Kom jij ook Ayca..?quote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:02 schreef Julis het volgende:
[..]
WTF die heb ik gister nog gehoord. Zo toevallig.
Lan, wat is dat voor een romantisch scenario. Nee.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Was je toevallig ook een warme chocomel met slagroom aan het drinken? [ afbeelding ]
Ik heb toch al gezegd dat ik dan op vakantie ben. Julis zeg even dat het klopt, had het een paar dagen geleden ook al op WA gezegd, deze mensen willen mij niet geloven.quote:
Kurba?!quote:Op donderdag 6 december 2012 01:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lekker kurbaga, met jou? MAKIN ALLLLLLLL KINDZZZZZ OF GAINZZZZZZZ
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:06 schreef Julis het volgende:
[..]
Lan, wat is dat voor een romantisch scenario. Nee.
pfff dan kom ik ook niet.. Yallah..quote:Op donderdag 6 december 2012 01:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb toch al gezegd dat ik dan op vakantie ben. Julis zeg even dat het klopt, had het een paar dagen geleden ook al op WA gezegd, deze mensen willen mij niet geloven.
Ay, benim icin mi geliyordun?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
pfff dan kom ik ook niet.. Yallah..
jaa..quote:
Ik denk dat ook al zouden er wc's zijn, ze hun behoefte toch niet in de pot zouden doenquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:25 schreef Levolution het volgende:
Wat is deze hekserij, ik dacht dat ik met zarGon te maken had.
omdat?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik denk dat ook al zouden er wc's zijn, ze hun behoefte toch niet in de pot zouden doen.
De wc's in Turkije zijn meestal heel erg vies. Of naja, niet de wc's maar het gebied om de wc's.quote:
In Turkije, meestal? Eigen ervaring? Anlamadim hoe kom je aan die info.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:29 schreef Julis het volgende:
[..]
De wc's in Turkije zijn meestal heel erg vies. Of naja, niet de wc's maar het gebied om de wc's.
Waarheid als een koe, gezien die Turken met hun blote hand wassen spetteren ze alles onder met poepwater. De gemiddelde Turk kan ook geen fatsoenlijke squat uitvoeren op die squat toilets dus ze zitten met knikkende knieën te spetteren met hun poep.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:29 schreef Julis het volgende:
[..]
De wc's in Turkije zijn meestal heel erg vies. Of naja, niet de wc's maar het gebied om de wc's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |