WHATSAPP
WhatsApp wie kent de gratis chatdienst niet. Ik denk dat door WhatsApp al menig relatie stuk is gegaan. Onlangs sprak een vriendin me aan waarom ik nog online was geweest om drie uur in de nacht. Laatst zei iemand ook tegen me, "jij hebt uitgeslapen je was pas om twee uur online". You know? Get a life! Ik kan tegenwoordig niets meer onopgemerkt doen of het wordt in de gaten gehouden. Het lijkt wel de Internet CIA.
Een vriend sprak me ook aan omdat ik online was geweest en niet had gereageerd. "Waarom reageer je nou niet". Ja, omdat ik achter het stuur zit, aan het eten ben, even geen tijd en zin om te reageren. Mag dat? En ja, soms vergeet ik het gewoon.
Er zijn mensen die er hysterisch om worden als iemand niet reageert. Ja stel je eens voor je vriend of vriendin is online geweest. De eerste vraag; waarom zo laat de tweede met wie was die aan het whatsapp'en? Een verslaving die veel mensen laat veranderen in controlfreaks. Welkom in 2012. Een onbegrensde wereld waarin iedereen voor CIA kan spelen.
So TRUE