Viezse autistquote:Op woensdag 5 december 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat maakt je per slot van rekening een autist, vanzelfsprekend dus.
Ik wil dan wel een live-verslag zodat ik het kan volgen vanuit mijn zolderkamer, ieder mag de taak op zich nemen, zou het waarderen. Maar de meet gaat toch niet door.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, gaat niet gebeuren. Meet gaat door.
Ik kom. Hij gaat sws door.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, gaat niet gebeuren. Meet gaat door.
Nee, te laf en autistisch voor.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:57 schreef xminator het volgende:
Wil je ook een wedje leggen net zoals xaban?
Had niets anders verwacht van jou.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, te laf en autistisch voor.
Had niet anders mogelijk geweest.quote:Op woensdag 5 december 2012 23:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Had niets anders verwacht van jou.
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan trouwens toch niet komen. Ik zit dan in Duitsland.
Weiss komt sowieso bro.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:08 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik kom op het voorwaarde dat het nog doorgaat met Weiss..
quote:
trustequote:Op donderdag 6 december 2012 00:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu ben ik wel slapen..
welterusten, iyi geceler enzo.
weet ik pas als ik weiss er van weet af te houden, maar thnx 4 the support homezzzz.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:17 schreef xminator het volgende:
Trigger heeft weer datgene gedaan waar hij goed in is
iyigeceler..quote:Op donderdag 6 december 2012 00:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu ben ik wel slapen..
welterusten, iyi geceler enzo.
Draai je UI horizontaal; Atatürk schaamt zich voor je posts nu.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:17 schreef xminator het volgende:
Trigger heeft weer datgene gedaan waar hij goed in is
Veilig in mijn eigen wereldje.quote:Op donderdag 6 december 2012 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat je ook niet komt dan denk ik.
We merken het..quote:
Ik heb zG al voor consultatie..quote:Op donderdag 6 december 2012 00:40 schreef Julis het volgende:
Triggershot... misschien naar een psycholoog gaan, no?
+quote:Op donderdag 6 december 2012 00:31 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Tatlı yiyin tatlı konuşun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 december 2012 00:44 schreef Ayca het volgende:
Ik heb al de hele dag kerstliedjes op repeat staan.
'hark the herald angels sing, glory to the new born king!'Studentenleven heeft jou niet goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gecmis olsun.....quote:Op donderdag 6 december 2012 00:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb zG al voor consultatie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |