omdat?quote:Op donderdag 6 december 2012 01:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik denk dat ook al zouden er wc's zijn, ze hun behoefte toch niet in de pot zouden doen.
De wc's in Turkije zijn meestal heel erg vies. Of naja, niet de wc's maar het gebied om de wc's.quote:
In Turkije, meestal? Eigen ervaring? Anlamadim hoe kom je aan die info.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:29 schreef Julis het volgende:
[..]
De wc's in Turkije zijn meestal heel erg vies. Of naja, niet de wc's maar het gebied om de wc's.
Waarheid als een koe, gezien die Turken met hun blote hand wassen spetteren ze alles onder met poepwater. De gemiddelde Turk kan ook geen fatsoenlijke squat uitvoeren op die squat toilets dus ze zitten met knikkende knieën te spetteren met hun poep.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:29 schreef Julis het volgende:
[..]
De wc's in Turkije zijn meestal heel erg vies. Of naja, niet de wc's maar het gebied om de wc's.
Precies! Ik oefen in Turkije altijd mijn blaas goed in te houden.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarheid als een koe, gezien die Turken met hun blote hand wassen spetteren ze alles onder met poepwater. De gemiddelde Turk kan ook geen fatsoenlijke squat uitvoeren op die squat toilets dus ze zitten met knikkende knieën te spetteren met hun poep.
Echt ranzig, als je daar je broek naar beneden doet ligt je broek in een plas van poepsuspensie.
Wat dat betreft hebben wij mannen geluk. Behalve als je aan de dunne bent.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Precies! Ik oefen in Turkije altijd mijn blaas goed in te houden.
Ik ben nimmer in het oosten geweest maar ik heb genoeg ranzige hurktoiletten gezien.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:36 schreef xaban06 het volgende:
In welk boerengat komen jullie in Turkije. Oosten in Turkije met koerden ofzo?
Misschien komt het omdat we vaak met de auto reizen. Dan kom je echt de raarste shit tegen.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:36 schreef xaban06 het volgende:
In welk boerengat komen jullie in Turkije. Oosten in Turkije met koerden ofzo?
Hehe, ik hou ook wel van bang worden. Maar dan moet het wel echt goed zijn, veel dingen vind ik lame.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:35 schreef xminator het volgende:
Als jullie horrorverhalen willen lezen:
http://www.reddit.com/r/creepypasta/top/?sort=top&t=all
Heb filmpjes gezien, maar wtf is daar nou eng aan? Echt? Ik begrijp het niet.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hehe, ik hou ook wel van bang worden. Maar dan moet het wel echt goed zijn, veel dingen vind ik lame.
Slender al eens gespeeld? Die heb ik gillend uitgezet.
misschien met een ander wat duurdere maatschappij reizen, die gewoon stopt bij een schoon restaurant.quote:Op donderdag 6 december 2012 01:38 schreef xminator het volgende:
Die toiletten waar je heen kan gaan tijdens een mola van een busreis
quote:Op donderdag 6 december 2012 01:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
misschien met een ander wat duurdere maatschappij reizen, die gewoon stopt bij een schoon restaurant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |