinkt lekker.. Please touch me.
Tot hoe laat moet je werken dan? Je kunt ook later binnenkomen/aanschuiven?quote:Op donderdag 6 december 2012 10:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik kan niet zo kort dag nog iemand vinden die voor me wil invallen dus nu gaat het hem definitief niet worden voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |