SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit.....quote:Op donderdag 6 december 2012 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik mis ongetwijfeld iets, maar ok.
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:53 schreef Ayca het volgende:
Genoeg puntjes en vraagtekens!
Laten we naar wham luisteren
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:53 schreef Ayca het volgende:
Genoeg puntjes en vraagtekens!
Laten we naar wham luisteren
okeokequote:Op donderdag 6 december 2012 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik moest gewoon lachen om hoe je het zei.
zou meteen afmelden.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik zit te denken he, deels ook te twijfelen, zometeen zijn we daar met een stuk of 10 man. Allemaal met elkaar aan het praten, zit ik daar tussen al die Turken daar als enige met een zachte G en R, terwijl jullie daar als bos apen aan het gorgellen en elkaar aan onderspugen zijn
Of dan beginnen jullie mij uit te lachen..
Lekker kurbaga, met jou? MAKIN ALLLLLLLL KINDZZZZZ OF GAINZZZZZZZquote:Op donderdag 6 december 2012 00:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
okeoke
Hoe gaat het? makin al them gainzz?
WTF die heb ik gister nog gehoord. Zo toevallig.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
jonges kenne jully dese hihihi egt soo mooi hee
Kom jij ook Ayca..?quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:02 schreef Julis het volgende:
[..]
WTF die heb ik gister nog gehoord. Zo toevallig.
Lan, wat is dat voor een romantisch scenario. Nee.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Was je toevallig ook een warme chocomel met slagroom aan het drinken? [ afbeelding ]
Ik heb toch al gezegd dat ik dan op vakantie ben. Julis zeg even dat het klopt, had het een paar dagen geleden ook al op WA gezegd, deze mensen willen mij niet geloven.quote:
Kurba?!quote:Op donderdag 6 december 2012 01:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lekker kurbaga, met jou? MAKIN ALLLLLLLL KINDZZZZZ OF GAINZZZZZZZ
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Lan, wat is dat voor een romantisch scenario. Nee.
pfff dan kom ik ook niet.. Yallah..quote:Op donderdag 6 december 2012 01:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik dan op vakantie ben. Julis zeg even dat het klopt, had het een paar dagen geleden ook al op WA gezegd, deze mensen willen mij niet geloven.
Ay, benim icin mi geliyordun?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
pfff dan kom ik ook niet.. Yallah..
jaa..quote:
Ik denk dat ook al zouden er wc's zijn, ze hun behoefte toch niet in de pot zouden doenquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:25 schreef Levolution het volgende:
Wat is deze hekserij, ik dacht dat ik met zarGon te maken had.
omdat?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik denk dat ook al zouden er wc's zijn, ze hun behoefte toch niet in de pot zouden doen.
De wc's in Turkije zijn meestal heel erg vies. Of naja, niet de wc's maar het gebied om de wc's.quote:
In Turkije, meestal? Eigen ervaring? Anlamadim hoe kom je aan die info.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:29 schreef Julis het volgende:
[..]
De wc's in Turkije zijn meestal heel erg vies. Of naja, niet de wc's maar het gebied om de wc's.
Waarheid als een koe, gezien die Turken met hun blote hand wassen spetteren ze alles onder met poepwater. De gemiddelde Turk kan ook geen fatsoenlijke squat uitvoeren op die squat toilets dus ze zitten met knikkende knieën te spetteren met hun poep.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:29 schreef Julis het volgende:
[..]
De wc's in Turkije zijn meestal heel erg vies. Of naja, niet de wc's maar het gebied om de wc's.
Precies! Ik oefen in Turkije altijd mijn blaas goed in te houden.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarheid als een koe, gezien die Turken met hun blote hand wassen spetteren ze alles onder met poepwater. De gemiddelde Turk kan ook geen fatsoenlijke squat uitvoeren op die squat toilets dus ze zitten met knikkende knieën te spetteren met hun poep.
Echt ranzig, als je daar je broek naar beneden doet ligt je broek in een plas van poepsuspensie.
Wat dat betreft hebben wij mannen geluk. Behalve als je aan de dunne bent.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Precies! Ik oefen in Turkije altijd mijn blaas goed in te houden.
Ik ben nimmer in het oosten geweest maar ik heb genoeg ranzige hurktoiletten gezien.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:36 schreef xaban06 het volgende:
In welk boerengat komen jullie in Turkije. Oosten in Turkije met koerden ofzo?
Misschien komt het omdat we vaak met de auto reizen. Dan kom je echt de raarste shit tegen.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:36 schreef xaban06 het volgende:
In welk boerengat komen jullie in Turkije. Oosten in Turkije met koerden ofzo?
Hehe, ik hou ook wel van bang worden. Maar dan moet het wel echt goed zijn, veel dingen vind ik lame.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:35 schreef xminator het volgende:
Als jullie horrorverhalen willen lezen:
http://www.reddit.com/r/creepypasta/top/?sort=top&t=all
Heb filmpjes gezien, maar wtf is daar nou eng aan? Echt? Ik begrijp het niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hehe, ik hou ook wel van bang worden. Maar dan moet het wel echt goed zijn, veel dingen vind ik lame.
Slender al eens gespeeld? Die heb ik gillend uitgezet.
misschien met een ander wat duurdere maatschappij reizen, die gewoon stopt bij een schoon restaurant.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:38 schreef xminator het volgende:
Die toiletten waar je heen kan gaan tijdens een mola van een busreis
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
misschien met een ander wat duurdere maatschappij reizen, die gewoon stopt bij een schoon restaurant.
Ismail Ayaz sorryquote:Op donderdag 6 december 2012 01:42 schreef xaban06 het volgende:
Wtf is Ismail koc dan, bedoel je kamil koc?
Filmpjes werken niet omdat je er dan niet in zit, je hebt het gespoiled voor jezelf.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb filmpjes gezien, maar wtf is daar nou eng aan? Echt? Ik begrijp het niet.
En die shit daar is wel eng hoor.
bril opdoenquote:Op donderdag 6 december 2012 01:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze gaan niet eens naar de modernste stad in Turkije, Eskisehir.
ha Istanbul, pardonquote:Op donderdag 6 december 2012 01:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Vanuit Istanbul naar Eskisehir, waar?
Dat is wel handig zeg, maar dan moeten we nu al beslissen (binnen 21 uur). Opzicht zouden we dit wel kunnen nemen met de personen die zeker weten dat ze willen/gaan komen.quote:Op donderdag 6 december 2012 03:02 schreef Ayca het volgende:
http://www.groupon.nl/dea(...)_CRM_1_0_0_341&a=124
Volgens mij heb je sowieso wel 4 mensen die gaan.quote:Op donderdag 6 december 2012 03:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is wel handig zeg, maar dan moeten we nu al beslissen (binnen 21 uur). Opzicht zouden we dit wel kunnen nemen met de personen die zeker weten dat ze willen/gaan komen.
Jep, zitten al op 5 mensen.quote:Op donderdag 6 december 2012 03:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij heb je sowieso wel 4 mensen die gaan.
Ik neem 'm iig voor een andere keer.
I don't even..quote:Op donderdag 6 december 2012 01:32 schreef Ayca het volgende:
kwark voor die langzame eiwitten voor het slapen jwt
Anders doet een ander nog een bestelling toch.quote:Op donderdag 6 december 2012 03:13 schreef xminator het volgende:
Vraag me af of we dan ook 8+2/4 oid kunnen doen, of iemand moet zo lief zijn om Mahzen te bellen en te kijken wat ze kunnen regelen voor ons (via groupon houden ze minder geld over..)
Ja maar stel we zitten dan apart ofzoquote:Op donderdag 6 december 2012 03:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Anders doet een ander nog een bestelling toch.
Zou ook kunnen ja.
Nee, je kan me eerder vergelijken met Paulie, uit Goodfellas.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:40 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hij is mijn protegé.
Ben jij Turq's holmaat?
Ik lach sowieso iedereen uit, hard of zacht, doesn't matterquote:Op donderdag 6 december 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik zit te denken he, deels ook te twijfelen, zometeen zijn we daar met een stuk of 10 man. Allemaal met elkaar aan het praten, zit ik daar tussen al die Turken daar als enige met een zachte G en R, terwijl jullie daar als bos apen aan het gorgellen en elkaar aan onderspugen zijn
Yvonne, kano en ik komen ook, alle drie blond en blank en we weten nu al dat we grote fun gaan hebben, en sowieso kneiterlekker gaan etenquote:Op donderdag 6 december 2012 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |